Camping De Brem

Contact

169 reviews over Camping De Brem

• 7Anna11-09-2019

Een positieve ervaring

Na alle niet zo positieve reviews gelezen te hebben gingen wij toch wel een beetje met een bang hart richting Zeeland.

Lawaaierige Duitsers of tokkie muziek hebben wij echter niet gezien of gehoord. Wij hebben juist zeer veel rust ervaren. De plekken zijn ruim! Een eigen water aan- en afvoer is heerlijk! En het busje naar strand en centrum komt elk half uur voor de camping, is top. Supermarkt zit net naast de camping. Kinderen hebben genoten van het zwembad, dat savonds zelfs verwarmd wordt. Geen hondenpoep rond je caravan is ook een pluspunt. Het restaurant is goed! En in de bar organiseren ze leuke avondjes, wij voelde ons welkom... Oké WiFi was niet zo goed en het toiletgebouw is verouderd en zou een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar hé het is gratis dus eigenlijk mag je daar niet over klagen en je kunt ook een plek met prive sanitair boeken

Al met al een positieve ervaring!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 5Gerard Maas12-06-2019

Zeer matig.

Dat er 90% Duitsers zijn op de camping en ze gedragen zich als Duitser, veel drinken, veel nachtlawaai zelfs om 2 uur ‘s nachts vuurwerk. Geen reglement of uitleg bekomen bij aankomst. Eigen sanitair was dik ok.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Ep Huisman20-04-2019

Is voor herhaling vatbaar

Het is een mooie camping alleen wat ik heel slecht vind dat iedereen maar wat doet wat plek betreft je wordt er niet bij begeleid dat kan veel beter zeer slecht georganiseerd

• 8Eetgelegenheden

• 9Ad Humme28-02-2019

Een super aanrader!

Fantastische ervaring vrienden gaven daar hun huwelijksfeest wij hebben een 2 persoons Lodge geboekt deze was zeer compleet en luxe ingericht personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam en wat betreft culinair je kunt er ook werkelijk verrukkelijk eten echt een aanrader. Wij gaan er sowieso naar terug om weer lekker te eten dank jullie wel team de Brem😘

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2018
    4JAJ22-08-2018

nooit meer! geen rust..

De kampeer plekken zijn prima en netjes elk plekje zijn eigen waterkraantje, niks op aan te merken.. de camping verder viel ons wel wat tegen.. het gevoel wat wij hadden is dat we over een camper terrein liepen.. je moet mazzel hebben qua plek. die mazzel hadden wij niet, wij zaten recht achter de werkplaats van de camping waar ze elke ochtend om 8 uur al los gingen met van alles.. ik denk hemelsbreed is de afstand van ons plekje naar de werkplaats ongeveer 3 meter was met een bosje er tussen.. ik weet op een camping is het niet geluid stil, maar de hele dag kabaal van die werkplaats is echt geen vakantie gevoel... wij waren blij dat wij weer naar huis konden!! het plekje waar wij zaten was lang zijn geld niet waard!

• 3Staat v/h sanitair

• 10familie sterrenburg01-08-2018

Volgend jaar zeker weer!!!!!!!

Al voor het zoveelste jaar hier en natuurlijk niet voor niets. super camping, leuke mensen. voorzieningen goed, animatie super.

• 10Eetgelegenheden

• 7Dennis de Raad01-08-2018

volgend jaar weer

animatieteam doet het goed. speeltuin is veel te beperkt

• 8familie Valkenburg01-08-2018

voor herhaling vatbaar!

Er was iedere dag van alles te doen voor de kids, van dansen tot schuimpartie en (kids)bingo en iedere dag was er weer wat nieuws te knutselen voor onze meiden. Ze hebben zich erg goed vermaakt

• 7Loes26-07-2018

Prima camping

Wat ons betreft een prima camping. Het is 20 min. Lopen naar het centrum van Renesse maar ook naar het strand toe. In het hoogseizoen rijdt er een gratis busje naar centrum/strand. Wij hadden een rustige standplaats, sommige plaatsen zijn naar mijn mening wat dicht op elkaar bij de velden. Renesse vonden wij niet echt bijzonder, aantal terrasjes en paar winkeltjes. Er zit trouwens ook een supermarkt op de hoek van camping de Brem. We komen hier zeker nog eens terug, leuke omgeving!

• 2017
    9Bennie15-08-2017

heel erg goed en een aanrader voor iedereen!!!!!!!

De plaatsen zijn ruim, de camping is schoon, de sanitaire ruimtes zijn echt schoon en ruim bemeten, je moet niet wachten voor een douche of toilet. Alles wat er verder is, zoals zwembad en bar, zijn gewoon perfect. Hier kan je rustig heen gaan met je vrienden en familie en genieten van alles en iedereen. Het strand is goed te bereiken te voet maar de "groene" bus komt ook veelvuldig langs en is ook nog eens gratis.
    niets negatiefs te melden.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Met vrienden

12 tips over Camping De Brem

• Willem van Beerschoten, 18-01-2012

Restaurant Camping de Brem en Beachclub Perry's bij de brouwersdam

• Fam. Xhofleer, 29-08-2013

als u de camping rechts af gaat zit 150 meter verderop links een woning en die mensen verhuren fietsen.voor heel weinig als voorbeeld een grote kinderfiets 12.50 voor een week. volwasen fiets 15 euro per week.

• Dorien Slabbers, 15-06-2013

Diverse leuke en gezellig plaatsen zijn gemakkelijk bereikbaar.Ook het strand is op loopafstand van de camping.

4 vragen over Camping De Brem

• Trudy Dielemans, 21-05-2016

strand

Hoever is het lopen naar het strand

zephyer, 13-08-2016

4-6 minuten fietsen naar het paviljoen aan het strand, is overigens geen uitnodigend strand.

6-9 minuten fietsen naar het paviljoen zuid-zuidwest dat aangenamer is.

• anoniempje, 28-12-2013

douchen, jongeren

Wie weet of dat je moet betalen om te douchen? En zijn er nu aparte jongerenweiden?

enne, 25-01-2014

Er zijn geen aparte jeugdweiden. Alleen gezinnen zijn toegestaan op Camping de Brem

zephyer, 13-08-2016

Enkel gezinnen, echter... 2 ouders met 2 kinderen waarbij 4 vrienden meekomen is (blijkbaar) geen probleem. Resultaat was veel geluidsoverlast.

• Vosers, 13-07-2013

Hond?

Mogen er honden op de camping ??

B.A., 22-07-2013

Er mogen geen honden op de camping.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig