Hotel Irene

Hotel Irene

28 reviews over Hotel Irene in het Nederlands

fam . klomp
28-5-2018

Vriendelijke ontvangst door de eigenaar.Mooie ,schone kamer .Ontbijt zeer uitgebreid en verzorgd.Echt een familiebedrijf waar het welzijn van de gasten voorop staat.Ligging rustig en op korte afstand van het centrum.Goede parkeervoorzieningen.We waren zo tevreden dat we ons driedaags verblijf met een nachtje verlengd hebben.Hier zien ze ons beslist nog een terug

Echt een aanrader!

Sabrina
6-10-2017

Heerlijke dagen gehad in een super fijn hotel!! Service was goed. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Vriendelijk personeel, schone kamers. Kortom top tijd gehad!

een grote mislukking!!

familie
26-9-2017

we zijn met onze familie een nachtje geweest om het 30-jarige huwelijks jubileum van onze ouders te vieren.. hadden dit eerder gedaan met de andere kant van de familie wat goed bevallen was. maar wat een tegenvaller.. totaal anders dan de vorige keer. de eigenaar was verre van gastvrij, eerder onbeschoft!! en dat omdat we door file en een spugend kindje in de auto later waren dan afgesproken!! kinderen waren niet welkom in de speel kelder, wat zorgde voor groot verdriet en teleurstelling bij de kinderen, die na een lange auto rit wel wat energie kwijt konden!! een drankje werd met grote tegenzin geschonken..een goedemorgen kon er ook niet af. en toen we bij het afrekenen de eigenaar wilden spreken probeerde hij eronder uit te komen. ontbijt is erg goed, en de dames die we de volgende morgen gezien hebben waren erg vriendelijk, dat moet ook gezegt worden. maar verder één grote teleurstelling, en we zullen er dus nooit meer terugkeren!!

Oude reviews (archief)

Geweldig!

Jeannette
18-10-2016

Dichtbij de zee en het dorp beiden op loopafstand. Gratis parkeren en er is een overdekte fietsenstalling aanwezig. Vriendelijke ontvangst, fijne kamers de meeste met uitzicht op een weiland waardoor rustig gelegen.

De kamers waren schoon en van alle gemakken voorzien. Prima bedden en douche. Het ontbijt is heerlijk, je kunt niet kiezen, er ligt van alles. Fijn om de dag zo te beginnen. Waarom maar 2 sterren dat is me wat onduidelijk ze verdienen er echt meer. Wij komen zeker nog terug.

Geweldige plek om tot rust te komen.

Monique van der Laaken
10-7-2016

Vanuit het hotel met zeer gastvrije eigenaar is het heerlijk wandelen.... Vriendelijke ontvangst, mooie kamers en ontbijt zeer uitgebreid. Familiair hotel op een fantastische locatie. Kamers erg netjes en schoon. Ook in de vakantiewoning (nieuw) is overal aan gedacht. Voor mij dus DE plaats om bij te tanken.

Vooroordelen

Leco en ellen
9-7-2016

We hebben een heerlijk verblijf gehad in hotel irene. Ik zou niet uitgaan van alle slechte reacties. De eetzaal is heel mooi met mooie stoelen en gave tafels en het ontbijt is echt fantastisch!! We hebben 1 ochtend buiten gezeten op het kleine gezellige terassje erbij met mooie stoelen. De kamer was mooi, schoon en je krijgt war je betaald. We werden heel vriendelijk ontvangen door de dame van de receptie. En wat betreft de 'verschrikkelijke baas' dat valt zo mee, een typische man, maar wij hebben er gezellig mee kunnen praten!! Verder is er geen 24 uurs receptie maar daar hebben wij verder weinig last van gehad. Al met al hebben wij het super gehad en ik zou de oordelen van anderen lekker laten doen en zelf is kijken. Tot volgend jaar!!

zo onbeschoft behandeld door eigenaar, vreselijk.

van Helsdingen
1-6-2016

Kamer mooi, ontbijt goed, maar dat valt in het niet door eigenaar. Kamers zijn mooi, maar ik vul dat onderstaand niet in omdat het hotel dan een 6 krijgt en het verdient een 3

Verre van enthousiast.

Karin
21-11-2015

De eigenaar is een vreselijke man. Onvriendelijk, onrustig, heel gestresst. Je moet hem vooral niets vragen want dan is hij meteen gepikeerd. Zorgen voor een zakje douchegel is hem al teveel. De meisjes die er werken zijn daarentegen super vriendelijk en behulpzaam.

In de badkamer een zeepdispenser zonder zeep. En de koelkast op de kamer....brrrr.( zie foto )

Wel tevreden over het ontbijt. De kamer is netjes en de bedden zijn heel goed.

Leuk hotel vlak bij strand

Peter
7-7-2015

wij zijn hier een weekend geweest, eenvoudig maar net hotel

Het ontbijt was heel erg goed, heerlijk gewoon.

Met de fiets, die je voor 6 euro per dag kan huren ben je binnen een paar minuten op het strand.

We hebben al met al , ook door het heerlijke weer, een prima weekend gehad.

Goed Hotel

Nel en Ron
24-2-2014

Voor de 2e keer naar Hotel Irene geweest, en komen zeker nog een keer terug.

Kamers goed en schoon.

Goede bedden.

Bad kamer met douche toilet en wastafel.

Ontbijt erg goed.

Jammer dat zondags het hotel gesloten is.

We hebben een aantal aanbieders voor Irene voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Irene in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Irene zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Irene scoort een 8 uit 10 op basis van 29 reviews.