Vakantiehuis Seeburgh

Met vrienden

Super leuke nette accomodatie

Saskia
23-4-2018

Alleen superlatieven. Zeer netjes, leuke ligging, dicht bij strand, alles aanwezig en vriendelijke gastheer! Wij komen graag nog eens terug!

Voor herhaling vatbaar

Familie van de Loo, Moergestel
3-9-2017

Erg gezellig en netjes, Van alle gemakken voorzien vooral in de keuken. Slaapkamers niet groot maar voorzien van wasbak naast voldoende douches en toiletten. Ruime serre om te eten, buiten ook genoeg zitplekken voor onze groep van 21, binnen gezellig bij de haard. Vlakbij genoeg gezelligheid als strand, horeca, boodschappen, plaatsjes als Domburg en Middelburg. Genoeg te doen, ons weekend was te kort! O ja, niet te vergeten het prettige contact met beheerder Martijn. Dank! We komen terug!

Fijn huis voor een schilderweekend!

Anneke Kerkhof
9-5-2017

Het huis is heerlijk ruim en de keuken is zeer geschikt voor het koken voor een grote groep. De kamers zijn prettig, de eigenaars zeer gastvrij en meedenkend. Voor de schildersessies is het fijn dat de strandopgang zo dichtbij is maar ook binnenshuis is de grote serre prima te gebruiken voor bijvoorbeeld tekensessies. Hier komen we zeker terug!

Gastvrij, ruim, licht en een handige keuken

Anneke Kerkhof
18-1-2016

Seeburgh is vlakbij de strandopgang, dat maakt het een geweldige plek voor de schildercursus. Lekker veel kamers, een heerlijke grote gemeenschappelijke ruimte, een prettige keuken met superafwasmachine, en een leuke tuin.

Zeer tevreden

pieter ingelaere
14-11-2014

Al meer dan 20 jaar gaan wij met een groep vrienden (21 personen - gezinnen met opgroeiende kinderen) op weekend, en Seeburgh is ons zeer goed bevallen. Zeer goede ligging, veel ruimte, zeer goed ingerichte keuken, met schitterende afwasmachine.

Correcte en hartelijke ontvangst, vriendelijk , behulpzaam, vlotte afhandeling. kindvriendelijk.

Proper en net!

voor ons een aanrader!

De laatste jaren houden we onze vrouwen wekenden in Seeburgh.

Het voelt aan als "thuis komen" We hebben ook deze keer genoten.

Zowel in het huis, gezellig bij het "kacheltje", de ruime zaal, om samen bezig te zijn, als wel heerlijk naar het strand,en speurtocht in de omgeving enz.

Voor ons is het een geweldige plaats.

Daarom ook veel dank Martijn voor de fijne samenwerking.

heerlijk huis voor een schilderweekend!

anneke kerkhof
2-10-2013

Ik organiseer schilderweekenden aan zee en was voor de 2e keer in Seeburgh. Deze accommodatie bevalt prima. Het huis is lekker ruim en ligt vlakbij de strandopgang, waar we natuurlijk vaak heen gingen om te schilderen. Ook in het huis biedt de ruime serre mogelijkheid tot binnen schilderen en tekenen. De keuken was heel relaxed voor de kok en zijn maatje: een hele snelle horeca-afwasmachine en veel ruimte. De cursisten waren tevreden over de kamers en de bedden. De vriendelijke eigenaars Martijn en Sabine zijn zeer behulpzaam en denken met je mee. Kortom: volgend jaar september weer in deze locatie!

Fijne functionele ruimte

Emmanuel
17-8-2012

Wij verbleven met een groep van 28 personen van Vereniging CHJC in "Seeburgh" van 16 - 19 maart 2012 in het kader van een wandelweekend.

We hebben genoten!!

Veel ruimte, goede bedden, aangename bar, uiterst moderne en comfortabele keuken en geweldige ligging, zo dicht bij duin en strand!

Het meubilair verraste ons door kleuren, al zaten sommige exemplaren wat minder comfortabel.

Fijne contacten gehad met de eigenaar en uiterst correcte afhandeling.

"Seeburgh" is een echte aanrader!!!

Een bijzonder fijne groepsaccommodatie !

pmnap
9-5-2012

Wij, 3 vrienden met hun vrouwen, kinderen en kleinkinderen (in totaal 23 personen), zijn de afgelopen jaren al 3 keer in Seeburgh geweest.

Een accommodatie die er mag zijn! Perfect gelegen ten opzichte van het strand, dichtbij bijzonder fraai wandelgebied achter de duinen. Compliment aan de verhuurder die aan alles gedacht heeft om het de tijdelijke bewoners naar hun zin te maken. Kleine maar fijne slaapkamers met goede bedden en eigen wastafel. Voldoende badruimten en toiletten. Een werkelijk fantastische royale living met diverse zitjes en sfeervolle (gas-)haard. Een erg leuke kinderhoek, maar ook TV en DVD en een heuse bar. In de zeer royale serre konden we gezamenlijk eten. Dit jaar was het tafelvoetbalspel nieuw, het was fantastisch. Ook de keuken is prima uitgerust. Iedereen wil helpen met de vaat ivm de supersonische vaatwasmachine. Wij hebben weer erg genoten en kunnen deze accommodatie van harte aanbevelen aan families met kinderen en groepen!

Grof en onvriendelijk

Dave
25-2-2012

Het huisje en de ligging is OK. Wij waren vooral verbaasd met de afhandeling.

We hadden alles proper gemaakt, maar kregen toch een geweldige preek te horen.

- De vloer in de living was niet proper volgens hun; maar de stofzuiger bleek dikke rommel te zijn. En het tapijt onkuisbaar, het was al trouwens al vies en oud.

- In de keuken hadden we -volgens hun- niets op hun plaats gezet. Maar er hangen geen labels. Als je op vakantie bent met 20p, weet toch niemand precies wat waar moet staan.

Met de hand op m'n hart... We gaan met onze vrienden nu al 10 jaar op vakantie. We hebben het altijd proper achtergelaten. Nog nooit hebben we zulke opmerkingen gehad. Integendeel, we krijgen veelal te horen dat het niet hoefde omdat we opkuis-kosten betaalde.

In Seeburgh zijn ze simpelweg grof en onvriendelijk.

Bovendien ontvangen ze graag de verplichte opkuis-kost van 150 euro; maar hiervoor willen ze blijkbaar geen klop doen.

Mooi huisje maat spijtig van de eigenaars.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Seeburgh in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Seeburgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.