Camping Klein Rijnsburg

Meer campinginfo

22 reviews over Camping Klein Rijnsburg

• 2018
    10Adrie Hollestelle04-05-2018

Fantastisch, zeker een aanrader.

Mooie rustige camping. Aardige en zeer behulpzame beheerders. Veel te doen voor de kinderen. Veel te doen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 10Ayla26-04-2018

Fantastisch compleet

Echt een super plek! We zaten in het vakantiehuis en wat een luxe zeg! Echt over alles is nagedacht. Super grote en lichte ruimtes. De camping zag er ook gezellig uit. Fijne speeltoestellen voor kinderen. We komen zeker nog een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 2017
    9Landsberger19-11-2017

Geweldig net als anders,zelfs nu na amputatie .

Bij de camping is een gehandicapten toilet met douche aanwezig.Wij woonden in het vakantiehuis ,maar ik mocht daar gebruik van maken.Ik wist van andere jaren dat de toiletten in het huis vrij laag zijn.Dus hebben wij zelf 2 handgrepen met zuignappen meegebracht. Dat werkte prima om omhoog te komen.....verder kon ik in heel het huis prima met mijn rolstoel overal bij.

Gereisd met partner in september 2016

• 9familie van Bakergem17-07-2017

Fantastisch, in een woord !

De camping heeft prachtige, zeer ruime plaatsen, het sanitair is buitengewoon fris en schoon. Kortom, een oase van rust met ook nog een prachtige pluktuin (de rode bessen waren verrukkelijk !) Er is ook gedacht aan de kleintjes, onze kleinkinderen hebben zich prima vermaakt en bijzonder genoten. Gastvrouw Liselot maakt het iedereen graag naar de zin, wij hebben dat zeer gewaardeerd. Een parel deze camping. Wij komen graag terug.

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

10Astrid13-08-2016

Geweldige camping

Na vele jaren op ' Ons Buiten' te hebben gestaan, voor het eerst naar 'mini camping Klein Rijnsburg' Wat een geweldige, gemoedelijke camping. Als ziet er top uit, kampeerplaatsen zijn zeer ruim, sanitair is super schoon en douches heel ruim. Voor kleine kinderen is er voldoende te doen, en er wordt ook door de jonge eigenaren vanalles georganiseerd. Liselot en Jochen wij hebben 3 super weken gehad, Oostkapelle is al jaren ons tweede thuis en met de gastvrijheid en jullie enthousiasme hebben wij ons nieuw kampeerplek(je) gevonden. Tot volgend jaar. Groetjes Henk &Astrid pl. 16

Gereisd met partner in juli 2016

• 9Guus en Ineke Peeters02-07-2016

Mooie gastvrije kleine camping bij Oostkapelle

Klein Reinsburg is groots in wat het te bieden heeft! Gastvrije en hartelijke vriendelijke jonge eigenaren. Het sanitair is erg verzorgd, modern en ruim, evenzo de ruime kampeerplek voorzien water, afvoer en elektriciteit. Ook voor kinderen veel speelmogelijkheden. Prima fietsmogelijkheden en in de buurt veel leuke dorpjes en natuurlijk op fietsafstand het strand!! We komen zeker weer terug!

Gereisd met partner in juni 2016

• 9kristel stoffels10-05-2016

Heerlijke camping, geweldige ervaring

Wij hebben dit jaar voor het eerst een voorseizoensplaats op deze camping. Het schone, moderne sanitair maakte meteen al een hele goede indruk net als het feit dat er zeep staat voor je handen, dat je niet met een toiletrol de camping over hoeft zoals bij de meeste andere campings die wij in binnen- en buitenland kennen. Je kunt gebruik maken van de sauna, oven, vriezer, grote koelkast. Straks zal er nogal wat in de groentetuin staan waar je vrij mag "plukken". Eigen fietsen kunnen in een grote schuur staan waar ook een twintigtal leenfietsen staat. Makkelijk als je bezoek krijgt dat ook graag fietst. Strand en zee zijn vlakbij net als veel leuke dorpjes en stadjes. Vriendelijke, behulpzame, jonge eigenaars die enorm betrokken zijn. Kortom, wij komen graag weer terug na dit voorseizoen!

Gereisd met partner in april 2016

• 10Margret van Schaik24-03-2016

Heel erg top!

Alles goed eigenlijk. Kleinschalig, erg gezellig, goed sanitair, vriendelijk behulpzame eigenaren, ruime plaatsen, fantastische pluktuin. En dan ook nog een kwartiertje fietsen ( met fietsen van de camping) van zee! Ik kan maar 1 ding zeggen: laat svp ook nog een plaatsje voor ons vrij...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Coen, Frederique, Jolijn en Anne-Fleur16-01-2016

Groots door klein te blijven

Prachtige minicamping met veel luxe waaronder groot douche- en toiletgebouw met vloerverwarming en thermostatische douchekranen, pluktuin met dagelijks vers fruit en verse groente, ruime afgeschermde kampeerplekken, sauna en broodjesservice. Zeer betrokken eigenaresse en eigenaar die allerlei activiteiten opzetten voor groot en klein, variërend van pony rijden, ringsteken, pannenkoeken dagen, bbq's, volleybaltoernooien, jeeptours, sport- en spelfaciliteiten etc. Komend jaar onze voorseizoensplaats doorgetrokken tot september.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 9Ben en Ada14-01-2016

Super

Helemaal mee eens met de positieve review uit 2014, in 2015 hebben wij een seizoen plaats gehuurd op Klein Rijnsburg en tijdens ons verblijf alle andere campinggasten ontmoet en gesproken tijdens een zeer gezellig georganiseerde barbecue. Wat ons opviel is dat alle gasten vol lof waren over de ruime plaatsen,het ruime en schone sanitair en een paar keer in de week een activiteit voor de kinderen. Klein Rijnsburg ga zo door.

Gereisd met partner in september 2015

0 tips over Camping Klein Rijnsburg