Camping Minicamping De Vijver

Camping Minicamping De Vijver

7.3Goed

Nederland, Zeeland, Oostkapelle

Op vakantie geweest naar Minicamping De Vijver?

7.3Goed

• 6.1Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

11 reviews over Camping Minicamping De Vijver

• 9Erik en Jose Veldkamp13-05-2019

Geweldig

Fijne, rustige camping met grote plaatsen. Gelegen op een voormalig landgoed compleet met vijver. Zeker een aanrader voor rustzoekers. Sanitair niet luxe maar brandschoon. Wij hebben een mooie plek voor het voorseizoen en genieten erg van de natuur en de rust.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Piet en Inge Neeft23-08-2018

Prima camping!

Zeer ruime plaatsen. Rust! Eenvoudige camping. Sanitair niet luxe maar wel netjes en schoon.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Teun30-07-2018

Ideaal vertrekpunt om Zeeland te verkennen

Heerlijk ruim opgezette camping. Ideaal vertrekpunt om tot rust te komen en Zeeland te verkennen. Het is wat je van een 'minicamping' kan verwachten, namelijk gastvrijheid, eenvoud en rust. Wij hebben hier een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in juli 2018

Sanitair is in zeer slechte omstandigheden en dan nog 26€ te betalen per dag

• 1Staat v/h sanitair

• 9Roelof25-06-2018

Fantastisch verblijf

Een heel mooi terrein omgeven door mooie bomen en struikgewas geen enkele dag het gevoel dat je op een camping staat maar eerder in de vrije natuur. Gastvrij en persoonlijk aandacht door de beheerster. Het sanitair is weliswaar oud maar aan de buitenkant aangepast aan de natuur het sanitair wordt dagelijks keurig schoongemaakt De plaatsen zijn groot en mooi verdeeld over het terrein

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Eric25-06-2018

Prima kleinschalige camping

Rustige omgeving, grote plaatsen. Sanitair is basic maar was wel schoon en onderhouden tijdens ons verblijf

• 3Frank20-05-2018

Nooit meer waardeloze camping

De ligging is goed en er valt best wel iets van te maken maar dan moet er veel verbouwt worden zoals een nieuwe sanitair gebouw heel hard nodig.eigenaars hebben niks meer met de camping

• 1Staat v/h sanitair

• 2017
    4John05-08-2017

Nooit meer, waardeloos.

Het sanitair verkeert in een verouderde staat. Het veld is hobbelig en er is geen enkele verlichting op het veld. Wel grote plaatsen maar allemaal ongelijk.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Jeff25-10-2015

heerlijk rustige en ruime camping

Rustige camping bij de boer. De ruimste plekken die ik ooit heb meegemaakt. Een groot grasveld met aan de rand populieren die beschutting geven en met een goede mix van zon en schaduw. De camping is gericht op rustzoekers, hetgeen betekent dat kinderen in principe niet tot de doelgroep behoren. De faciliteiten zijn zeer beperkt maar wel netjes onderhouden en schoon. De eigenaren zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk. De ligging is prima, tussen Serooskerken en Oostkapelle. Zoek je een rustige en kleine camping zonder toeters en bellen, dan is dit een goede keus.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015