Camping Klein Rijnsburg

22 reviews over Camping Klein Rijnsburg

• 2019
    10Johan & Wilma15-09-2019

Mooie Camping

Mooi gelegen camping tussen de boomgaarden,ruime plekken en super sanitair. Voor herhaling vatbaar. Ga zo door Liselot & Jochen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Gretha18-08-2019

Een geweldige kleine camping

De camping is gelegen in een rustig gebied. Dichtbij strand en bos . Verdeeld over twee velden zijn er zeer ruime plaatsen. Voor gezinnen met jonge kinderen zijn er ruim voldoende speelmogelijkheden. Er is een ruime keuze uit skelters, tractors etc. Om mee te spelen. Een paar keer in de week is er in de vakantieperiode een activiteit voor de kinderen. Met slecht weer is er ook voldoende mogelijkheid om binnen te spelen. De toiletruimtes zijn groot en schoon. En er is voldoende sanitair. De WiFi op de camping is zeer goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    9Ria donselaar19-08-2018

Super

Wij zijn nu zeven jaar op rij geweest. Gezellige camping. En wij vinden het ook heel leuk om elk jaar dezelfde mensen terug te zien. Is altijd gezellig onderling. Jochen en Liselot zijn ook hele vriendelijk gezellige eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Peer Maas31-07-2018

Wat een fijne camping!

Supermooi gelegen camping op 10 minuutjes fietsen van strand. Sanitair is luxe,ruim en perfect onderhouden. Ruime mooie plaatsen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Els van Wijngaarden22-07-2018

Geweldige camping en alles super schoon. Ook met kleine kinderen een aanrader. Elke dag mag je gebruik maken van de fietsen en wij hebben daar weer fietsen geleerd! Fam. Van Wijngaarden

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Fam. De Jong09-07-2018

Heerlijke, ruim opgezette, schone camping!

Voor derde keer hebben we een voorseizoensplaats gehad op klein Rijnsburg. We vinden het jammer dat het alweer voorbij is! Elk weekend voelt als vakantie. Fijne plaatsen, veel groen, prima schoon sanitair en lieve hard werkende campingeigenaren. Onze kleinkinderen vinden het er ook fantastisch! Strand, winkeltjes, alles kort bij. We zien nu al uit naar het komend seizoen!

Gereisd met partner in april 2018

• 10Loeser, Barbara05-07-2018

We zijn all jaren op kleinrijnsburg en het is allemaal echt goed, nee noch beter als goed. Ok voor de kleinkinderen is het zo prima. De plaatsen zijn groot, het functioneert alles prima, de sanitairreumte zijn best, altijd schoon en veel duchen en toiletten. Je moet nie wachten. Voor de kinderen is its te spelen indoor en outdoor, leenfietsen zijn gratis, en en en! Het is helemaal goed, en het best zijn Liselot en Jochen, die alltigt friendelijk zijn en dag en nacht hulp aanbieden .

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Claire25-06-2018

Top camping

Heerlijke rustige plek in de boomgaard vlakbij Oostkapelle, gratis fietsen te leen. mooi onderhouden terrein en sanitairruimte. Van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. kortom een plek om vaker terug te komen. voor ons inmiddels voor het 3e jaar.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Jan Krouwel25-06-2018

Geweldige camping

Prachtong met mooi en schoon sanitair!

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Marlies22-05-2018

Super fijne camping!

We hebben een lang weekend op het mooiste plekje van de camping gestaan. De camping heeft mooie grote plaatsen en geweldig sanitair. Wij voelen ons altijd erg welkom op deze camping, Liselot en Jochen zijn gastvrij en houden goed rekening met onze wensen (mooi en rustig plekje). De camping is erg mooi aangelegd, gelegen in een perenboomgaard, er zijn paardenweides en een grote tuin waar je kunt zitten en wandelen. Dorp en strand op fietsafstand.

Gereisd met partner in mei 2018

0 tips over Camping Klein Rijnsburg