Hotel Strandhotel Bos en Duin

Hotel Strandhotel Bos en Duinsterstersterster

8.5Fantastisch

Nederland, Zeeland, Oostkapelle

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Bos en Duin voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Sauna

Contact

148 reviews over Hotel Strandhotel Bos en Duin

• 9SwaNa05-06-2019

Leuke vakantie om nog eens over te doen!

Leuk hotel. Prima ligging om zeeland te ontdekken. Uitgebreid en lekker ontbijt. Avondmaal was lekker maar in HP gedurende meerdere dagen mag de menukaart toch uitgebreid worden. Meer afwisseling is wenselijk. Vriendelijke bediening aan tafel tijdens diner. Kim (studentenjob) was super gedienstig, beleefd en vriendelijk. Ook de rest van het personeel was vriendelijk en dienstbaar. Prima ligging op enkele minuten stappen van het strand. Nette omgeving.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10A Lampert20-03-2019

Prachtig hotel en zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijke mensen. Wij waren zo dom geweest om een dag eerder aan te komen dan geboekt. Lossen we op zeiden ze en we kregen een prachtige kamer. Ontbijt ook heerlijk. Komen er zeker terug.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Fred van Remoortere28-02-2019

Zeker voor herhaling vatbaar !

Het hotel is zeer rustig gelegen (toch in het laagseizoen), in een residentiële wijk. Het ontbijt is werkelijk fenomenaal ! Over het diner kunnen wij ons niet uitspreken, aangezien de keuken op maandagavond gesloten was. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Albert van den Beukel23-01-2019

prima hotel en zeer gastvrij

prima hotel nette kamers goed sanitair zeer vriendelijk personeel een heerlijk en uitgebreid ontbijt en een prima diner kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    9Fam Slegers27-11-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Prachtige ligging, zeer goed ontbijt. Enkel de beperkte keuze van diner is een klein minpunt

Gereisd met partner in november 2018

• 9Dinie Eggink17-10-2018

Een heel goed hotel.

Een heel goed hotel met mooie kamers in een prachtige omgeving.Waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Ligt aan de duinen en fietsroutes(paden) Heerlijk ontbijt.We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant omdat we de kaart niet geweldig vonden. Vriendelijk personeel. We gaan hier zeker nog een keer weer naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Heijkoop12-10-2018

Snel weer terug

Heerlijk locatie en vriendelijk personeel! Super ontbijt!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 4donut19-09-2018

viel hee erg tegen

4 Kamers ouderwets en vies slecht schoongemaakt wel uitleg gehad hoe dat kwam en paar dingen zijn ook wel opgelost en andere kamer aangeboden, maar daar gold hetzelfde. Kussens vies, badkamer voegen vies, vlekken op voet lamp, spinnenwebben, spocht op raam/kozijn etc Savonds in restaurant gegeten en daar ben ik ziek van geworden van de vissoep, gelijk 4x naar toilet en bijna die nacht NIEt geslapen door krampen in buik. Tijdens eten last van maar in restaurant werd niet meer gezegd als: he wat vervelend, want de ober heeft me 3x zien weglopen! Maar om je dan als manager/hotel ons af te doen met een drankje aan de bar, vinden wij echt belachelijk. Kregen met uitchecken niet eens een korting of iets dergelijks. We zijn al zo weinig vrij en samen dan heb je iets geboekt wat totaal NIET aan je verwachting voldoet. Uitleg gehad waarom het 4 sterren is, nou dat is het zeker NIET waard!

Gereisd met partner in september 2018

• 8J van der Gun31-08-2018

Echt vakantiegevoel

Heerlijk dicht bij strand. Prima kamer schoon. Uitgebreid ontbijt

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Bert Gilbert04-04-2018

Goed hotel, goede service

Goed hotel op een prachtige locatie. Aan de strandweg en vlakbij een van de mooiste stranden van Nederland. In de omgeving leuke restaurants en Walcheren is een prachtig deel van Zeeland om te verblijven. Middelburg, de hoofdstad van Zeeland, ligt vlakbij en is ook zeker de moeite waard. Het hotel zelf is een oud vakbondshotel. Niet bijzonder, maar de kamers zijn ruim en netjes ingericht. Het ontbijt is prima verzorgd en het zelf koken van je ei is iets wat we nog niet eerder tegen zijn gekomen. Erg leuk en handig. De keuze voor een diner is niet erg ruim, maar voldoende en het eten op zich smaakte goed. Wij zijn hier nu twee keer geweest en gaan zeker nog een keer terug. Ook omdat er naar je geluisterd wordt en klachten goed afgehandeld worden.

Gereisd met partner in februari 2018

21 tips over Hotel Strandhotel Bos en Duin

• M. de Heer, 06-01-2014

Dit hotel beschikt over een aantal kamers waar honden zijn toegestaan. Het gebied leent zich uitermate om lange wandelingen met de hond te maken.

• B. Verdonk, 07-07-2013

Aanrader: een wandeling door het duingebied van Oranjezon. Je komt hier meer herten dan mensen tegen. Als je geluk hebt kom je ook nog de schaapherder met zijn kudde tegen. Niemand had me er op voorbereid dat het hier zo mooi zou zijn. Het best bewaarde geheim van Zeeland!

• B Stellaard, 02-10-2011

Heerlijk een weekend en midweek uitwaaien aan de zeeuwe kust. Dit hotel geeft je alle rust en ruimte en ligt geweldig. Bovenal kun je er echt heerlijk eten! Het personeel is relaxed en persoonlijk. Domburg, Middelburg, Veere alles in de buurt. De bijzondere Walcherese kust ligt in de achtertuin! Ik raad dit hotel dan ook aan om in de herfst te bezoeken als het buiten zo mooi is.

3 vragen over Hotel Strandhotel Bos en Duin

• Harriette, 31-03-2017

fietsen te huren

Is het mogelijk om fietsen te huren

• lrh bellefroid, 09-04-2012

fohn

is er een fohn aanwezig op de slaapkamer ?

laura_kerssens, 14-05-2012

Ja er is een fohn aanwezig op de kamer.

• Franssens Carina, 04-02-2010

groepsboeking

Via on-lineboeking is het op dit ogenblik niet mogelijk om contact met jullie op te nemen vandaar dat ik het via deze weg doe.

Wij zijn een groep buren (12 personen) die jaarlijks van een wandel Hebben jullie nog 6 kamers vrij van 26 juni tot 28 juni 2010. Hebben jullie een prijs voor een fietsarrangement, we kunnen eventueel onze eigen fietsen wel meebrengen of een gastronomisch arrangement? Alvast bedankt en tot wederhoren Carina Franssens

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald