Camping Klein Rijnsburg

20 reviews over Camping Klein Rijnsburg in het Nederlands

Super

Ria donselaar
19-8-2018

Wij zijn nu zeven jaar op rij geweest. Gezellige camping. En wij vinden het ook heel leuk om elk jaar dezelfde mensen terug te zien. Is altijd gezellig onderling. Jochen en Liselot zijn ook hele vriendelijk gezellige eigenaren.

Wat een fijne camping!

Peer Maas
31-7-2018

Supermooi gelegen camping op 10 minuutjes fietsen van strand.

Sanitair is luxe,ruim en perfect onderhouden.

Ruime mooie plaatsen.

Els van Wijngaarden
22-7-2018

Geweldige camping en alles super schoon. Ook met kleine kinderen een aanrader. Elke dag mag je gebruik maken van de fietsen en wij hebben daar weer fietsen geleerd!

Fam. Van Wijngaarden

Heerlijke, ruim opgezette, schone camping!

Fam. De Jong
9-7-2018

Voor derde keer hebben we een voorseizoensplaats gehad op klein Rijnsburg. We vinden het jammer dat het alweer voorbij is! Elk weekend voelt als vakantie. Fijne plaatsen, veel groen, prima schoon sanitair en lieve hard werkende campingeigenaren. Onze kleinkinderen vinden het er ook fantastisch! Strand, winkeltjes, alles kort bij. We zien nu al uit naar het komend seizoen!

Loeser, Barbara
5-7-2018

We zijn all jaren op kleinrijnsburg en het is allemaal echt goed, nee noch beter als goed. Ok voor de kleinkinderen is het zo prima. De plaatsen zijn groot, het functioneert alles prima, de sanitairreumte zijn best, altijd schoon en veel duchen en toiletten. Je moet nie wachten. Voor de kinderen is its te spelen indoor en outdoor, leenfietsen zijn gratis, en en en! Het is helemaal goed, en het best zijn Liselot en Jochen, die alltigt friendelijk zijn en dag en nacht hulp aanbieden .

Top camping

Claire
25-6-2018

Heerlijke rustige plek in de boomgaard vlakbij Oostkapelle, gratis fietsen te leen. mooi onderhouden terrein en sanitairruimte. Van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. kortom een plek om vaker terug te komen. voor ons inmiddels voor het 3e jaar.

Geweldige camping

Jan Krouwel
25-6-2018

Prachtong met mooi en schoon sanitair!

Super fijne camping!

Marlies
22-5-2018

We hebben een lang weekend op het mooiste plekje van de camping gestaan. De camping heeft mooie grote plaatsen en geweldig sanitair. Wij voelen ons altijd erg welkom op deze camping, Liselot en Jochen zijn gastvrij en houden goed rekening met onze wensen (mooi en rustig plekje). De camping is erg mooi aangelegd, gelegen in een perenboomgaard, er zijn paardenweides en een grote tuin waar je kunt zitten en wandelen. Dorp en strand op fietsafstand.

Fantastisch, zeker een aanrader.

Adrie Hollestelle
4-5-2018

Mooie rustige camping. Aardige en zeer behulpzame beheerders. Veel te doen voor de kinderen. Veel te doen in de omgeving.

Fantastisch compleet

Ayla
26-4-2018

Echt een super plek! We zaten in het vakantiehuis en wat een luxe zeg! Echt over alles is nagedacht. Super grote en lichte ruimtes. De camping zag er ook gezellig uit. Fijne speeltoestellen voor kinderen. We komen zeker nog een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Klein Rijnsburg in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Klein Rijnsburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.