Bed and Breakfast Boerderij Ondersteboven

5 reviews over Bed and Breakfast Boerderij Ondersteboven in het Nederlands

Ongekend👍

Alfred en Wilma
21-9-2016

Ontvangst was warm en hartelijk, goede uitleg over de omgeving.

Mooi uitzicht, perfect ontbijt. Interessante info. over boerderij.

Ps. Zijn filmopnamen gemaakt met Frank Lammers (jumbo). 5 nov. Nieuwe tv serie.

Annie is zo bang dat je wat te kort komt.

Geweldige mensen👍

gewoon een aanrader

marc staes
1-9-2016

ontvangst , hartelijk door Annie en Arnold

kamer , prima en van alle faciliteiten voorzien

avondmaal , heerlijk , ik kon zelfs kiezen uit twee menu's

slapen , zacht bedje

ontbijt , geweldig , ,Annie blijft maar met schoteltjes komen , overheerlijk !!!!

omgeving , vraagt gewoon om te fietsen , neem fietsknooppunten kaart mee

B+B ligt op korte afstand van de zeedijk , met s'avonds bij goed weer een prachtige zonsondergang

er zijn slechts twee kamers , dus rust gegarandeerd , er is ook een ruime tuin met zeteltjes , bij mooi weer kan je buiten eten

Ha ja !!! de meeste groentjes komen uit eigen tuin , en jam word zelf gemaakt

zeker proeven is de zelfbereide pruimentaart

Fantastische plek

Edith Nibourg en Theo Cornelissens
17-9-2014

Een fantastische plek met een leuke gastheer en gastvrouw.

Zij doen werkelijk alles om het de gasten naar de zin te maken.

Veel rust en ruimte om je heen, vlakbij de Schelde.

Prima mogelijkheden om te fietsen; er is een leuke fietsroute van 35 km.

Als je wilt kan je in de nabijgelegen kreek vissen.

Je logeert in een mooie oude boerderij waar appartementen in zijn gecreëerd. Rondom zijn terrassen waarbij je niet moet vergeten het appelgebak te proeven. Goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

Kinderen kunnen genieten van duiven, kippen en konijntjes.

Alles ademt een nostalgische sfeer.

Ouderen kunnen moeite hebben met het slapen in een stapelbed, kinderen daarentegen kunnen het juist leuk vinden.

Geweldig !!

Kelly
9-6-2014

wij waren op zoek naar een weekend rust en ontspanning.

dit hebben we zeker gevonden bij Annie & Arnold.

alles keurig en netjes , heerlijk ontbijt. We konden het niet beter getroffen hebben !! bedankt voor alles.

groetjes kelly & Joeri

Prachtig, rust en ruimte super

P.Knol
29-8-2013

Als echtpaar waren we op zoek voor een overnachting, en kwamen uit bij b&b Ondersteboven. Wat een mooie ligging, de kamer keurig netjes, ontvangst van Arnold en Annie geweldig. En de avonduren nog een mooie wandeling gemaakt. Goed stapelbed dus lekker geslapen. Het ontbijt was voltreffelijk alles vers en dus ook een vers ei. Nogmaals het super bedankt

en komen graag weer eens rerug.

Vr gr Pieter en Hilda Knol.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Boerderij Ondersteboven in Ossenisse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Boerderij Ondersteboven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Boerderij Ondersteboven scoort een 9.5 uit 10 op basis van 5 reviews.