8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Badhotel Renesse & Villa Westerduin voor je op een rij gezet:

245 reviews over Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin in het Nederlands

Super hotel

Chris Verreck
5-12-2018

Badhotel Renesse is een heel goed hotel. Mooie ruime familiekamers met praktische keuken. Badkamer met douche, grote en kleine douchekoppen. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Vriendelijke ontvangst en rondleiding. Een echte aanrader. Tot later ! Chris, Stefan, Kevin.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Gewoon goed geregeld !! Super service !!

Christian
17-9-2018

Prachtige kamers. Vriendelijk en beleefd personeel. Gezellige pub. Heerlijk gegeten ! Een echte aanrader voor een weekendje Zeeuwse kust, tegen een betaalbare prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geniete

NeleMeeus
25-3-2018

Zeer aangenaam verblijf gehad In groep 26 mensen Alles tip top berzorgd Lekker gegeten

Gereisd met vrienden in maart 2018

HotelSpecials.nl

Het was fantastisch goed verzorgd.

Petra Peeters-van der Meeren
9-2-2018

Dat het lekker rustig is.

Gereisd met partner in februari 2018

Sylvesterarrangement 2017-2018

Peter De Decker
3-1-2018

Na twee eerdere positieve verblijven in dit hotel een paar jaar geleden, keerden we er nu met een gezelschap van zes mensen terug voor het einde jaar. Ook nu hadden we het globaal genomen naar onze zin. We verbleven in comfortkamers met overdekt balkon. Deze kamers voldoen aan de wensen, maar een opknapbeurt zou wel eens mogen en staat, zoals wij vernamen van het hotelmanagement, ook op het programma van 2018. Ontvangst en service van het personeel was helemaal in orde: vriendelijk en behulpzaam. Ook de maaltijden waren OK, al ontbrak bij het warme buffet op oudejaarsavond wel een aanbod van warme groenten. Het voorgerechtenbuffet blonk dan weer uit in kwaliteit en ruime keuze. Op zo'n dagen zit het hotel vol en dat zorgde dan soms wel voor wat file en (tijdelijk) lege schotels bij het ontbijtbuffet. Dit buffet wordt dan ook wel aangeboden in een qua oppervlakte eerder beperkte ruimte (de bar) en, ook al vind je er het nodige om lekker te ontbijten, het dient gezegd dat we in andere Zeeuwse hotels reeds veel ruimere keuzes aangeboden kregen. Het hotel is goed gelegen, dicht bij het centrum. Naar het strand is het zo'n 15 minuten stappen. Al bij al tevreden, keren we er in de toekomst graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in december 2017

Heerlijk , echt genieten !!

frank
7-10-2017

Het is zo mooi opgeknapt en verzorgd, mooi fotobehang en leuk gestyled, complimenten !!

Gereisd met partner in september 2017

Prijs/kwaliteit Totaal niet in balans

Ton rubio
15-8-2017

Kamer naast sauna ,airco boven het bed , douchen in het bad, fruit uit blik bij het ontbijt,geen minibar , geen waterkoker voor bv thee Zijn net allemaal kleine dingetjes die wij anders verwacht hadden voor 184,00 per nacht.

Gereisd met partner in augustus 2017

Was leuk maar zullen het niet snel meer boeken.

Chris van Gelderen
19-7-2017

Mijn partner en ik verbleven hier van 15 juli t/m 17 juli. Wij hadden dit hotel gekozen omdat wij hier voor het laatst in 2001 waren geweest en het leuk vonden om dit hotel nog een keer te boeken na al die tijd. In tegenstelling tot 2001 was het dit keer toch een tegenvaller. Zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Wij hadden het kreeften arrangement gekozen met de bijbehorende comfort kamer aan de zwembad zijde. Wij wilden graag een balkon erbij maar daar kwam dan wel 40 euro extra kosten bovenop (voor een balkonnetje van 40 cm bij 150cm). De "comfort"kamer zag er opzich goed uit alleen wel met wat slijtage plekken op het tapijt en het meubilair. Verder stond er op de kamer een indrukwekkend koffieapparaat met twee cups. Mijn vrouw lust geen koffie maar er was helaas geen thee op de kamer. Bij navraag bij de receptie voor een extra cup kregen wij te horen dat dit alleen bij aankomst de bedoeling was. Qua ligging voldoet dit hotel aan de vereisten.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima modern hotel

Marcel Strijdonk
2-5-2017

Rustige ligging. Lekkere bedden. Recent verbouwd. Moderne kamers zonder veel poespas. Prima ontbijt met voldoende keus. Waterkoker voor een kopje koffie/thee ontbrak. Goede parkeergelegenheid nabij hotel. Loopafstand (1km) van zee

Gereisd met partner in april 2017

Een prima hotel

pieter
27-2-2017

prima kamer/goed ontbijt/diner. Alleen de prijzen van de drank zijn erg hoog.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin in Renesse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badhotel Renesse & Villa Westerduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.