Hotel Strandhotel Bos en Duin

NederlandZeelandOostkapelle

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Strandhotel Bos en Duin voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 157 reviews
+27/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 157 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Contact

158 Reviews over Strandhotel Bos en Duin

• 9Wouter Huisman09-08-2021

Super

Super verblijf. Goede nette kamers met goed bed en goede ruime (regen)douche. Goede kaart en uitstekende keuken. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Top ervaring!

• 9Bart15-06-2021

Mooie ligging en vriendelijk personeel

Het hotel ligt vlak bij zee aan de duinrand. Ruime kamers met nieuwe badkamers en inrichting. Lekker gegeten in restaurant en uitgebreid ontbijtbuffet ondanks coronamaatregelen.

• 9Eric07-06-2021

Super vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie kamers, en lekker eten. Gewoon doen!!!

• 9Dick van B.20-04-2021

Heerlijk ontspannen en verwend

Met ons gezin (twee jongens van 8 en 10 jaar) hebben we een lang weekend gehad in een familiesuite in het strandhotel. Door de Corona beperkingen moesten we op de eigen kamer ontbijten en dineren, maar de suite is hiervoor meer dan groot genoeg. Het ontbijt in de doos :) is ruim en luxe met verse jus, koffie en thee en vers fruit. Het diner uit eigen keuken was heerlijk, en als je buiten de deur eten bestelt is het ook goed geregeld, je kunt gewoon borden en bestek vragen bij de receptie en na gebruik weer terugbrengen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam en als je wat vraagt wordt het gelijk geregeld (zoet strooisel voor de kinderen bijvoorbeeld). Overdag hebben we gewandeld over het strand en de prachtige natuur en 's avonds hebben we hertjes gespot met een zaklamp. Het was echt een heerlijk ontspannen weekend!

• 9Frans en Dini23-03-2021

Genieten in Zeeland 🏨 ☀️ 🌊 🍀

Zo dichtbij een van de mooiste stranden op Walcheren zijn we gezellig ontvangen, ook nu weer in de Corona tijd. Wennen aan het eten op de eigen kamer maar heel goed verzorgd en lekker. Het was heerlijk om er weer even uit te zijn❣️

• 9Haverkamp23-03-2021

Top verblijf en corona proof!

Wat een top verblijf!!! Een heerlijk ontbijt pakket wat wij hebben afgehaald in het restaurant. Ook het diner was zalig wat heerlijk aan een tafel in onze kamer hebben genuttigd.We komen zeker weer terug!!!

• 10Johanna23-03-2021

Fantastisch!

Echt super geregeld! Een weekendje weg geweest met een vriendin en hebben echt genoten. Elke ochtend een goed gevulde heerlijke ontbijtbox. Het diner kan je afhalen wat ook echt top geregeld is. We komen snel weer een weekendje langs! :)

• 3Sanne24-09-2020

Echt nooit meer

Hoe dit hotel aan 4 sterren komt is ons een raadsel we vinden het nog geen 1 ster waard. Kamer was oud en hartstikke heet matra paste niet goed op de onderkant.kleine kamer.fietsarrangement geboekt konden niet upgraden naar e bike.kregen een fiets met 3 versnellingen mee en dat was het dan. Bij aankomst werden we heel slecht geïnformeerd over hoe en wat.moesten nog extra betalen voor corona handelingen dit gevraagd konden ze niet uitleggen en als klap op de vuurpijl werd er meegedeeld dat de kamer niet schoon werd gemaakt na je zelf maar handdoeken moest komen halen. En dat in coronatijd.waardeloos je betaald er vet voor auto parkeren ook nog betalen niet dat het mooi parkeerterrein is. Er zat ook 1 x avondeten bij dit weer zelf na moeten dagen gaven geen uitleg hierover. Bij avond eten ook weer bij betalen voor gerechten er waren er maar paar die je kiezen kon zonder bij te moeten betalen.prijs kwaliteit heel slecht raad het niemand

• 9Marieke04-01-2020

Chapeau voor dit hotel!

Wij hadden een standaard kamer, heel netjes en schoon. Op de kamer een waterkoker met kopjes, je moet wel zelf oploskoffie en theezakjes meenemen. Het ontbijt was super, compleet met detoxdrankjes! Op loopafstand van de zee. Van het restaurant geen gebruik gemaakt. Leuke zithoekjes op de verdiepingen, ook een spelletjeskamer en een leestafel aanwezig. Verschillende leuke plaatsen bezocht zoals Oost-kapelle, Domburg, Veere en Middelburg.

• 9Wegman25-11-2019

Ik zou zo weer gaan. Prima hotel en mooie omgeving

Standaard kamer was een prima kamer met balkon. Schoon en netjes. Gezellig cafe/bar waar je spelletjes kan spelen. Pool tafelvoetbal en tafeltennis. Het eten was prima in orde, misschien niet al te veel keus, maar dat maakt het voor mij alleen maar makkelijker. De omgeving is mooi me zowl strand als bos in de buurt. Ontbijt was ook genoeg keuze en netjes verzorgd.

Hotel Strandhotel Bos en Duin info

Facilities