Tijdelijk €25 aanbetaling

7.5GoedScore uit 4 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Klein Berkenbosch

• 9De Grauwe- Lammens07-11-2012

Genieten !

Hier begint je vakantie al bij de ontvangst. Heel vriendelijke mensen. Het huis straalt echt gezelligheid uit. Je voelt je onmiddellijk thuis. Heel kindvriendelijk ook. Klein Berkenbosh is de ideale uitvalsbasis voor prachtige wandelingen. Op 1 km wandelen ontdek je een mooi kasteel. Op een kwartiertje sta je op het strand en na een uurtje in Domburg. Ondanks het slechte weer hebben we enorm genoten. Wij komen zeker terug !

• 10Colette Cheng21-08-2012

We gaan voor de derde keer!

Nog nooit eerder een recensie geschreven maar ik ben het zo NIET eens met de eerste dat ik wel moest! Geweldige ligging! 10 min lopen van het strand, bolderkar aanwezig. Heerlijke fietstocht door prachtige bos naar Domburg waar we geen genoeg van krijgen. Huis is zeer smaakvol en liefdevol ingericht. Prachtig oud servies waar je mooi de tafel mee kunt dekken, er is zelfs jip en janneke servies voor onze drie kleine kinderen. Huis is heerlijk ruim voor een groot gezin. Tuin helemaal goed; mooie houten tuinmeubelen, parasol, ligstoeltjes, groot voetbalveld (heel handig als je zoals wij drie jongens hebt). Zeer gastvrij ontvangen, kinderen helemaal gek op lieve hond Lola. Kortom een top adresje! Wij zijn erg kieskeurig en veeleisend maar komen heel graag in 2013 voor een derde keer en dat hebben we nog nooit eerder gedaan.

• 7M. A. Hendriks02-04-2012

heel bijzonder gebouw en idem lokatie

Klein Berkenbosch is een hele mooie plek.

• 4M07-03-2011

Ruim, maar absoluut niet luxe

Wordt als luxe accommodatie verhuurd, maar is alles behalve luxe. De woning is ruim, vaatwasser en wasmachine kapot. Gasfornuis stijgt bijna op als je 'm aanzet. Keukengerei en servies uit het jaar kruik. Bovenverdieping ziet er heel leuk uit en is heel ruim. Wanden van gipsplaten dus zeer gehorig waardoor het net lijkt of je bij elkaar op de kamer ligt. Schoonmaakkosten van 70 euro absurd hoog en elektra kosten ook hoog.

Vakantiehuis Klein Berkenbosch info

• Adresgegevens