9,6

20 reviews over Camping Minicamping Shalom in het Nederlands

Fijn vakantie plekje!

Familie Lock
17-8-2019

Heerlijke mini camping, mooi gelegen aan de rand van het bos. Je bent met 10 minuten lopen op het strand. Fijne plek voor ons als gezin om vakantie te vieren. Erg kindvriendelijk met trampoline, meerdere skelters, schuur met voetbal- en tafeltennistafel. Mooi sanitergebouw, met wasgelegenheid (badje) voor baby's.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Heel erg goed!

Niek Westmaas
16-8-2019

Een prettige camping, dichtbij het strand en Domburg. Erg schoon, veilig, gezellig en kindvriendelijk.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Geweldige plek

Kristine Lambinon Venderbos
17-6-2019

De ligging is prachtig, direct aan natuurgebied de Manteling en met 10 minuten lopen ben je aan zee. Kleinschalige camping, ruim van opzet. Mooi en schoon sanitair. Veel speelmogelijkheden voor kinderen op het midden van het kampeerveld. Voor mensen zonder kinderen daarom wellicht vooral een goede plek in het voor- of naseizoen. Ons is het uitstekend bevallen en we komen graag terug!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Ad Schoofs
3-12-2018

Zeer zuiver en een mooie locatie vriendelijke eigenaar

Gereisd Met partner in mei 2018

Supervakantie !

Fam. Stoel
13-8-2018

Dit jaar voor de eerste keer met onze 3 jarige kleinzoon gekampeerd op camping Shalom. Dit is ons heel goed bevallen, mede door de gezellige sfeer op de camping. Er was genoeg te doen met een trampoline en de skelters ,de voetbaldoelen en een zandbak en glijbaan. Ook de schaapjes en kippen vond onze kleinzoon heel leuk. En de route naar het strand langs kasteel Westhove vonden we goed te doen. Ook Domburg is vlakbij voor de boodschappen en/of een hapje te eten. Kortom een aanrader. Wij hopen volgend jaar een plekje te kunnen bemachtigen.

Fantastisch, volgend jaar weer!

F Giesbers
10-8-2018

Mooie minicamping, zeer schoon sanitair! Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Dicht bij strand en bos, en dicht bij Her gezellige Domburg.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een pareltje aan de mooie Zeeuwse kust!

Anja Hartman
9-8-2018

Een fantastische camping met brandschoon (gratis) sanitair. Wij hebben hier 8 heerlijke dagen doorgebracht. Het middenveld is het domein van de kinderen met een trampoline, voetbaldoelen en gratis gebruik van de skelters. Naast de camperplaatsen staan de schaapjes. De kippen lopen 's avonds vrij rond. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en geven je een gastvrij welkom. Het prachtige strand is op loopafstand, via een mooi bospad langs kasteel Westhove. Oostkapelle (leuk plaatsje) en Domburg (heerlijke badplaats met mooie winkels) liggen op 5 minuten fietsen. In beide goede supermarkten en in Oostkapelle een echte ambachtelijke slager.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een geweldige, rustige en schone camping!

Jasper Both
25-6-2018

We wilden met 6 vrienden een weekendje gaan kamperen (vooral niet te duur) en al gauw kwamen we uit op camping Shalom. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en schappelijk. De camping zelf was geweldig! Het grasveld wordt heel goed verzorgd en het sanitair was heel schoon! Als je een niet al te grote en rustige camping zoekt, is dit echt een aanrader! Complimenten voor de eigenaars!!

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Heerlijk lang weekend gehad!

Helma
4-6-2018

Heerlijke mini camping, prachtig groen veld, topsanitair -nooit wachten, leuk voor kinderen (trampoline, mammoetskelters, doeltjes enz.) Heel gunstig gelegen ten opzichte van Domburg en strand en bossen.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam. Melse
11-5-2018

We hebben een prettige vakantie gehad op deze minicamping. Dit kwam onder andere door:

• De aanwezigheid van veel buitenspeelmateriaal voor kinderen, zoals verschillende skelters, een trampoline, twee voetbaldoelen, een tafelvoetbaltafel en een zandbak met toebehoren. Onze zoontje van bijna drie jaar heeft zich geen moment verveeld.

• Schoon sanitair; we hoefden nooit te wachten op een douche. Ideaal ingebouwd kinderbadje aanwezig in het toiletgebouw. Heerlijk warm water en geen extra inworp voor een douchebeurt.

• Voldoende stroom (10 ampère), zodat we zowel de elektrische kachel in de caravan alsook in de voortent tegelijkertijd konden gebruiken, evenals de koelkast en het koffiezetapparaat.

• Vriendelijke en behulpzame eigenaren die altijd in waren voor een gezellig praatje of het beantwoorden van vragen.

Kortom: hier komen wij volgend jaar weer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Shalom in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Shalom zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.