Camping In De Bongerd

• 7.6Eetgelegenheden
  • 8.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping De Bongerd (Oostkapelle) is een camping voor echte kampeerders. Niet super luxe, maar wel schoon en goed onderhouden. Kinderen van alle leeftijden vermaken zich en er hangt een gezellige sfeer. Met de fiets ben je in 10 minuten op het strand. Kaasboerderij Schellach en het historische plaatsje Veere zijn leuke uitstapjes.

Contact

254 reviews over Camping In De Bongerd

• 9Henk en Henriëtte18-08-2019

Fantastisch.

Op doortocht van Frankrijk naar huis zijn we bij de receptie heel vriendelijk ontvangen door Ineke en Ricardo. Zij hebben ons een fijne plaats toegewezen om nog even heerlijk bij te komen op een deze fijne camping.

• 9Eetgelegenheden

• 5Joyce10-08-2019

Jammer

Lokatie tov dorp en strand is prima, maar camping viel tegen. Slecht beleid ten aanzien van parkeren op velden. Duitse auto's crossen af en aan met bier. Daarnaast ligt accent op verkoop chalets. Kampeerplekken verdwijnen. Er lopen steeds mensen rond om je grond te bekijken voor toekomstig chalet. Norse man op fiets en achter de bar. Geen idee wie hij is, maar hij heeft er geen zin in. Animatie kan beter. Geen echte betrokkenheid bij kinderen. Meer wat jongeren met een bijbaantje. Het is een grote camping, maar sfeer mis echt.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Bas Kavelaar06-08-2019

Volgend jaar ergens anders heen

Leuke camping voor kleine kinderen met goed en schoon sanitair. Prima locatie dichtbij het strand en een supermarkt op loopafstand. Zwembad is klein. De veldjes vielen behoorlijk tegen. Wij stonden op een veldje met veel Duitsers. Nu is dat niet het probleem, maar deze mensen verlieten al snel hun seizoensplaats. Hun caravan bleef achter waardoor de plekken niet meer opgevuld werden. Erg stil op het veldje dus. In het huisregelement van de camping staat dat er geen caravans onbewoond mogen worden achtergelaten. Bij navraag bij de receptie geldt deze regel niet voor seizoenplaatshouders. Conclusie, 2 weken op een stiller veldje gestaan.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Marieke29-07-2019

Mooie camping maar helaas volgend jaar niet meer

Super mooi plek met prive sanitair en super lief personeel bij de receptie. Ook de schoonmaakster zijn super lief. Leuke vakantie gehad. Voor dit jaar een aanrader maar helaas gaan wij volgend jaar niet terug. Doordat het over is genomen gaan al deze mooie plekken weg en komen er koop chAllets op. Onvoorstelbaar echt zonde....

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9In de Bongerd Oostkapelle22-07-2019

Fantastisch!

Seizoenplaats 2019 heerlijk vertoeven hier op de Bongerd in Oostkapelle met zijn mooie en schone Toiletgebouwen en geweldig vriendelijk Personeel bedankt namens Louis en Corrie speciaal aan Ineke en Ricardo van de Receptie 👍👏😉

Gereisd met partner in juli 2019

• 3Mevr. Huijding01-07-2019

Nieuwe eigenaar verpest camping in recordtijd

Helaas is de camping er sinds de recente overname al flink op achteruit gegaan! Met het vertrek van de familie Vos en de komst van het Franse concern Siblu (een wijziging die overigens nergens gecommuniceerd wordt...) is de benadering van gasten zeer onbeleefd geworden. De nieuwe 'manager' is incompetent. Hij heeft duidelijk wat kennis opgedaan op de nascholing 'Hoe om te gaan met kritiek', maar heeft daar geen gevoel bij en/of nog totaal geen ervaring mee! Sanitair wordt een aantal keer per dag door een groepje middelbare scholieren 'schoongemaakt', waarvoor de doekjes van de wc's voor het gemak ook maar voor de wastafels enz. worden gebruikt. Zelfs éénmaal poepresten in een wasbak gevonden die er na de 'schoonmaak' nog lagen... Helaas, wij bewaren goede herinneringen aan alle voorgaande keren die wij te gast zijn geweest op deze camping. Maar dit was de laatste keer!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Elisabeth29-04-2019

Volgend jaar weer!

Grote camping, maar knus door de vele heggen en straatjes, uitstekend sanitair, nette staanplaatsen, op 2 minuten fietsen van de dorpskern met gezellige terrassen en een heerlijke ijstent.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7J van Geresteijn23-04-2019

Nette camping maar parkeren is een drama.

Nette camping, erg schoon en mooi met bloeiende bomen. Erg rustig op camping met enorm veel Duitsers. Wat voor ons een enorm nadeel was is dat er veelste weinig parkeergelegenheid is. We moesten onze auto dan in de nabij gelegen nieuwbouwwijk zetten. Voor niemand ideaal. De auto mocht niet bij de kampeerplaats staan. Op de te kleine overvolle parkeerplaats een grote kras opgelopen op onze auto. Dit is dus n risico. Hoop dat men meer parkeerplaatsen gaat creeren.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9irizzz05-02-2019

geweldig

super goede plekken ga er elk jaar heen zo leuk

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 2018
    9Ik26-12-2018

Een oase van rust

Heel leuke familie camping, zelfs als grootouder. Dorp te voet te bereiken en centraal gelegen in Zeeland. We beleven er steeds een ongelooflijke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

12 tips over Camping In De Bongerd

• Will, Jessica & kids, 09-06-2014

Huur fietsen of neem ze zelf mee!

• buteo, 27-07-2013

Prima eetgelegenheid op de camping en de winkels en markten dicht bij. Prima basis om verder dingen vanuit te ondernemen

• Alexander, 20-08-2013

Afhankelijk van wat je zoekt, kies een grote campingplaats op, al dan niet met sanitair. Tip; bezoek Neeltje Jans of ga wandelen over strand naar Domburg. Ook handig; naast camping ligt Fietsverhuur Geus voor fietsen en trapkarren.

4 vragen over Camping In De Bongerd

• 053EAST, 28-06-2016

Wifi verbinding

hallo

ik had een vraag , hoe is de wifi verbinding op de camping . ( in hoofdseizoen ) ik hoor graag een reactie

Nicole, 24-08-2017

Heel slecht Is wel een verbeterpuntje in de ze tijd

• janine81, 15-02-2016

plek 265

Wij hebben deze plek toegewezen gekregen, kan iemand ons hier meer over vertellen? Qua grootte en bezonning en waterafvoer bijv.? Kun je vanaf de achterkant ook de camping af? Heb deze vragen ook gemaild maar nog geen reactie...

• Wim van welsen, 09-08-2012

Tarieven

Ik kan op de website nergens de tarieven vinden

Alexander, 20-08-2013

Tarieven staan in de folder en anders even bellen met de camping, worden ze toegestuurd.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig