Vakantiehuis Beachfun

Vakantiehuis Beachfun

Vakantiehuis
6,4

3 reviews over Vakantiehuis Beachfun in het Nederlands

Super mooie plek hele aardige mensen

Wim
16-5-2015

Ruime vakantie woning in Renesse met hele mooie tuin

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Nooit meer, zelfs niet als het gratis is.

Jetske van Beuzekom
28-3-2010

Oude vervallen troep waar een bejaarde hobbyist alles op een amateuristische manier en zonder iets te investeren, verhuurbaar probeert te houden. Gordijnen hangen met elektriciteitsdraad op, TV zet je met een wandschakelaar aan, schuifdeur maak je met een balk open en voor de ramen van de douche zitten geen gordijnen. Het erge is dat de verhuurder doet alsof alles nieuw en super luxe is. Daarom veel regels en tot overmaat van ramp veel bemoeizucht. Wij werden ervan beschuldigd hash te roken wat later de elektrische muggenverdrijver met citronella bleek te zijn.... Absoluut geen aanrader!!!

Gereisd Met partner in januari 2009

Nooit meer, zelfs niet als het gratis is.

Arjan van Genderen
27-3-2010

Voor een gezellige en ontspannen vakantie moet u hier niet zijn. De bejaarde eigenaar is een goede verkoper van een accomodatie waar alles aan elkaar "gehobbyd" is en welke compleet verouderd en zelfs gevaarlijk is. Gordijnen hangen met elektriciteitsdraad op, de TV wordt bediend met een wandschakelaar, de banken zijn compleet doorgezeten in de douche kan iedere voorbijganger binnenkijken, de draaitrap is een bijna onneembaar obstakel en de schuifpui kan alleen met een balk geopend worden. De tuin, welke mooi lijkt, is vrijwel niet begaanbaar, mag niet gebruikt worden voor een spelletje en privacy heb je er al helemaal niet met de bemoeizuchtige eigenaar. Gratis Wifi waarmee geadverteerd wordt is de eigenaar bereid na 3 x vragen op verzoek aan te zetten en bezoek mag alleen het terrein op na "screening" door de eigenaar. De eigenaar heeft zijn lidmaatschap bij de VVV in 2009 tussen onze reservering en ons verblijf opgezegd dus de VVV kon helaas niets meer met onze klachten.

Gereisd Met partner in januari 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Beachfun in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Beachfun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.