NederlandZeelandOostkapelleVakantiehuizen OostkapelleVakantiehuis Kalfhoek Vakantiewoningen

Vakantiehuis Kalfhoek Vakantiewoningen

NederlandZeelandOostkapelle
9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
+43/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 2 reviews
  • 9.5Ruimte

Vakantiehuis info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

2 Reviews over Kalfhoek Vakantiewoningen

• 9M.N. K-R20-09-2015

Prachtig huisje!

Prachtig huisje en fantastisch ingericht. Lekker ruim, modern en licht. Het ligt direct naast mini camping Kalfhoek. Voor de kids was er hierdoor veel te doen. Lekker spelen in de speeltuintjes en met de skelters en fietsjes die zo gebruikt mochten worden. Verder was er een grote binnen speelruimte waar de kids zich goed vermaakt hebben. Met de fiets ben je zo op het strand, heerlijk! Wij zijn gastvrij ontvangen, je kunt aan alles merken dat de eigenaren genieten van hun vak. Er worden ook leuke dingen georganiseerd als een bbq, wat erg gezellig was.

Minpuntje, de auto's worden voor de huisjes geparkeerd. Die ruimte is vrij krap. Je hebt een klein tuintje waar je uitkijkt op je geparkeerde auto. dat vonden wij erg jammer. Wellicht kunnen de parkeerplekken naar de zijkant verplaatst worden. Maar goed wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug!

• 10M. Kaljouw22-06-2015

Geweldige accommodatie

Ons verblijf in vakantiehuis 'Weide' was geweldig. Het is een zeer ruim, sfeervol huis, voorzien van alle gemakken. Het is rustig gelegen, met bos en strand op loopafstand. We konden gebruik maken van de voorzieningen op de aangrenzende camping, zoals speeltuinen, een kinderboerderij, fietsverhuur en indoor activiteiten. We zijn erg gastvrij ontvangen en hebben genoten van een welverdiende vakantie. Als je de drukte van de stad wilt ontsnappen, maar toch van privacy en luxe houdt, is deze accommodatie echt een aanrader.

Vakantiehuis Kalfhoek Vakantiewoningen info

Facilities