Camping Landschapscamping Kruytenburg

48 reviews over Camping Landschapscamping Kruytenburg in het Nederlands

Zalige camping

lukas
7-8-2018

Zalige camping mooie plaatsen met veel ruimte. Veel mooie fietspaden prettig om er te fietsen en daarna iets te drinken en lekker te eten op het gezellig terras van de camping. Een zeer geslaagde vakantie smaakt naar meer

Heerlijk rustige camping!

Maggy
25-6-2017

Wij zijn nu vanaf april op deze camping en hebben het hier zo geweldig naar ons zin dat we maar tot oktober bijgeboekt hebben. De plaatsen zijn heerlijk ruim en je kunt lekker van je af kijken. Wij wisten niet dat dit zo'n mooi eiland was. Je kunt hier heerlijk fietsen langs de Oosterschelde. Het dorp heeft een supermarkt waar je alle benodigdheden kunt kopen.Zes km. verder zijn ervallerlei winkels met verse producten. Wat wij een beetje jammer vinden is dat er voor de afwas maar 1 warmwaterkraan is. Dat is te weinig en dat er ook nog een 10 eurocent in moet. Geen toiletpapier in de wc vinden wij ook een beetje gedateerd. Maar ondanks dat genieten we hier met volle teugen

mooie ,rustige camping ,grote plaatsen

met onze fendt
23-9-2016

een aanrader voor wie van rust houdt ..Mooi eiland om te fietsen ,wandelen ,pootje baden...

Ruime kampeerplaatsen, mooi aangelegde camping. rustige omgeving.

Jammer, dat je extra moet betalen voor warm water en om te douchen. maak er dan een all-in prijs van, hoef je geen munten te bewaren.

Ook te weinig douches voor 75 kampeerplekken!

Toiletgebouw niet schoon bijgehouden!

Rust en ruimte

jvdspek
27-7-2016

Wat een prachtige, rustige camping. Grote plekken, prima sanitair. En een prima plek om Tholen, bijvoorbeeld per fiets, te verkennen.

Heerlijk rustige camping

Merein Jansen
23-7-2016

Staan er nu voor de tweede keer met de camper. Heerlijk rustige plaats waar alles op loop -en fietsafstand te bereiken is. Keurig verzorgd en goede service. Kwaliteit restaurant op de camping. Kortom alles wat je nodig hebt voor een geslaagd verblijf.

Voor herhaling vatbaar

Vermeulen
7-6-2016

Wij stonden met de camper in het weekend op de camping. Zeer rustige, mooi onderhouden camping. Ook mooie grote plaatsen. Wat voor ons ook belangrijk was, was dat er een servicestation was om water te lozen en terug water te nemen. Alles zeer proper onderhouden. Ook het terras van de eeterij was zeer gezellig en niet te vergeten de geweldige kruidentuin. Daar hebben we ook van genoten. Een dikke pluim voor degene die dit allemaal onderhoud. Positief was ook dat de camping vlak bij fietsknooppunten gelegen is. Zoals gezegd, voor hehaling vatbaar.

het was fantastisch

Joke Jeroense
16-10-2015

wij waren met 14 personen. Het was de verjaardag van mijn man. Wij zijn er met een paardentram vanuit Tholen heengegaan. Wij hadden een mosselmaaltijd. Alles was af!!!

De salade, de mosselen, het brood, de friet. Iedereen was vol lof. Het weer was ook fantastisch.

De bediening heel vriendelijk.

Het sanitair brandschoon.

Om nog eens terug te gaan!!!!

Fijne rustige camping

Merein & Coos Jansen
5-8-2015

Erg mooi verzorgde camping. Sanitaire voorzieningen prima in orde, mooi verzorgde grasmat. Kwaliteit straalt er vanaf. Eterij, kleine kaart, voldoende keus en prima van smaak. Een aanrader voor rustzoekers die kwaliteit willen.

Fantastische plek

G. Roodhart
12-5-2015

Camping Kruytenburg is een prachtige camping.

Licht rustig, werkelijk hele ruime plaatsen.

Leuk ook voor de kleintjes een Schapenweide. En een hele mooie kruidentuin. Waar zelfs kunst een rol speelt.

Leuke landelijke omgeving vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Sanitair sober , maar wel netjes!

Voor tieners lijkt het mij niets, maar zoals wij senioren en rust zoekers perfect! Goede fiets en wandel tochten mogelijk.

Ook erg handig is de eigen fietsverhuur van de camping.

Jammer vonden wij wel, dat er maar een centraal watertappunt is en in onze periode na 0:30 uur binnen geen licht meer in het sanitairgebouw!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landschapscamping Kruytenburg in Poortvliet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landschapscamping Kruytenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.