Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin

Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin
7,7

34 tips over Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin

Marieke, 29-11-2016

Het Badhotel Renesse bestaat uit 52 ruime, sfeervolle 2 persoonskamers waar u kunt ontspannen en volledig ontzorgt wordt.

In het hotel bevinden zich 41 comfortkamers, 4 familie-appartementen, 1 vakantiehuis en een prestigekamer met jacuzzi.

In de naast gelegen Villa bevinden zich nog 3 knusse logeerkamers met een eigen stijl en sfeer.

Guido Vlijmen , 29-7-2015
Boek een kamer bij het zwembad
lidylowenthal, 6-6-2015
Waternoodsmuseum is een must !!

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Renesse & Villa Westerduin voor je op een rij gezet:

Henk Hoonhout, 6-10-2014
Vraag voordat je gaat boeken of het bed in kamer 35 al is vernieuwd.
Sabine Müller , 25-8-2014
Kamers aan voorzijde hebben een dakterras voor rokers aan te raden.
Michiel van der zalm, 17-8-2014
Boek een kamer met balkon aan de zwembadzijde, net wat rustiger dan de overige kamers.

Karel Verhoeven , 12-8-2014
Boek kamers aan het zwembad.
S.M. Wessels-de Haard, 27-6-2014
wij vonden de luxe kamer grenzend aan het zwembad, maar bovendien aan de binnentuin zeer plezierig
Margo, 23-6-2014
Als het weer het toelaat moet je zeker gebruik maken van de fietsen. Geweldige route door de duinen.
rita, 10-3-2014
In Renesse verplichten om poepzakjes voor honden en paarden te gebruiken. Honden aan de leiband a.u.b.