Vakantiehuis Klein Berkenbosch

Met jonge kinderen

Genieten !

De Grauwe- Lammens
7-11-2012

Hier begint je vakantie al bij de ontvangst. Heel vriendelijke mensen. Het huis straalt echt gezelligheid uit. Je voelt je onmiddellijk thuis. Heel kindvriendelijk ook. Klein Berkenbosh is de ideale uitvalsbasis voor prachtige wandelingen. Op 1 km wandelen ontdek je een mooi kasteel. Op een kwartiertje sta je op het strand en na een uurtje in Domburg. Ondanks het slechte weer hebben we enorm genoten. Wij komen zeker terug !

We gaan voor de derde keer!

Colette Cheng
21-8-2012

Nog nooit eerder een recensie geschreven maar ik ben het zo NIET eens met de eerste dat ik wel moest!

Geweldige ligging! 10 min lopen van het strand, bolderkar aanwezig. Heerlijke fietstocht door prachtige bos naar Domburg waar we geen genoeg van krijgen. Huis is zeer smaakvol en liefdevol ingericht. Prachtig oud servies waar je mooi de tafel mee kunt dekken, er is zelfs jip en janneke servies voor onze drie kleine kinderen. Huis is heerlijk ruim voor een groot gezin. Tuin helemaal goed; mooie houten tuinmeubelen, parasol, ligstoeltjes, groot voetbalveld (heel handig als je zoals wij drie jongens hebt). Zeer gastvrij ontvangen, kinderen helemaal gek op lieve hond Lola. Kortom een top adresje! Wij zijn erg kieskeurig en veeleisend maar komen heel graag in 2013 voor een derde keer en dat hebben we nog nooit eerder gedaan.

heel bijzonder gebouw en idem lokatie

M. A. Hendriks
2-4-2012

Klein Berkenbosch is een hele mooie plek.

Ruim, maar absoluut niet luxe

M
7-3-2011

Wordt als luxe accommodatie verhuurd, maar is alles behalve luxe. De woning is ruim, vaatwasser en wasmachine kapot. Gasfornuis stijgt bijna op als je 'm aanzet.

Keukengerei en servies uit het jaar kruik.

Bovenverdieping ziet er heel leuk uit en is heel ruim. Wanden van gipsplaten dus zeer gehorig waardoor het net lijkt of je bij elkaar op de kamer ligt.

Schoonmaakkosten van 70 euro absurd hoog en elektra kosten ook hoog.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Klein Berkenbosch in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Klein Berkenbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.