Reviews over Poortvliet

Zalige camping

lukas,
    7-8-2018

Zalige camping mooie plaatsen met veel ruimte. Veel mooie fietspaden prettig om er te fietsen en daarna iets te drinken en lekker te eten op het gezellig terras van de camping. Een zeer geslaagde vakantie smaakt naar meer

Heerlijk rustige camping!

Maggy,
    25-6-2017

Wij zijn nu vanaf april op deze camping en hebben het hier zo geweldig naar ons zin dat we maar tot oktober bijgeboekt hebben. De plaatsen zijn heerlijk ruim en je kunt lekker van je af kijken. Wij wisten niet dat dit zo'n mooi eiland was. Je kunt hier heerlijk fietsen langs de Oosterschelde. Het dorp heeft een supermarkt waar je alle benodigdheden kunt kopen.Zes km. verder zijn ervallerlei winkels met verse producten. Wat wij een beetje jammer vinden is dat er voor de afwas maar 1 warmwaterkraan is. Dat is te weinig en dat er ook nog een 10 eurocent in moet. Geen toiletpapier in de wc vinden wij ook een beetje gedateerd. Maar ondanks dat genieten we hier met volle teugen

mooie ,rustige camping ,grote plaatsen

met onze fendt,
    23-9-2016

een aanrader voor wie van rust houdt ..Mooi eiland om te fietsen ,wandelen ,pootje baden...

ruime kampeerplaatsen, maar weinig douches.

Anja,
    28-7-2016

Ruime kampeerplaatsen, mooi aangelegde camping. rustige omgeving.

Jammer, dat je extra moet betalen voor warm water en om te douchen. maak er dan een all-in prijs van, hoef je geen munten te bewaren.

Ook te weinig douches voor 75 kampeerplekken!

Toiletgebouw niet schoon bijgehouden!

Rust en ruimte

jvdspek,
    27-7-2016

Wat een prachtige, rustige camping. Grote plekken, prima sanitair. En een prima plek om Tholen, bijvoorbeeld per fiets, te verkennen.

Poortvliet scoort een 7,8 uit 10, op basis van 8 reviews