Hotel Randduin

Kleine hotelsWeer vandaag10°7°
Hotel Randduin

Laatste review

De is een prachtige plek voor die mensen die van rust maar vooral van wandelen houden. Het hotel licht vlak bij de duinen en prachtige natuur gebieden. Wandelen van Oost Kapelle naar Domburg door de duinen is een verademing zo mooi, en dan terug via het strand. Het hotel is prima voor te overnachten en te ontbijten, geen super de luxe maar alles degelijk en een prima bed. Meer heb je toch niet nodig als je van de natuur houd.

Kenmerken

1-11-2018

Goed geslapen

Kim
8-8-2016

Goede bedden en fijne plafondventilator, heel nette badkamer, ruime kamer met zelfs een kitchenette. Heel mooi zicht op sterrenhemel op het balkon. Personeel: 1 spontane behulpzame meneer, 2 dames nogal stug, niet toeschietelijk om te helpen bij een vraag over het ontbijt (dieetvraag) maar uiteindelijk wel behulpzaam. Ontbijt: hard gekookte eieren waren nog rauw (durfde niet meer vragen of het hard of zacht gekookte eieren waren), voor de rest ok.

Goed gelegen hotel, heel vriendelijk personeel, vlotte verhuur van goede fietsen.

Basic slaapkamer, proper, maar wat verouderd (onstabiele kleerkast, tapijt zou mogen vervangen worden). Dit hotel geboekt op basis van positieve commentaren over het ontbijt, maar dat viel echt tegen! Fruitsla uit blik, voorverpakte croissants, geen chocoladekoek, choco van onbeduidend merk, kaas zonder veel smaak ... Indien je graag lekker en uitgebreid ontbijt, is dit hotel geen aanrader.

Aan iedereen aanbevolen

Fam
25-6-2016

Huiselijke sfeer, vriendelijk personeel, ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. Een heel mooie tuin waar je kunt zitten. Kamer en badkamer zeer schoon met goede bedden. Wij komen zeker nog eens terug

Prima hotel

Frans en Jos
25-6-2016

Rustig gelegen op een km van het strand. Prima ontbijt . Mooie tuin met leuke zitjes en ligbedden. Ruime parkeergelegenheid voor de fietsen.

Fantastisch hotel.

J.Cost
9-4-2015

De algemene indruk van het hotel alsmede de ligging, in het bos van de duinen, is zeer goed. De beheerders en het personeel zijn klantvriendelijk en erg behulpzaam. De kamers verkeren in een zeer goede staat en worden elke dag schoongemaakt. De accommodatie heeft een prachtig restaurant voor alleen een ontbijt maar helaas niet voor een diner. Gezien de prijs/kwaliteit-verhouding is dit hotel een echte aanrader.

sollie123
9-3-2014

Wij zijn net terug van weekend ...in dit hotel ...zou het iedereen aanraden ...service en geweldige mensen ...tijdens ontvangst en uit checken ... Goede kamers en gezellige sfeer ...gaan op zeker een keer terug

Prima hotel om enkel te overnachten

LaudeB
9-8-2013

Wij vonden het een beetje oubollige inrichting. Heel gehorig en slecht bereik met je telefoon (zowel internet als bellen). Verder ziet het er gewoon netjes uit. Echt een verblijf voor als je een weekend op pad bent en niet veel op je kamer hoeft te zijn. Prijs-kwaliteit is dan verder prima!

Een echte aanrader !!

Patrick en Leen Ryckebosch-Avet
6-8-2013

Zeer rustig gelegen aan de rand van een bos. Dichtbij het strand. Gezellige dorpjes in de buurt. Leuk ook dat je ter plaatse fietsen kan huren. Bijzonder vriendelijk personeel. Zeer nette en ruime studio. Elke dag werd het bed opgemaakt. Uitgebreid ontbijtbuffet. Prijs/kwaliteit zeer goed !!

Hier kom je tot rust

M Lemmen
15-7-2013

Hotel Randduin is gelegen aan een mooi stukje natuur. Je bent zo aan zee. Onze kamer was prima, met een mooie badkamer. De ontbijtruimte is gezellig, en je kijkt zo in een mooie tuin, waar het heerlijk vertoeven is. Het ontbijt is uitstekend en mooi gepresenteerd. De sfeer voelde prima aan.

Prima hotel, om vaker naar toe te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Randduin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Randduin in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Randduin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.