Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille

Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille
8,7

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Roompot Strandpark Duynhille voor je op een rij gezet:

234 reviews over Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille in het Nederlands

Wij keren zeker terug!

Veerle, 16-5-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Heel mooie villa,rustig mooi onderhouden park met veel rust.

De zee op wandelafstand en prachtige wandel en fietspaden!

Helemaal goed!

Arnold, 2-5-2018
  • Onderkomen10

Mooie ruime villa met handig pincode systeem, lekker in 10 min. aan zee. We hadden een kinderstoel en box bijgeboekt, na een klacht zeer snel geholpen met een nieuwe kinderstoel! Echt top!
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 3-5-2018

Wij zijn blij om te lezen dat je verblijf goed bevallen is, Arnold!

Wanneer je een vraag of klacht hebt kan je dit altijd even aangeven bij de parkreceptie, zodat wij jou zo snel mogelijk een oplossing kunnen bieden. Fijn dat je daarmee tevreden bent.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Groetjes Denise

Perfecte vakantie met perfect weer

Van Hal, 24-4-2018
  • Onderkomen9

Mooi ingerichte vakantiewoning die voor mijn ouders in 1e instantie wat lastig te

openen was door het digitale slot op de voordeur. Woning is compleet ingericht en netjes afgewerkt met een mooie goed onderhouden tuin.

Verder snap ik niet zo goed dat de uitrusting op het vlak van tuinmeubilair afhankelijk is van het type huisje.

Wij hadden een week met veel zon en misten een loungeset die bij veel andere huisjes duidelijk waarneembaar wel standaard in de inventaris zat.

Persoonlijk vind ik een bank waar je in kan liggen ook een meerwaarde hebben echter dit was met mijn lengte niet in de 2 persoonsbank mogelijk.

Een luxere bank vind ik persoonlijk ook beter passen in de luxe vakantiewoning.

Al met al erg genoten en een top verblijf gehad. Het klopt idd dat het strand snel bereikbaar is.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 3-5-2018

Wat fijn dat je erg genoten hebt tijdens jouw verblijf op Strandpark Duynhille!

Op onze website kan je precies zien wat er allemaal aan faciliteiten is per type accommodatie. Zoals je zelf al schrijft kan dit per type verschillen.

We zien je graag terug op ons park in Ouddorp!

Groetjes Denise

Leuk park met vriendelijk personeel

Matthias, 20-4-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Hele mooie en schone huisjes dichtbij het strand
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 3-5-2018

Wij zijn blij dat je je verblijf met een 10 beoordeeld, Matthias!

Goed om te lezen dat je tevreden bent over de gehuurde accommodatie en de ligging van het park.

Graag tot ziens op één van onze Roompot parken!

Bokken, 10-4-2018

Het park is heel rustig ,veilig voor de kinderen ,niet te ver van het strand ,ook niet te ver om boodchappen te doen met de auto .Jammer genoeg zult U geen ers fruit of verse groenten in de supermarkt vinden.

Als U van zon houdt ,vraag dan een accomodatie met terras op het zuiden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 17-4-2018

Bedankt voor de review.

Wat fijn dat jullie hebben genoten op Strandpark Duynhille. Het klopt dat er geen vers fruit of verse groente in de minimarkt te vinden is. Daar is helaas geen ruimte voor in de minimarkt.

Wij hopen dat jullie nog een keer terug komen naar dit prachtige park!

Groetjes van Mandy

Relaxing

Sander, 12-3-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Uitstekende ligging, rustig park met speeltuin buiten. Lekker dichtbij strand.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 14-3-2018

Bedankt voor je review, Sander! Het park is inderdaad gelegen op een perfecte locatie. Wat leuk dat je zo enthousiast bent over Strandpark Duynhille! Komen jullie in de toekomst nogmaals?

Graag tot ziens op Strandpark Duynhille of op één van onze andere parken!

Groetjes,

Christine

Goed onderhouden park en huisje

Jolanda, 9-2-2018
  • Onderkomen9

6 pp huis,mooi uitgebouwd,veel ruimte in woonkamer. Mooie tuin erbij. Top ! Heel begrijpelijk dat in het laagseizoen ( februari ) er niet veel te beleven valt. In vakanties echter wel !
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 15-2-2018

Wat leuk dat je op Strandpark Duynhille bent geweest, Jolanda! De accommodaties zijn net kleine paleisjes waar je helemaal tot rust kunt komen!

Vooral in de zomermaanden heeft Ouddorp gezellige terrasjes waar je een drankje kunt drinken of lekker kunt relaxen op het strand.

We hopen je nog eens terug te zien! :-)

Groetjes van Mandy

Fantastische aanrader

Miriam, 30-12-2017
  • Onderkomen10

We komen al een aantal jaren in de kerstperiode op dit park en dan boeken we Zandinghe 8, want dit huis bevalt ons erg goed. Veel comfort, goede bedden, zeer complete keuken, twee badkamers, ruime woonkamer en centrale ligging op het park. Wat ons opvalt is dat niet alleen de schoonmaak altijd perfect is, maar dat het park en de huisjes zeer goed onderhoud worden. Dit jaar zijn alle huisjes weer sprankelend wit aan de buitenzijde en ook van binnen zijn alle muren gedaan.

Tot slot is Ouddorp een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen! Tot volgend jaar weer!

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie goede ervaringen hebben op Strandpark Duynhille! Jullie compliment over de schoonmaak en het onderhoud gaan wij zeker doorgeven aan de verantwoordelijke personen, dat vinden zij vast leuk om te horen.

Wij begroeten jullie graag nogmaals op ons park!

Groetjes Mandy

Luxe vakantie, geschikt voor de feestdagen

Hanny, 16-12-2017
  • Onderkomen9

De bungalows zijn nieuw en goed ingericht. De keukeninventaris is verrassend goed. Eindelijk kunnen muesli ontbijters ook genieten doordat er royale kommen aanwezig zijn. De badkamer is heerlijk met een inloopdouche en vloerverwarming.

De tweede badkamer met ligbad is ook heel fijn. Kortom: met een wat groter gezelschap kan je hier prima verblijven.

Let wel bij boeking op het aantal vierkante meters van de bungalow want hoewel ze sterk op elkaar lijken schelen ze veel in ruimte.

Jammer is wel dat een van de kamers een stapelbed heeft, wat niet fijn is bij 6 volwassenen. Positief is de enorme berging. Ideaal voor alle extra kerstrommel.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Wat een mooie review, Hanny.

Ieder accommodatietype heeft zijn eigen charme. Wij denken dat er voor iedereen wel een geschikte accommodatie is :-)

Tot de volgende keer!

Groetjes Mandy

geweldig voor een korte vakantie

j.voets, 13-12-2017
  • Onderkomen9

Voor jonge kinderen is de afstand naar zee te ver
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 10-1-2018

Strandpark Duynhille is niet direct gelegen aan het strand. Te voet doe je er ongeveer 15 minuten over om bij het strand te komen. Misschien kunnen jullie de volgende keer fietsen bij ons huren? :-)

Hopelijk hebben jullie verder genoten.

Groetjes Mandy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Strandpark Duynhille scoort een 8.69 uit 10 op basis van 237 reviews.