Camping De Brem

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°7°
Camping De Brem
7,6

Laatste review

De kampeer plekken zijn prima en netjes elk plekje zijn eigen waterkraantje, niks op aan te merken.. de camping verder viel ons wel wat tegen.. het gevoel wat wij hadden is dat we over een camper terrein liepen.. je moet mazzel hebben qua plek. die mazzel hadden wij niet, wij zaten recht achter de werkplaats van de camping

waar ze elke ochtend om 8 uur al los gingen met van alles.. ik denk hemelsbreed is de afstand van ons plekje naar de werkplaats ongeveer 3 meter was met een bosje er tussen.. ik weet op een camping is het niet geluid stil, maar de hele dag kabaal van die werkplaats is echt geen vakantie gevoel... wij waren blij dat wij weer naar huis konden!! het plekje waar wij zaten was lang zijn geld niet waard!

Kenmerken

152 reviews over Camping De Brem in het Nederlands

nooit meer! geen rust..

JAJ,
22-8-2018

Volgend jaar zeker weer!!!!!!!

familie sterrenburg,
1-8-2018

Al voor het zoveelste jaar hier en natuurlijk niet voor niets. super camping, leuke mensen. voorzieningen goed, animatie super.

volgend jaar weer

Dennis de Raad,
1-8-2018

animatieteam doet het goed. speeltuin is veel te beperkt

voor herhaling vatbaar!

familie Valkenburg,
1-8-2018

Er was iedere dag van alles te doen voor de kids, van dansen tot schuimpartie en (kids)bingo en iedere dag was er weer wat nieuws te knutselen voor onze meiden. Ze hebben zich erg goed vermaakt

Prima camping

Loes,
26-7-2018

Wat ons betreft een prima camping. Het is 20 min. Lopen naar het centrum van Renesse maar ook naar het strand toe. In het hoogseizoen rijdt er een gratis busje naar centrum/strand. Wij hadden een rustige standplaats, sommige plaatsen zijn naar mijn mening wat dicht op elkaar bij de velden. Renesse vonden wij niet echt bijzonder, aantal terrasjes en paar winkeltjes. Er zit trouwens ook een supermarkt op de hoek van camping de Brem. We komen hier zeker nog eens terug, leuke omgeving!

De plaatsen zijn ruim, de camping is schoon, de sanitaire ruimtes zijn echt schoon en ruim bemeten, je moet niet wachten voor een douche of toilet.

Alles wat er verder is, zoals zwembad en bar, zijn gewoon perfect.

Hier kan je rustig heen gaan met je vrienden en familie en genieten van alles en iedereen.

Het strand is goed te bereiken te voet maar de "groene" bus komt ook veelvuldig langs en is ook nog eens gratis.

niets negatiefs te melden.

Prima camping

Niels van dijk,
10-8-2017

Wij staan hier al 8 jaar naar volle tevredenheid met een chalet, onze 3 kinderen in de leeftijd van 6, 10 en 13 kunnen zich nog steeds prima vermaken.

Wat een camping....

Ronnie,
7-8-2017

Voor de 2e keer hier.

Helaas gaan we niet meer.

Autovrije plaatsen? Echt niet. Word niet op gelet.

Sanitair... de poep ligt in de douches... al zal dat aan de kinderen van de campinggasten liggen...

De wc's..... s ochtend goed. Maar daarna alles onder de poep en verstopt door papier...

Volkscamping, niet bijzonder

Charlotte,
24-7-2017

De Brem wordt bevolkt door veel vaste gasten. Je moet je er thuis voelen en er tussen passen. Hollandse muziek, luidruchtig publiek, ons-kent-ons sfeertje. De kinderanimatie die diverse mensen hier zo waarderen vonden wij een aanfluiting. De meiden waren op zich aardig. De kinderen die meedoen of meegaan naar excursie worden niet geteld, ingeschreven, namen of plaatsnummers niet genoteerd. Animatie volgt de planning niet. Sanitair verouderd en slecht schoon. Zeep was steeds op. Veel nachtelijke herrie, muziek gelach, gepraat. Wordt niet op gehandhaafd. Voel je je thuis tussen shagrokende vrouwen/mannen achter buggies, op een plek met veel sociale controle en herrie en stel je niet teveel eisen aan de kwaliteit van sanitaire voorzieningen en het zwembad? Dan heb je een toptien op De Brem.

Zeer mooie ligging van deze camping direct tegen de duinen aan.Goed en schoon sanitair. Heerlijk gegeten in het restaurant 'smaek' vd camping, toevallig in de week dat wij hier waren met onze caravan een geweldige zaterdagavond hier meegemaakt met geweldige artiesten (naar wat ik begreep van andere gasten geregeld gezellige avonden georganiseerd worden hier).

Ook voor jonge Kids een goed verzorgd prof.animatieteam aanwezig. Een echte aanrader deze camping op loopafstandj het strand.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Brem in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Brem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.