Camping Minicamping Kalfhoek

38 reviews over Camping Minicamping Kalfhoek in het Nederlands

Mooie, prachtig onderhouden camping

Katrien,
30-7-2017

Wat een mooie, prachtig onderhouden camping. Hier is werkelijk aan alles gedacht. Eindeloos veel speelmogelijkheden (trampoline, go-charts, speeltuin, voetbalveld, binnensperltuin,...), mooi sanitair ook op maat van kinderen, heel veel verschillende dieren,... én op fietsafstand van het strand. Wij komen hier zeker terug !

Verschrikkelijk, om te huilen

Johannes de Kurk,
29-5-2017

Toen ik op de oprit stond moest ik al huilen, hoe kan een camping zo lelijk zijn?? En toen ik binnen kwam moest ik OPNIEUW huilen, ik snap niet wat er mis is met die architect. Hebben hun eigenlijk wel een schoonmaker?? Een camping die je 2 keer laat huilen, dat zegt wel genoeg

Geweldig

Gerrie Broodworst,
29-5-2017

Gezellige en leuke camping. Ik kom zeker nog een keer.

Leuke camping, maar kan beter

Johanne
30-10-2016

Enthousiast gemaakt door de verhalen op Zoover zijn wij deze zomer met twee kleine kinderen naar Kalfhoek gegaan. De camping heeft veel pluspunten. De sfeer is erg gezellig en de ligging is prima. Toch is de camping wel te verbeteren. Er waren veel dingen vies of stuk. Skelters die steeds kapot gingen, tafeltennistafel die erg vies was etc. Ook de speelhal is echt wel aan opknappen toe. De ballenbak is erg leuk, maar verder, de tvhoek, de leestafel, de tafeltennistafel, het kan allemaal zoveel sfeervoller en gezelliger. Alleen al de tvhoek, maak daar wat leuks van niet allemaal oude vieze stoelen achter elkaar. Het is dus een prima leuke camping, maar er kan heel veel verbeterd worden op het gebied van netheid en schoonheid. Daarentegen is het kamperen best goedkoop dus dat wil ik wel even vermelden. Ik denk dat het ook leuk is om voor de oudere jeugd een leuke chillplek te maken. En iets meer activiteiten zoals broodjes bakken en voorleesverhaaltje.

Heerlijke camping met heel goede voorzieningen

Rianne Beerens
18-5-2016

Wij zijn op deze camping geweest met onze vier kleinkinderen. De voorzieningen zijn echt ideaal! De ruim opgezette speelmogelijkheden, de binnenspeeltuin, de ruime plaatsen, de sanitaire voorzieningen, speciaal die voor de kinderen, echt helemaal goed!

De ontvangst, behulpzaamheid en de gastvrijheid van de eigenaren is ook hartverwarmend!

We hebben er echt genoten en een heerlijke vakantie gehad! We komen ook dan ook zeker volgend jaar weer terug!

Fijne minicamping

jeltje
8-5-2016

Gastvriendelijke ontvangst bij de familie Wattel. Mooie ruime plaatsen rondom gezellig veld. Voor kleinere kinderen leuke speelgelegenheden en ook een leuke schuur waar leuke dingen te doen zijn. Een gezin wat houdt van de basics en kinderen met net wat meer creativiteit (dan alleen zwembad of binnen speeltuin) wil laten spelen en genieten zal hier heel tevreden zijn. Voor Moederdag zelfs nog een heel leuk presentje gekregen. We komen zeker vaker terug!!!

Goede kwaliteit

Esther van Strien
7-11-2015

Ideale plek, strand en bos dichtbij. Heerlijk weekend gehad. Service was prima. Zeer gastvrij. Wij voelden ons echt welkom. Prima fasciliteiten, voor herhaling vatbaar !!

Leuke camping

G_Gerrits6
12-10-2015

De eigenaar van deze camping verdient een standbeeld. Ondanks een zekere mate van handicap is hij de gehele dag druk in de weer om het zijn gasten naar de zin te maken. Heel mooi om te zien. De man heeft een enorme drive en energie. Het enige wat hij nog net niet doet is 's avonds bij zijn gasten de vaat ophalen en later weer schoon terug te brengen. Ik hoop niet dat ik hem nu op ideeën breng. :-))))

Mooie en leuk ingedeelde camping met een perfecte ligging voor hele mooie fietstochten zoals Middelburg, Vlissingen en het prachtige Veere.

Mooi hoor, we komen graag terug.

Prima bij mooi weer

Erix
20-8-2015

Mooi schoon strand betaalbaar, prima super markt, leuke marktjes

Geweldige camping

Theo Martens
26-7-2015

Camping Kalfhoek is een geweldige camping waar aan alles gedacht is en de service uitstekend is. We kunnen geen minpunt bedenken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Kalfhoek in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Kalfhoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.