Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort

Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort
8,9

• Onderkomen9,3
  • Activiteiten7,9

47 reviews over Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Top! Geweldig!

G. Gerritsen, 12-5-2018
  • Onderkomen10

Prachtig, nieuw, modern park! Straalt allure uit, zowel in de compleet ingerichte bungalow als in de Beachclub! Personeel van de Beachclub is enthousiast en wil het de gasten naar de zin maken! Ook eigenaar Michel is een prototype van een gastheer! We hebben een heerlijk weekend gehad, kan het iedereen aanraden! Komen zeker nog een keer terug!

Lekker

RAF, 14-4-2018
  • Activiteiten7

Lekker eten, goede bediening en toplocatie. Aanrader!

Prachtig park en hele mooie omgeving!

dennis.marleen, 5-3-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Voor de 2e keer naar dit mooie parc, ditmaal lag de temperatuur iets lager....Opnieuw heeft alles aan onze verwachtingen voldaan! Fantastische villa met prachtig uitzicht op het Grevelingenmeer. Ook al was het tijdens ons verblijf zeer koud, we konden toch lekker uitwaaien met het hele gezin om daarna bij de gezellig kachel op te warmen.

Perfect

Eliza, 1-12-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Uitmuntend! Prachtige woning, ongelofelijk uitzicht en een uitzonderlijke service

Rustig park, bij mooi weer een toplicatie

Gerda, 1-9-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Niet goed: kwaliteit vh eten en onervaren horeca medewerkers, wij hadden 2 keer een foute, te hoge rekening

Prijs/kwaliteit: ik betaalde voor 5 nachten met 2 zonen 1850 euro, de studio's waren erg klein en er was totaal geen bestek, zelfs niet om de nespresso koffie te roeren.

We kwamen terug op zaterdag voor aangekondigde watersport activiteiten maar die waren er niet, voor oudere jongeren is er niks te doen op het park.

Wel goed: mooi uitzicht en schone kamers, vriendelijk personeel

Mooi park

Annelies, 5-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Een prachtig park, vlak bij het strand. De huisjes zijn eeg goed ingericht en van alle gemakken voorzien.

Het park heeft voldoende faciliteiten en ook de omgeving is prachtig!

Heerlijk familie-weekend op een uitzonderlijke loc

Tim Koolmees, 31-7-2017
  • Onderkomen10

Wij hadden alleen een lang weekend geboekt en daar hadden wij na de eerste nacht al spijt van, want hier wil je gewoon nooit meer weg! Wat een heerlijke villa, genoeg ruimte voor 8 volwassenen en 1 kind EN voor al onze bezoek! Iedereen kon lekker de eigen gang gaan; gezellig wat drinken in het clubhuis, lummelen op het strand, springen op de trampoline, luieren op het ruime terras of een flinke wandeling maken in de omgeving. Ons terras had helaas geen comfortabele zitbank, maar wel een grote eettafel met genoeg stoelen en ook nog twee ligbedden. Let dus wel goed op bij het boeken, want elke villa heeft weer verschillende meubels op het terras! Wij gaan zeker vaker familie-weekendjes houden op deze geweldige locatie! Ook in de herfst op winter, want er is een houtkachel aanwezig! Gezellig en lekker warm!

Een echte aanrader !!

Marink, 26-7-2017
  • Onderkomen10

Prachtige vakantiebestemming! Park is goed onderhouden en staat er netjes bij. De villa's zijn prachtig met uitzicht over het strandje en water. .

De kinderen kunnen zich ook prima vermaken en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel op het park als bij de receptie.

Wat een vrolijkheid en enthousiasme al bij binnenkomst!

Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

prachtige plek en heerlijk rustig

p, 16-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

accommodatie prima, ligging excellent.

service/aandacht kan veel beter. zeker in verhouding tot locatie en prijs.

Restaurant kwalitatief goed, keuze erg basis.

ontbijt ronduit slecht, zowel in product aanbod en aandacht en bediening.

Puur genieten!

Evi, 25-5-2017
  • Onderkomen10

Wij hadden het hier super naar onze zin afgelopen weekend! Er was niets op aan te merken, vriendelijke ontvangst met gratis welkomstdrankjes naar keuze :)

Alles was Top: villa aan het strand met zicht op het grevelingenmeer, lekker eten bij werelds aan het strand, speeltuin met trampoline voor ons zoontje, het was er enorm rustig en zeer verzorgd,...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort scoort een 8.87 uit 10 op basis van 51 reviews.

Acties

Acties voor Vakantiepark Oasis Parcs Punt-West Hotel & Beachresort