Camping De Vierbannen

Meer camping info

24 reviews over Camping De Vierbannen

• 2018
    8Melanie20-08-2018

Rust, natuurlijk en relaxen, top plek!

Rust, natuur en relaxen dat zijn de drie woorden die bij deze camping passen! Best een grote camping maar heerlijk grote plekken en een fijne en rustige sfeer. Het fietspad langs de Oosterschelde ligt direct achter de camping (prachtig!) De camping ligt heerlijk beschut, dus als er veel wind staat (en dat was bij ons het geval) dan sta je hier toch heerlijk rustig en uit de wind.

Het sanitair is wel echt verouderd, er zijn bijvoorbeeld geen wastafels met warm water en electriciteit. Maar de douche is daarentegen wel heerlijk warm, zonder muntjes en alles is schoon.

Samenvattend: top camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Bart Wauman09-08-2018

Fantastische betrokkenheid.

Supervriendelijk onthaal en prachtige service! Geen woorden voor. Kwam toe met wespensteek waarvan we vreesden dat er een allergische reactie op kwam. Oud-eigenaar (zoon en partner hebben sinds kort camping overgenomen) twijfelde ondanks de drukte en het weekend geen moment. Voerde me met wagen 2x (want nadien nog portefeuille vergeten) over en weer naar dokterswachtpost in Zierikzee. Normaal vindt hij. 'Ik ben persoonlijk verantwoordelijk van zodra iemand op ons kampeerterrein komt'. De dag nadien mochten we ervaren dat de nieuwe eigenaars al even betrokken zijn op 'hun' kampeerders.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2Dubois sabine02-08-2018

Mooie omgevin.Oneerlijkheid bij afrekening.

Bij inschrijving gevraagd naar de prijs 25 euro.Bij afrekening nog eens 10,50 euro bij moeten betalen voor elektriciteit met een nieuwe camper waar alleen de koelkast op elektriciteit draaid.Bij vorige reizen met betaalzuilen verbruikte we max 2 euro per 24 u.Zeer oneerlijke behandeling.Nieuwe eigenaars van dit jaar.Is het ook wel regelementaire dat er maar drie douches zijn voor de dames op zo een grote camping?Zeer teleurgesteld in deze camping

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Gerdien Koornberg02-06-2017

Thuiskomen!

Wij komen hier al bijna 15 jaar met Hemelvaart en Pinksteren en mijn man maakt dan duiken met duikvereniging Octopus tijdens het Pinkster-duikkamp! Onze kinderen vermaken zich hier prima! Gaan snorkelen of naar de getijdebakken die pal achter de camping liggen! Voor ons is het hier 'thuiskomen'! De familie Manni is erg gastvrij! Mochten zelfs gebruik maken van een schuur i.v.m. wat minder goed weer, tijdens een bbq! Sanitair is misschien wat ouder, maar wordt perfect schoongehouden! Er is altijd wc-papier! Douche en warm water zijn gratis! Omgeving is prachtig en leent zich erg goed voor een heerlijke wandeling of fietstocht! Het Watersnoodmuseum is op loopafstand en echt de moeite waard om eens te bezichtigen. Dagje Zierikzee, naar het strand bij de Brouwersdam (zeehonden spotten bij de spui-sluis bij de Brouwersdam), er valt genoeg te zien en te doen! We hopen nog vele jaren hier te komen!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8J. van den Berg13-12-2016

Genoten!

Wij hebben een toercaravan gehuurd op deze camping en de prijs-kwaliteitverhouding was echt goed. We mochten zelfs in het hoogseizoen voor 10 dagen boeken in plaats van volle weken. En wat stond de caravan op een prachtig veld! Een oase. Je kon heel ver kijken en totaal geen last van buren omdat iedereen zoveel ruimte had op het veld. Heerlijke bomen rondom voor schaduw als het heet was. De natuuranimatie viel enorm in de smaak bij onze kinderen. Krabbetjes vangen, thee maken van kruiden uit de natuur en broodjes bakken op het vuur. Alleen jammer dat er niet iedere dag wat aangeboden werd. Maar de boswachter was een leuke jonge vent die enorm goed met kinderen kon omgaan. Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen die niet van massale, rumoerige campings houden. Dit is gemoedelijk, prachtige ligging, rustiek en toch heel gezellig! En heerlijk schoon sanitair!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7sjr29-05-2016

Helemaal goed

Prima camping. Prachtige plaats op een enorm bijna leeg veld. Prachtig uitzicht op een koppeltje sperwers dat zat te broeden. Prima ligging in Nationaal park de Oosterschelde. Sanitair uit de jaren 70/80 , maar in ieder geval in het voorseizoen voldoet het uitstekend. Zeker nog eens terug.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 10mevrouw Bakker22-12-2015

Fantastisch en Relaxed

natuur , rust , ontspanning , grote plaatsen , aardige beheerders , vriendelijke medekampeerders , gratis douchen en afwassen , wc rollen hangen er altijd. Vlakbij het strand , veel wandelmogelijkheden , veel duikmogelijkheden. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 10Henk , Anita , Joris en Fleur15-07-2015

fantastische kampeerplaats

We hebben genoten en hebben heerlijk onthaast. Niks moet en alles mag . Goed volk die Zeeuwen. De kinderen konden fijn buitenspelen of in het speeltuintje. Zeer schone sanitair en altijd toiletpapier (waar vind je dat nog ?) en gratis warm/heet water . Vierbannen bedankt !

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Marcel25-05-2015

Mooie camping op prachtige plek

De camping ligt op een prachtige plek, erg vriendelijke eigenaren, veel natuur en leuke spannende plekken voor de kinderen om te zwemmen en te spelen. Ze kunnen krabben vangen, vissen en in het bos spelen. Wat echt een zeer groot minpunt is, is het sanitair. Voor een camping met 170 plaatsen zijn 3 douches voor de mannen en 3 voor de vrouwen echt veel te weinig. Dit was zelfs in het Pinksterweekend al een groot probleem. Wachtrijen, koud water enz terwijl de camping nog niet voor de helft gevuld was. Broodjesdienst was handig, maar ontzettend duur.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8Jaap Dekker07-05-2015

Absolute aanrader!

Dit jaar voor de 6e keer op De Vierbannen gestaan en iedere keer weer onder de indruk van de natuurlijke omgeving en de vriendelijkheid van de eigenaren. Er is voldoende keuze mogelijkheid aan royale plaatsen, heel rustig of wat levendiger.
    Veel mogelijkheden in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2015