Camping Klein Rijnsburg

• Sauna
Meer camping info

22 reviews over Camping Klein Rijnsburg

• 6Fons05-01-2016

Was leuk, maar niet meer.

Kleine en nette camping. Op korte fietsafstand centraal gelegen tussen Oostkapelle en Serooskerke. Strand eenvoudig binnen 20 minuten per fiets bereikbaar. In het voor- en naseizoen rustige camping met overwegend caravans op seizoenplaats. Voor de allerkleinste kinderen zijn er speeltoestellen zowel op het grote- als kleine veld. Voor grotere kinderen is er weinig te doen, voor deze leeftijdsgroep zijn er geen activiteiten.

Met ingang van 2016 heeft de nieuwe eigenaresse besloten alleen nog seizoenplaatsen aan te bieden op het grote veld, en niet meer op het kleine veld. Op het grote veld zijn een groot aantal plaatsen niet geschikt voor grote caravans. Na 2-jaar met veel plezier een seizoenplaats te hebben gehad op het kleine veld was het kiezen of delen: of verhuizen naar het grote veld of wegwezen! Wij hebben gekozen voor het laatste.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Olaf03-06-2014

Werkelijk een geweldig mooie camping

Klein Rijnsburg is een relatief kleine camping maar er is veel aandacht voor de gasten en hun comfort. Ze hebben een prachtig mooi modern en schoon sanitair welke meerdere keren werd schoongemaakt. De camping ligt in een boomgaard. Daarnaast hebben ze een prachtige pluktuin waar je zelf je groenten en evt fruit uit kon halen. Het is al leuk om er doorheen te lopen. Ze waren deze week begonnen met een broodjesservice. Bij het wakker worden hingen de bestelde broodjes aan de campingstoel bij de tent. De campingeigenaren waren zeer gastvrij. Alles in de omgeving was goed te befietsen wat wij dan ook gedaan hebben. Als er kritische kanttekeningen waren had ik ze genoemd maar wij konden ze niet vinden.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014