Camping In De Bongerd

7.7Goed

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Camping De Bongerd (Oostkapelle) is een camping voor echte kampeerders. Niet super luxe, maar wel schoon en goed onderhouden. Kinderen van alle leeftijden vermaken zich en er hangt een gezellige sfeer. Met de fiets ben je in 10 minuten op het strand. Kaasboerderij Schellach en het historische plaatsje Veere zijn leuke uitstapjes.

Contact

338 reviews over Camping In De Bongerd

• 7Carel Camper27-10-2020

Wij zij in mei geweest en in oktober. In mei was natuurlijk alles dicht op de camping i.v.m. corona. Toch moest je de volle mep betalen. Vonden wij niet helemaal terecht. Ook in oktober was het nog aan de prijs, terwijl de camping bijna leeg was (naseizoen ????) Beide bezoeken moesten we om een sleuteltje voor het water gaan vragen, beide keren stonden we voor de slagboom en kwamen tot de ontdekking dat ze ons vergeten hadden een pasje te geven om binnen te kunnen. Ook om de wifi -code moesten we later zelf gaan vragen. De wifi bleek trouwens erg zwak te zijn. Al met al veel slordigheden voor een camping die overigens heel gunstig ligt en vrij schoon is. Jammer dat er steeds meer huisjes komen. Het verandert steeds meer van camping in vakantiepark !!!!

Gereisd in oktober 2020

• 8Bart23-10-2020

Goede en leuke camping, alleen erg traag met het terugstorten van de borg. Nu bijna 3 weken geleden uitgecheckt en nog de borg niet terug ontvangen

Gereisd in oktober 2020

• 8B. Smid29-09-2020

Nette rustige familiecamping

Gewoon goed. Fijne ligging, netjes en vertrouwd.

• 8H.j.w.25-09-2020

Bij receptie waren ze niet op de hoogte van allerlei dingen

• 9A.23-09-2020

Parcel en sanitair zijn heel schoon, ook in Corona tijd. Alleen het reserveeringsproces duurt te lang hoewel we het direct bij de receptie hebben gedaan (maar die medewerkers zijn steds vriendelijk). We komen graag weer naar dit plaats.

• 8Manon22-09-2020

Vriendinnen weekend

We werden heel open ontvangen en gebeld dat ons huisje eerder klaar was dan verwacht. Alles was netjes en schoon en in goede staat. Prima locatie en veel rust om ons heen. Wat ik wel jammer vond is dat ik mijn slippers ben vergeten in het huisje en toen ik vroeg of ze onder de veranda wilden kijken ze dat niet wilde doen bij de receptie. Dat zouden de mannen van het park anders wel tegenkomen... Nu liggen mijn slippers daar waarschijnlijk nog zonder dat er moeite voor gedaan werd. Verder wel alles naar wens!

• 9Mevrouw21-09-2020

Prachtige camping

heel netjes en goed verzorgd.

• 8Ellen21-09-2020

Net sanitair....... .......

• 7Ton21-09-2020

camperplaats

camperplaats was bestemd voor stacaravan, waar een groot deel groen ongeegaliseerd puin met betonijzer. Als we dit vooraf hadden geweten hadden we niet geboekt.

• 8awi21-09-2020

Fijne rustige camping, dichtbij dorp en zee.

Camping In De Bongerd info