Camping In De Bongerd

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°2°
Camping In De Bongerd
8,9

191 reviews over Camping In De Bongerd in het Nederlands

in 1 woord fantastisch !!!

Monique
24-8-2018

Fantastische camping , voor mij zeker een 10 waard. Het personeel zeer professioneel en erg vriendelijk. Mooie plaatsen en voldoende privacy , ook is er een waterspeelplaats voor de kids en een zwembad , genoeg te doen in ieder geval. Wij komen zeker terug. Toppie

Geweldig goed!

Esther
7-7-2018

Geweldige ligging, net buiten Oostkapelle en het strand op 10 min. fietsen. Alles keurig netjes verzorgd, zowel sanitair, veldjes als het winkeltje en receptie. In het hoogseizoen is het topdruk voor de ingang maar als je dan eenmaal voor je tent zit....heerlijk! Wifi is inderdaad niet top...maar ik vind dat alleen maar fijn...tijd voor elkaar dus...de kinderen (14 + 16jr) vonden het prima. Lekker kneuterig een wifispot in het dorp zoeken (tegenover de kerk bij de ijssalon).

Het was een heerlijke week.

Bianca
11-9-2017

Genoten van een geweldige week. Wanneer de kids zich vermaken hebben de ouders ook vakantie. Er is ook veel te doen in de omgeving.beetje jammer waren de prijzen in het winkeltje. We komen zeker nog een keer weer.

Mooiste camping van zeeland

Hendrik
25-8-2017

Hele mooie, ruime kindvriendelijke camping. Alle faciliteiten heel dicht bij

Volgend jaar weer

Mama van 2 kids
24-8-2017

Deze camping is superfijn

Super schoon sanitair

Wij hadden hele mooie ruime plekken

Leuke binnenspeeltuin

Zwembad is voor de kids prima

Personeel is vriendelijk

De Wifi is heel slecht dat is dan wel een verbeterpuntje in de tijd.

Je krijgt een code maar je kunt niks

En toch komen volgend jaar terug want das het minst belangrijke al spreek ik voor mezelf mijn kids denken er anders over.

Jakob en Lammie
13-8-2017

Mooie keurige camping. Zeer vriendelijk personeel. Leuk restaurant. Geweldig sanitair, vooral voor kinderen!

Superleuke camping.

Erwin
13-8-2017

Geboekt via SVR. Op doorreis naar Oostenrijk. Ruime plekken. Terassen en veldjes. Bar en zwembadje voor kinderen. Kleinschalig maar heel gezellig.

Prima naar de zin

Gerrit
11-8-2017

Plekken waren mooi met gras maar de doorgangen zijn eng en nauw ,

Wat tegen viel was de internet verbinding en de receptie die tussen de middag een paar uur is gesloten verder een heel schoon sanitair

Mooie camping op een mooie ligging

Ursi
7-8-2017

Goed onderhouden camping. Alles ziet er spik en span uit. Animatie leuk maar niet op hoog nivo voor een fam camping. Personeel die voor de camping eigenaren werkt erg vriendelijk. Wat ons tegen viel was het hoge gehalte Duitse toeristen op de camping. Waarvan een groot gedeelte al jaren komen en een ons kent ons cultuurtje hebben. Voor ons is hierdoor het normale camping sfeertje wel totaal weg. Jammer maar niet voor ons deze mooie camping

mooi camping

SC
1-6-2017

De ligging is dichtbij het centrum van Oostkapelle maar daar merk je niks van. Sanitair werd vaak en goed schoon gemaakt. Eten hebben we 1 keer gehaald friet en kroketten etc. en was prima.

Camping heeft een leuk animatie team dat niet te druk is en die leuk met de kinderen omgingen. Zwembad binnen kan iets warmer water gebruiken maar is prima voor kleine kinderen met apart peuterbad. De wildwater baan mag wel vaker aan volgens mijn dochter ;-)

Ondanks het mindere weer een leuke tijd gehad. Strand is wel wat verder weg maar met auto of fiets ben je er zo.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping In De Bongerd in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping In De Bongerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.