Camping Minicamping Oba's Hofje

4 reviews over Camping Minicamping Oba's Hofje in het Nederlands

Gezellige goede mini camping

Trommelen
16-8-2015

Zo het zit er weer op was weer supper gezellig

De camping is schoon incl de sanitaire voorzieningen

De eigennaren zeer vriendelijk

Wij zijn al 4 opvolgende jaren geweest elke keer super we komen zeker weer terug echt een aanrader

Johan en Hennie tot de volgende keer

Gezellige camping

Trommelen
22-8-2014

Zo het zit er weer op al drie keer geweest en drie maal top volgend jaar weer

zeer gezellige plek om te verblijven.

jack
13-8-2012

de algemene indruk is goed. Goed verzorgde accommodatie in een rustige omgeving, Zeker aan te raden om min een paar dagen te verblijven. Deze minicamping heeft veel vaste bezoekers die er al 25 jaar komen,met duitse en nederlandse gasten.

Goed sfeervole minicamping

Familie van Dongen
13-7-2010

We waren 4 nachten te gast op deze "echte minicamping" met 15 ruime plaatsen.

We gaan zeker nog eens terug ( was een openbaring voor ons na jaren grote campings).

Familie van Dongen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Oba's Hofje in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Oba's Hofje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.