Géén boekingskosten

9.9FenomenaalScore uit 7 reviews

Bed & Breakfast info

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Het Hooge Huis

• 10Marieke20-08-2020

Geweldige B&B!

Geweldige B&B! Rustige, landelijke ligging. Wij hadden een kamer met uitzicht op de Zeelandbrug en Zierikzee. Ruime en schone kamers. En niet onbelangrijk: een hele fijne gastvrouw! Het ontbijt was perfect. Het was uitgebreid, maar niet overdadig.

• 10Dr RvK20-09-2019

Moderne B&B overtreft alles!

Onze kleindochter ging trouwen in Zeeland. Vanwege de afstand en de mogelijkheid van file en nog een lange rit na afloop, besloten we op zoek te gaan naar B&B op Schouwen Duiveland. We hoorden van deze B&B van Wilma en zochten het op via internet. Dat viel bij ons in goede aarde. En zo reserveerden wij voor 20 personen twee nachten. Het Hooge Huis overtrof al onze verwachtingen. Wat een heerlijke eetkamer, wat een geweldige huiskamer. We hebben bijzondere dagen gehad. Het ontbijt overtrof alle verwachtingen. Door superbakker ‘ s morgens vers geleverd brood in allerlei soorten. Grote variatie tussen beide morgens (gekookt ei ene morgen en geklutst en gebakken ei andere morgen, etc.). Het Hooge Huis is echt een aanrader. Heerlijk groot terras en super ruim grasveld voor de kleinkinderen om te voetballen. En ... alles is Zeeuws schoon. Zelfs onder het bed geen stofwolkje!

• 9Lapère02-07-2019

Top lekker avondeten en ontbijt.

Aangenaam voor grote groepen genoeg ruimte voor iedereen. Familie uit Aalst België. Eind juni 2019.

• 10Wilma Pennings27-04-2019

Een grote aanrader!

Deze B&B is geweldig. Ruime kamers (soms met een extra bedstee), een wijds uitzicht. Het ontvangst was super vriendelijke. Je bent in 5-10 minuten in het prachtige Zierkzee. Het avondeten was prima verzorgd en het ontbijt was top.

• 10Miranda17-12-2018

Nieuw schoon en gezellig!!

Wij waren uitgenodigd door mijn oom en tante. Ze vierde hun 50 jarig huwelijk! We hebben heerlijk genoten. De locatie is super! Alles nieuw, schoon en sfeervol ingericht. En het eten was lekker en ruim voldoende. We hebben genoten, bedankt voor de gastvrijheid.

• 9Annemieke08-07-2018

Mooie nieuwe bed & breakfast

Wauw, wat een mooie bed & breakfast! Een hele nieuwe accommodatie en je ziet dat er veel aandacht aan besteed is! Ruime kamers voor gezinnen (de toffe bedstee viel in de smaak bij onze kids) maar ook super voor mensen met een rolstoel, want aan alles is gedacht! En het uitzicht fantastisch! Zelfs het ontbijt gemaakt door Wilma (vriendelijke mensen) was heerlijk. De locatie van deze bed & breakfast is prima, je bent zo in Zierikzee of na een stukje rijden op het strand! Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 9Huisman04-01-2018

Geweldig, aan alles is gedacht

Een prachtige, nieuwe B&B die zowel per kamer als in zijn geheel te huur is. Wij hebben met een groep vrienden (met kleine kinderen) een fijn weekend gehad in dit heerlijke huis. De kamers zijn perfect, met allemaal een eigen, luxe badkamer. De bedstedes waren een groot succes bij jong en oud. Alle bedden heerlijk, er is niet bezuinigd op de kwaliteit. De grote keuken is van alle gemakken voorzien, je hoeft echt helemaal niks zelf mee te nemen. Boodschappen kunnen worden gedaan in diverse supermarkten op vijf minuten afstand. Leuke omgeving, nabij de zee en Zierikzee. Al met al echt een aanrader. Leuke eigenaren, prachtig huis en mooie omgeving!

Bed & Breakfast Het Hooge Huis info

• AirconditioningNiet beschikbaar