Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin ***

Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin
Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin
7,7

Weer vandaag9°-2°

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Renesse & Villa Westerduin voor je op een rij gezet:

242 reviews over Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin in het Nederlands

Het was fantastisch goed verzorgd.

Petra Peeters-van der Meeren, 9-2-2018

Dat het lekker rustig is.

Sylvesterarrangement 2017-2018

Peter De Decker, 3-1-2018

Na twee eerdere positieve verblijven in dit hotel een paar jaar geleden, keerden we er nu met een gezelschap van zes mensen terug voor het einde jaar. Ook nu hadden we het globaal genomen naar onze zin. We verbleven in comfortkamers met overdekt balkon. Deze kamers voldoen aan de wensen, maar een opknapbeurt zou wel eens mogen en staat, zoals wij vernamen van het hotelmanagement, ook op het programma van 2018. Ontvangst en service van het personeel was helemaal in orde: vriendelijk en behulpzaam. Ook de maaltijden waren OK, al ontbrak bij het warme buffet op oudejaarsavond wel een aanbod van warme groenten. Het voorgerechtenbuffet blonk dan weer uit in kwaliteit en ruime keuze. Op zo'n dagen zit het hotel vol en dat zorgde dan soms wel voor wat file en (tijdelijk) lege schotels bij het ontbijtbuffet. Dit buffet wordt dan ook wel aangeboden in een qua oppervlakte eerder beperkte ruimte (de bar) en, ook al vind je er het nodige om lekker te ontbijten, het dient gezegd dat we in andere Zeeuwse hotels reeds veel ruimere keuzes aangeboden kregen. Het hotel is goed gelegen, dicht bij het centrum. Naar het strand is het zo'n 15 minuten stappen. Al bij al tevreden, keren we er in de toekomst graag nog eens terug.

Heerlijk , echt genieten !!

frank, 7-10-2017

Het is zo mooi opgeknapt en verzorgd, mooi fotobehang en leuk gestyled, complimenten !!

Prijs/kwaliteit Totaal niet in balans

Ton rubio, 15-8-2017

Kamer naast sauna ,airco boven het bed , douchen in het bad, fruit uit blik bij het ontbijt,geen minibar , geen waterkoker voor bv thee Zijn net allemaal kleine dingetjes die wij anders verwacht hadden voor 184,00 per nacht.

Was leuk maar zullen het niet snel meer boeken.

Chris van Gelderen, 19-7-2017

Mijn partner en ik verbleven hier van 15 juli t/m 17 juli. Wij hadden dit hotel gekozen omdat wij hier voor het laatst in 2001 waren geweest en het leuk vonden om dit hotel nog een keer te boeken na al die tijd. In tegenstelling tot 2001 was het dit keer toch een tegenvaller. Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Wij hadden het kreeften arrangement gekozen met de bijbehorende comfort kamer aan de zwembad zijde. Wij wilden graag een balkon erbij maar daar kwam dan wel 40 euro extra kosten bovenop (voor een balkonnetje van 40 cm bij 150cm). De "comfort"kamer zag er opzich goed uit alleen wel met wat slijtage plekken op het tapijt en het meubilair. Verder stond er op de kamer een indrukwekkend koffieapparaat met twee cups. Mijn vrouw lust geen koffie maar er was helaas geen thee op de kamer. Bij navraag bij de receptie voor een extra cup kregen wij te horen dat dit alleen bij aankomst de bedoeling was. Qua ligging voldoet dit hotel aan de vereisten.

Prima modern hotel

Marcel Strijdonk, 2-5-2017

Rustige ligging. Lekkere bedden. Recent verbouwd. Moderne kamers zonder veel poespas. Prima ontbijt met voldoende keus. Waterkoker voor een kopje koffie/thee ontbrak. Goede parkeergelegenheid nabij hotel. Loopafstand (1km) van zee

Een prima hotel

pieter, 27-2-2017

prima kamer/goed ontbijt/diner.

Alleen de prijzen van de drank zijn erg hoog.

Leuk! En heerlijk ontbijt.

Familie Glerum, 26-2-2017

Het hotel is onlangs gerenoveerd en ziet er modern uit. Wij hadden een studio, deze is gelegen achter villa Westerduin. De studio heeft een moderne badkamer (met fijne regendouche) en een eigen ingang, ideaal met kinderen en dichtbij je parkeerplaats. We hebben geen enkel geluid van de buren gehoord, niet onder en niet naast ons. De studio heeft mooi uitzicht op de tuin en heeft veel licht, temeer wij op de hoek zaten. Het inbegrepen ontbijt was prima en wel grappig vonden we dat de Zeeuwse bolussen ook onderdeel uitmaakten van het assortiment. De ligging is natuurlijk perfect, direct gelegen aan het begin van het centrumpje en winkelstraat. Het strand is een klein stukje lopen door het bos. Dit in combinatie met vriendelijk en behulpzaam persooneel is dit hotel wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!!

Heerlijk centraal gelegen!

Robert Vreugdenhil, 29-1-2017

Badhotel Renesse is een fijne plek om te verblijven!

De twee nvt die ik gegeven heb zijn omdat ik geen kinderen mee had en in januari geen zwembad gebruikt heb.

Perfecte ligging.

Sandra, 19-9-2016

Wij hadden verouderde kamer op de 2de verdieping. Receptioniste was niet echt vriendelijk omdat we met bon hadden geboekt. Zwembadwater was heel koud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin scoort een 7.68 uit 10 op basis van 246 reviews.