Géén boekingskosten

Meer camping info

35 Reviews over Minicamping Shalom

• 9Martellie30-08-2021

Super

We zijn hier met onze honden een week geweest. Fijne kleine camping met schoon sanitair. Super lokatie. Heelijk wandelen in de bossen met de honden. Je kunt zo ook door de bossen naar het honden strand lopen binnen 10 minuten.

• 10Familie Maljaars10-08-2021

Fantastisch!!

Wij hebben erg genoten van de camping. Alles is aanwezig voor een geslaagde vakantie met een jong gezin. Een hele gezellige camping maar ook rust en ruimte met een prachtige omgeving. Dicht bij het bos en strand.

• 9Ad schoofs09-08-2021

Weer als vanouds

Goed verzorgde camping met zeer goede sanitaire voorzieningen. Werden meerdere keren per dag schoongehouden

• 9Henk en Ankie30-07-2021

Fijne tijd op een mooie camping op prachtige plek.

We hebben een hele fijne tijd gehad. Mooie camping. Schoon en mooi sanitair. Aardige beheerders. Een mooie plek. Je wandelt zo de Manteling in. En bent binnen het kwartier op het strand. En met de fiets natuurlijk nog sneller. We zouden graag nog eens terugkomen.

• 9Bert en Joke14-06-2021

Heel ontspannen.

We hebben genoten van deze goed onderhouden camping: schoon sanitair en een mooi grasveld. De afstand tot het strand is ongeveer 10 min.lopen. De rust op deze camping is een weldaad.

• 9Vera Gubbels26-09-2020

Fijne camping in prachtige omgeving

We hebben genoten, met de hond lekker struinen door de “manteling” en eindigend op het strand om in een van de strandpaviljoenen een terrasje te pakken. Top vakantie

• 9Tonnie Brevink21-09-2020

rustige camping

we hebben het reuze naar onze zin gehad .een schone en verzorgde camping, dicht bij de zee sanitair zag er keurig uit. vriendelijke eigenaren .Een min puntje het licht op de camping was minder kon een straatlamp meer staan.

• 10Cees Dullaart19-09-2020

Wat een fijne camping op Walcheren

Wij komen al zo’n 13 jaar op deze camping en dat zegt eigenlijk al genoeg. Vriendelijke eigenaren én gezellige mede kampeerders. Het sanitair is heel goed en wordt ook zeer goed onderhouden. Het grasveld is heel mooi, er kan gevoetbald worden, voor de kinderen is voor elke leeftijd wat te doen. De zandbak, de skelters de trampoline én natuurlijk zeer dichtbij de Manteling waar herten gespot kunnen worden en natuurlijk het schone en brede strand tussen Oostkapelle en Domburg in. In de omgeving is er veel te doen. Wellicht is er één nadeel: de camping ligt vlak aan de doorgaande weg tussen Oostkapelle en Domburg waardoor overdag je wat verkeerd ruis kan horen, maar dat valt in het niet bij de vele voordelen en ‘ avonds heerst er rust. Kortom: wij hopen hier nog jaren te kunnen komen!

• 8marco31-08-2020

prachtig!!

Prachtige camping op loopafstand van Domburg en Oostkapelle ook het strand is op 10 min wandelen door het bos maar een klein stukje. Verder vriendelijke eigenaren die alles netjes schoon en netjes houden!!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 9René12-08-2020

Top plek!

Gewoon een heerlijke plek. Sympatieke eigenaar, mooie locatie en alles goed verzorgd!

Camping Minicamping Shalom info

Camping-informatie