Hotel Strandhotel Bos en Duin

Hotel aan zee, Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°13°
Hotel Strandhotel Bos en Duin
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Bos en Duin voor je op een rij gezet:

140 reviews over Hotel Strandhotel Bos en Duin in het Nederlands

Een heel goed hotel.

Dinie Eggink
17-10-2018

Een heel goed hotel met mooie kamers in een prachtige omgeving.Waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen.

Ligt aan de duinen en fietsroutes(paden)

Heerlijk ontbijt.We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant omdat we de kaart niet geweldig vonden.

Vriendelijk personeel.

We gaan hier zeker nog een keer weer naar toe.

Snel weer terug

Heijkoop
12-10-2018

Heerlijk locatie en vriendelijk personeel!

Super ontbijt!

viel hee erg tegen

donut
19-9-2018

Kamers ouderwets en vies slecht schoongemaakt wel uitleg gehad hoe dat kwam en paar dingen zijn ook wel opgelost en andere kamer aangeboden, maar daar gold hetzelfde. Kussens vies, badkamer voegen vies, vlekken op voet lamp, spinnenwebben, spocht op raam/kozijn etc

Savonds in restaurant gegeten en daar ben ik ziek van geworden van de vissoep, gelijk 4x naar toilet en bijna die nacht NIEt geslapen door krampen in buik.

Tijdens eten last van maar in restaurant werd niet meer gezegd als: he wat vervelend, want de ober heeft me 3x zien weglopen!

Maar om je dan als manager/hotel ons af te doen met een drankje aan de bar, vinden wij echt belachelijk. Kregen met uitchecken niet eens een korting of iets dergelijks.

We zijn al zo weinig vrij en samen dan heb je iets geboekt wat totaal NIET aan je verwachting voldoet.

Uitleg gehad waarom het 4 sterren is, nou dat is het zeker NIET waard!

Echt vakantiegevoel

J van der Gun
31-8-2018

Heerlijk dicht bij strand. Prima kamer schoon. Uitgebreid ontbijt

Goed hotel, goede service

Bert Gilbert
4-4-2018

Goed hotel op een prachtige locatie. Aan de strandweg en vlakbij een van de mooiste stranden van Nederland. In de omgeving leuke restaurants en Walcheren is een prachtig deel van Zeeland om te verblijven. Middelburg, de hoofdstad van Zeeland, ligt vlakbij en is ook zeker de moeite waard. Het hotel zelf is een oud vakbondshotel. Niet bijzonder, maar de kamers zijn ruim en netjes ingericht. Het ontbijt is prima verzorgd en het zelf koken van je ei is iets wat we nog niet eerder tegen zijn gekomen. Erg leuk en handig. De keuze voor een diner is niet erg ruim, maar voldoende en het eten op zich smaakte goed. Wij zijn hier nu twee keer geweest en gaan zeker nog een keer terug. Ook omdat er naar je geluisterd wordt en klachten goed afgehandeld worden.

Zeeuwse gastvrijheid en -kwaliteit...grote klasse!

Nico Haarlemmermeer
17-3-2018

Afgelopen week heb ik 3 dagen in Hotel Bos & Duin mogen verblijven en wat een fantastisch verblijf was dat!!!! Het begon met een allervriendelijkste ontvangst met uitgebreide informatie over het hotel en wat er in de omgeving op Schouwen Duivenland te beleven viel.

Tijdens mijn verblijf werd ik compleet met achternaam begroet wanneer ik de receptie passeerde en zo’n persoonlijke benadering heb ik elders niet eerder meegemaakt.

De hotelkamer was mooi en groot en van alle gemakken voorzien. Nog zelden heb ik zo heerlijk op een perfect bed met dito matras geslapen. Ook de badkamer voldeed aan alle eisen des tijds. Zowel de hotel- als badkamer waren zeer schoon.

De ligging van het hotel op ca. 10 minuten lopen van het strand is geweldig en dan ook de serene rust die ik ervaren heb. (Thuis woon ik nl. nabij de Kaagbaan van Schiphol en dat is andere koek.)

Dagelijks genoot ik van een uitgebreid ontbijt met alles erop en eraan.

Veel complimenten voor dit hotel alsmede voor de vriendelijke- en attente personeelsleden. Voor mij alle reden om hier spoedig naar terug te keren. Veel dank voor dit al!!!!!!!

Catharina
7-2-2018

Vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt, lekker eten, mooie kamers. Zeker een aanrader

dicht bij het strand/receptie prima/goede bedden

Fam. Yah.
31-8-2017

stapelbed in suite heeft hoge ramen die uitkomen op de woonk. Maar helaas geen gordijnen ervoor/ je ziet de flitsen van de tv. Met kleine kinderen lastig.

Prima verblijf gehad

Michel
25-8-2017

Een prima hotel met goed ontbijt en fijne bedden in een mooie omgeving. Je kunt er heerlijk wandelen en fietsen. Duinen en zee binnen loopafstand. Bar/restaurant Boschhoek 100 meter verderop waarbij je lekker kunt eten en drinken en waar het ' s avonds ook nog gezellig is met op dinsdag livemuziek. Een echte aanrader voor mensen die gezelligheid en een niet al te toeristische vakantie willen vieren.

Zeker voor de 15e keer: het is en blijft "thuis"!

Geert Hartholt
29-7-2017

Locatie is perfect: bos, duin en zee! Goede kamers, zeer goed ontbijt, je voetl je vanaf het eerste binnenkmen welkom!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Bos en Duin in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Bos en Duin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.