Bed and Breakfast
Weer vandaag3°-2°
9,4

3 reviews over Bed and Breakfast Het Hooge Huis in het Nederlands

Nieuw schoon en gezellig!!

Miranda,
17-12-2018

Wij waren uitgenodigd door mijn oom en tante. Ze vierde hun 50 jarig huwelijk! We hebben heerlijk genoten. De locatie is super! Alles nieuw, schoon en sfeervol ingericht. En het eten was lekker en ruim voldoende. We hebben genoten, bedankt voor de gastvrijheid.

Gereisd met vrienden in december 2018

Mooie nieuwe bed & breakfast

Annemieke,
8-7-2018

Wauw, wat een mooie bed & breakfast! Een hele nieuwe accommodatie en je ziet dat er veel aandacht aan besteed is! Ruime kamers voor gezinnen (de toffe bedstee viel in de smaak bij onze kids) maar ook super voor mensen met een rolstoel, want aan alles is gedacht! En het uitzicht fantastisch! Zelfs het ontbijt gemaakt door Wilma (vriendelijke mensen) was heerlijk.

De locatie van deze bed & breakfast is prima, je bent zo in Zierikzee of na een stukje rijden op het strand! Wij komen hier zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig, aan alles is gedacht

Huisman,
4-1-2018

Een prachtige, nieuwe B&B die zowel per kamer als in zijn geheel te huur is. Wij hebben met een groep vrienden (met kleine kinderen) een fijn weekend gehad in dit heerlijke huis. De kamers zijn perfect, met allemaal een eigen, luxe badkamer. De bedstedes waren een groot succes bij jong en oud. Alle bedden heerlijk, er is niet bezuinigd op de kwaliteit. De grote keuken is van alle gemakken voorzien, je hoeft echt helemaal niks zelf mee te nemen. Boodschappen kunnen worden gedaan in diverse supermarkten op vijf minuten afstand. Leuke omgeving, nabij de zee en Zierikzee. Al met al echt een aanrader. Leuke eigenaren, prachtig huis en mooie omgeving!

Gereisd met vrienden in december 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Het Hooge Huis in Ouwerkerk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Het Hooge Huis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.