Vakantiepark Center Parcs Port Zelande

Vakantiepark Center Parcs Port Zelande
8,1

• Onderkomen7,6
  • Activiteiten8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Center Parcs Port Zelande voor je op een rij gezet:

2781 reviews over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in het Nederlands

Fijn park

Schouvorst joeri
18-6-2018
  • Onderkomen7

Het verblijf was heel goed. Goede ligging vlak aan de jachthaven. Lekker gegeten bij het grand café maar de laatste dag hadden we gereserveerd bij de grill. De bediening verliep vlot. Na enige tijd merkte we dat de personen die na ons hadden besteld het eten al hadden gekregen. Bij ons na 45 minuten wachten nog steeds geen eten en het was nog niet volzet. Dan maar eens gevraagd aan de serveerster wanneer het eten zou komen. Ze ging even informeren bij de keuken wanneer het eten kwam en het zou direct komen. Na nog eens 10 minuten nog geen eten hebben het dan nog eens gevraagd en dan ineens was het eten er. Maar de 2 hamburgers die besteld waren was niet wat we vroegen, het was koud, alles was er tussen gesmeten. Even gemeld en het zou in orde komen. 10 minuten later waren de hamburgers terug nog steeds het zelfde niets aan veranderd en nog even koud als de eerste keer. Nooit gaan we nog eten bij de grill in port zelande.

Ontspannen verblijf in mooie omgeving

Koks/ 9813790
  • Onderkomen8

Van 30 april t/m 4 mei verbleven in cottage 178. Deze was mooi gelegen aan het water, dichtbij de market dome. Doordat het huisje recent gerenoveerd is, voldeed het aan onze behoeftes. Een fijne keuken met vaatwasser en een prima douche. Wel mag voor ons het meubilair wat comfortabeler. Harde stoelen en ligt doorgelegen bedden. Ondanks toch prima uit kunnen rusten. In de omgeving zijn mooie wandelroutes te vinden. Bij de receptie geven ze prima gratis advies. Ze vonden het niet nodig extra kaarten te verkopen. Uiteraard is het park mooi gelegen aan het Schevelingenmeer en het Noordzee strand. Leuk om even uit te waaien als het minder warm is. Ook is er op het park genoeg te doen. Een leuk zwembad en de binnen midgetgolf vonden wij verrassend. Verder prima gegegeten bij het Grand Café en de Nonna's. We werden vriendelijk geholpen. Ondanks de drukte was het mogelijk een gerecht aan te passen. Kortom voor herhaling vatbaar.

Beste,

Hartelijk dank voor uw review. Ik lees wat negatieve punten maar ook zeker positieve feedback. Beide worden zeker besproken met de afdelingen die hierover gaan.

Graag tot ziens!

fantastisch

r schild
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

mooi park nette cottage ze aan te bevelen .top week gehad. zou zo weer gaan.

Beste,

Hartelijk dank voor de review.

Wat fijn om te horen dat uw verblijf naar wens is geweest. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op ons park.

Nooit meer

Fam van der Burg
  • Activiteiten5
  • Onderkomen5

Wij stoppen na 20 jaar center parcs de service is de laatste jaren achter uit gegaan

We hadden een vip huis gratis wifi brood service en je mag eerder op het park alleen dit geldt voor iedereen dus bij aankomst om 13:00 mega druk wordt je verkeerd gestuurd personeel kreeg onderling ruzie de broodjes kreeg je einde van de ochtend want iedereen had die service en niet alleen vip de wifi is ook voor iedereen gratis als ik dit had geweten had ik een goedkopere genomen ik betaal ruim 950,- voor een midweek

Bij lopend buffet was heel weinig keuze terwijl je best veel betaal

het personeel pak ook steeds eten ik heb een klacht neergelegd en ik krijg alleen een zakelijke antwoord

De laatste jaren zijn ze behoorlijk achter uit gegaan

Meneer van der Burg,

Dank voor uw review en ook uw schrijven welke is beantwoord door het park en onze afdeling Customer Service. Jammer dat het verblijf niet aan uw verwachting voldeed!

De broodjesservice en wifi uitgebreid (overige cottages hebben slechts basisWifi) zijn echter enkel voorbehouden aan de VIP cottages. De early check in is voor alle gasten die Friends zijn.

Natuurlijk worden uw opmerkingen intern verder doorgenomen en hopelijk overweegt u toch nog eens terug te komen.

Met vriendelijke groet,

Stefan Dubbeling

Lekker er tussenuit

fam Voogels
  • Onderkomen7

Wij zijn vaste Center Parcs gasten en we hoppen van het ene park naar het andere. Er is altijd leven op het park en de kinderen vermaken zich uitstekend. Port Zelande ligt ook nog eens dicht bij het strand waardoor je dit lekker kunt combineren met een strandwandeling. Het personeel is super vriendelijk, we komen zeker terug.

Familie Voogels,

Bedankt voor uw leuke review, en de mooie complimenten.

Graag nog eens tot ziens!

Heerlijke sfeer

Palafima
3-6-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijke sfeer en alle voorzieningen bij de hand. Appartement netjes. Centrale voorzieningen wel inmiddels wat verouderd dus mogen wat opgeknapt

Beste,

Bedankt voor de review en heel graag tot ziens!

Een erg leuk park

Rien
3-6-2018
  • Onderkomen8

Onze cottage was erg mooi . Nieuwe keuken , douche en bed eigenlijk was alles nieuw . Ze waren de buiten boel aan het verven , maar daar had je geen last van . We hadden de sleutel in de regenpijp laten vallen . Eerst hadden we het zelf geprobeerd om de sleutel eruit te halen maar dat lukte niet. Iemand van centerparcs heeft hem er toen uitgevist. Het zwembad is een beetje te klein (te weinig plekjes om te zitten ), de jongens vonden het waterplayhouse erg leuk , net als de wildwaterbaan.

Beste,

bedankt voor de review. Wat fijn om te horen dat u een leuke vakantie heeft gehad op ons park, en sleutels in regenpijpen, dat maken wij niet vaak mee!

Wij hopen u snel weer te mogen begroeten op ons park.

Super

André de lange
2-6-2018
  • Onderkomen7

Was geweldig en heb geen negatieve meldingen

Geachte heer de Lange,

Kort maar krachtig met een mooie 8! Fijn dat u een review invulde, dank daarvoor. Hopelijk tot ziens!

Stefan Dubbeling, General Manager

voldoende voor te ontspannen en te ondernemen.

Fam. Clevers
1-6-2018
  • Onderkomen8

Mooi verblijf, genoeg vertier voor jong en oud.

Geachte familie Clevers,

Dank voor uw review en fijn dat u een mooi verblijf had bij ons, we zien u graag nog eens terug!

Stefan Dubbeling, General Manager

Gezellig familiepark voor jong en oud.

Peter
1-6-2018
  • Onderkomen8

Gezellig vakantiepark met mooie huisjes en heerlijk zwembad. Kust op loopafstand.

Beste Peter,

Bedankt voor de review en fijn dat u zo'n gezellig weekend hebt gehad!

Stefan Dubbeling, General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Center Parcs Port Zelande in Ouddorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Center Parcs Port Zelande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Center Parcs Port Zelande scoort een 8.14 uit 10 op basis van 2847 reviews.