Villa Magnoliastersterster

23 reviews over Villa Magnolia

• 2019
    10j.bos15-10-2019

fantastisch

super mooi en goed verblijf ontbijt was top

Gereisd met partner in september 2019

• 8R.v.S.07-04-2019

Grote villa met veel kamers.

Mooie villa met bijgebouwen. 1 km van de Noordzee. Wij hadden de ruime kamer 2 met serre alleen de badkamer viel tegen gebouwd in een kast met een plakgordijn en wastafel bijna boven het toilet. Goede bedden met een grote screen tv villa heeft een mooie grote tuin en ontbijt ruimte. Al met al een prima verblijf gehad.

Gereisd met partner in april 2019

• 9Marjan17-01-2019

We hadden een heerlijke kamer: ruim opgezet, grote en mooie badkamer en een heerlijk groot en goed bed. De kamer had prima faciliteiten om je ook bij slecht weer heerlijk op je gemak te voelen. Speciale complimenten voor de hartelijke ontvangst bij het ontbijt door de eigenaar.

Gereisd met partner in januari 2019

• Oude reviews

9van der Bruggen23-05-2016

zeer goed

ontvangst, accommodatie en ontbijt van hoge kwaliteit . Daarbij de rust en de vriendelijkheid, alles toppie !

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Paul en Marja21-09-2015

Een aanrader

Wat hebben wij genoten..... het leek Villa Felderhof wel! Een ontzettend mooie villa, lieve mensen, een biologisch ontbijt en genoeg parkeerplaats in het prachtige Zeeland, wat wil een mens nog meer. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2015

• 10M.Peters03-07-2015

Fantastisch!

Villa magnolia is een prachtig hotel met bijgebouwen. Zeer hartelijke en persoonlijke benadering. Geweldig, divers ontbijt. Prettige sfeer, kleine attente details, keurig onderhouden,......

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Miriam29-06-2015

Fantastisch weekend gehad in Villa Magnolia

Ik ben samen met twee vriendinnen een weekend in Villa Magnolia geweest. Wij hadden een tuinkamer in de villa zelf met een eigen terrasje. De ligging is echt fantastisch, in de mooi aangelegde tuin kun je heerlijk relaxen. Je kan lopend naar het strand en naar het dorp. Het ontbijtbuffet is erg lekker en uitgebreid. De kamer kan wat gezelliger ingericht worden. maar ik begreep al dat het huis nog een metamorfose moet ondergaan, dus dat gaat vanzelf goed komen. De bedden liggen heerlijk en het is schoon. Ook fijn dat je fietsen kunt huren. Hoef je niet op zoek naar een fietsverhuur. De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk. Kortom het was zeker de moeite waard om in dit gezellige Bed en Breakfast te verblijven. Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2015

• 9Hans20-04-2015

Je moet er geweest zijn!

Prima ontvangst,prachtige & ruime kamers.Villa is fantastisch gelegen.Uitgebreid ontbijt.Wat zou men meer kunnen verlangen?

Gereisd met vrienden in april 2015

• 10gerda calcoen18-03-2014

heerlijk weekendje in Villa Magnolia

Villa Magnolia in Oostkapelle is een echte aanrader. Al meteen bij het toekomen voel je je erg welkom. De ontvangst door de gastheer was warm en oprecht hartelijk. De villa en bijgebouwen zijn charmant ingericht, tuin is mooi en gezellig. De slaapkamer ruim en licht. Bedden zijn heel goed. En alles heel netjes in orde. Het heerlijk ontbijt wordt geserveerd in een gezellige orangerie. Bij Villa Magnolia hechten ze duidelijk ook veel waarde aan de selectie van de koffie! Uitmuntende koffie. Hier komen we zeker terug! Mooie wandel- en fietsomgeving ook.

Gereisd met partner in maart 2014

• 9talithalfa25-12-2013

geweldig weekend gehad!!

ik ben samen met een vriendin het weekend van 14 december verbleven in de suite van villa magnolia, dat in een bij gebouw gesitueerd is. werkelijk een ruime (60m2) prachtige kamer! een prachtige badkamer! de service is geweldig, het ontbijt smorgens is heel uitgebreid met heerlijke zelf gemaakte jam. we hadden de suite omdat dat de enigste kamer met een bad is. maar geen seconde spijt van gehad! entree beneden met ruime hal en trap naar boven, een keukentje met zit gedeelte en tv, dan een grote kamer met een goed bed, dan een badkamer met dubbele wasbak, een douche, toilet en bad. zeker aan aanrader!!!!
    in de omgeving genoeg te doen, ook voor niet-fietsers! maar wel echt een fiets gebied

Gereisd met vrienden in december 2013

2 tips over Villa Magnolia

• gerda, 27-05-2012

Wij zijn op verkenning in de tuin gegaan en ontdekten daar een prachtig zitje, deels afgeschermd door een beukenhaagje, aan een poel vol met kwakende kikkers.Het had een doorkijkje over de landerijen. Hier hebben we onze eigen gemaakte lunch verorberd, heerlijk.

• Hans, 20-04-2015

Wij waren hier voor een fietsweekend en Villa Magnolia is echt een aanrader.

0 vragen over Villa Magnolia

Villa Magnolia info