Tijdelijk €25 aanbetaling

Siblu In de Bongerd

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Siblu In de Bongerd voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 336 reviews

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Vakantiepark Siblu In de Bongerd, in Oostkapelle, is een camping voor echte kampeerders. Op deze 4-sterrencamping is het heerlijk vertoeven tussen de prachtige natuur en de Zeeuwse kust op korte afstand. De nieuwe, luxe chalets maken je verblijf compleet! Ook de kids zullen zich uitstekend vermaken met het verwarmde binnenzwembad, peuterbad, speeltuinen, indoorspeeltuin en kidsclub. Gedurende het hoogseizoen zorgt het enthousiaste animatieteam voor plezier en gezelligheid voor jong en oud. ‘s Ochtends haal je verse broodjes in de kiosk en geniet ‘s avonds van snacks, pizza’s of ga een hapje eten in het restaurant. Voor een dagje weg spring je op de fiets naar Kaasboerderij Schellach of het historische plaatsje Veere.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

336 Reviews over Siblu In de Bongerd

• 7Patricia26-08-2021

Schoon park

Een schoon park. Elke dag was er personeel bezig met het verzorgen van het park. We hadden een vrij nieuwe stacaravan. Verzorgd en netjes. Veel speeltuinen. Receptie personeel vriendelijk. Zwembad aan de kleine kant.

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Familie Pelt24-08-2021

Wij hebben genoten

Het was een super mooie verzorgde camping.Wij zaten in een chalet waar het heerlijk vertoeven was.De kinderen hebben genoten van de leuke animatie en de voetbal kooi werd volop gebruikt.Het zwembad was inderdaad klein maar nooit een probleem gehad om te kunnen zwemmen.Kortom wij hebben genoten.

• 8Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 9Familie H te H10-08-2021

Geweldig park

De chalets waren geweldig luxe. Park is nog in ontwikkeling. Alles is nog niet af. Maar alles is wel op het park aanwezig. Broodjes kun je ‘s morgens ophalen bij de kiosk. Supermarkt zit net buiten het park. Kinderen hebben zich prima kunnen vermaken bij de animatie, speeltuintjes en zwembad.

• 10Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 7Brouwer03-08-2021

Netjes en comfortabel

Niet meer te vergelijken met de Bongerd van 5 jaar geleden. Er staan nu vooral chalets. Op sommige plekken stonden deze wel erg dicht op elkaar. Wij zaten in een prachtig mooi chalet (v15) met een ruime tuin. Alles is goed geregeld op het park. Ondanks de drukte is het s'nachts heerlijk stil. Het park is nog wel wat kaal maar dit zal de komende jaren vast nog veranderen. Zwembad stelt niet veel voor. De voetbalkooi daartegen is geweldig voor onze pubers.

• 6Activiteiten

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 7Carel Camper27-10-2020

Wij zij in mei geweest en in oktober. In mei was natuurlijk alles dicht op de camping i.v.m. corona. Toch moest je de volle mep betalen. Vonden wij niet helemaal terecht. Ook in oktober was het nog aan de prijs, terwijl de camping bijna leeg was (naseizoen ????) Beide bezoeken moesten we om een sleuteltje voor het water gaan vragen, beide keren stonden we voor de slagboom en kwamen tot de ontdekking dat ze ons vergeten hadden een pasje te geven om binnen te kunnen. Ook om de wifi -code moesten we later zelf gaan vragen. De wifi bleek trouwens erg zwak te zijn. Al met al veel slordigheden voor een camping die overigens heel gunstig ligt en vrij schoon is. Jammer dat er steeds meer huisjes komen. Het verandert steeds meer van camping in vakantiepark !!!!

• 8Bart23-10-2020

Goede en leuke camping, alleen erg traag met het terugstorten van de borg. Nu bijna 3 weken geleden uitgecheckt en nog de borg niet terug ontvangen

• 8B. Smid29-09-2020

Nette rustige familiecamping

Gewoon goed. Fijne ligging, netjes en vertrouwd.

• 8H.j.w.25-09-2020

Bij receptie waren ze niet op de hoogte van allerlei dingen

• 9A.23-09-2020

Parcel en sanitair zijn heel schoon, ook in Corona tijd. Alleen het reserveeringsproces duurt te lang hoewel we het direct bij de receptie hebben gedaan (maar die medewerkers zijn steds vriendelijk). We komen graag weer naar dit plaats.

Vakantiepark Siblu In de Bongerd info

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar