Géén boekingskosten

• 9.6Inrichting
  • 10Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Här måste du vara

• 9fam. Vuyk06-05-2015

Heerlijk genoten... goed verzorgt.

Meer heb je eigenlijk niet nodig, het huisje is compleet ingericht, logisch ingedeeld. We werden vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk uitgelegd. We hebben heerlijk geslapen. Het weer was niet optimaal, maar als natuurliefhebber komen we niet echt voor het weer. Lekker gewandeld aan het strand, en duinen, wat heel dichtbij is. Een groep van 9 damherten stond ons aan te kijken, erg leuk. Top... voor herhaling vatbaar...

• 10Marc Krug09-07-2013

Tolles Ferienhaus

Sehr schön eingerichtetes Haus, ideal auch für Kinder. Es gibt einen Sandkasten, eine Schaukel und einen Bollerwagen.

• 9Patrick Lückel22-06-2013

Toller Generationenurlaub in Oostkapelle

Wir kamen Anfang Juni in Oostkapelle an, um den ersten Sommerurlaub mit unserer kleinen Tochter zu verbringen. Wir fanden ein sehr schönes, gepflegtes Schwedenhäuschen vor, das erst seit kurzer Zeit vermietet wird. Im Haus sind alle Dinge vorhanden die man für einen "Strandurlaub" in Zeeland benötigt. Es gibt einen Bollerwagen und jede Menge "Strand-utensilien". Das Haus selbst haben wir mit vier Erwachsenen und einem Baby bewohnt und es gab nichts was gefehlt hätte. Wickeltisch, Babybett, Babyschaukel, Kinderbetten, Kinderschaukel, Grill, Waschmaschine etc. es war alles da und in einem sehr gutem Zustand. Wenn es überhaupt etwas hinzuzufügen gäbe, wäre das einzig, dass die Kaffeemaschine sehr langsam brüht und ein zweites, großes, scharfes Messer dem Besteckkasten gut stehen würde ;). Alles in allem haben wir einen tollen Urlaub mit tollen Gastgebern verbracht, bei der wir uns herzlich bedanken möchten. Die Kaution wurde innerhalb von wenigen Tagen zurücküberwiesen.

• 8Fam. de Rijke13-09-2012

Buitengewoon genoten!

We werden zeer gastvrij ontvangen in deze geweldige (schone) 6 persoons vakantiewoning (met kinderstoeltje en kinderbed, zelfs een traphekje was aanwezig) wat wel erg handig is met 2 kleintjes en ééntje op komst! Verder alles aanwezig, ruime kamers, super bedden (rug patiëntje) heerlijke zonnige tuin en ruimte! Strandweer was het nog niet, maar wandelen deden we des te meer. Voor herhaling vatbaar? Reken maar Fam. Berk! Jullie hebben het goed voor elkaar!

• 9Erik05-09-2012

heerlijke dagen in dit complete vakantiehuis

Een heerlijke vakantiewoning in een schitterende omgeving. We zijn een lang weekend geweest in het voorjaar. Alles is aanwezig van een afwasmachine tot aan een buitenhaard. Lekker smorgens ontbeten in de zonnige tuin. De weg naar het strand is kort, ongeveer tien minuten. Het strand van Oostkapelle is breed en schoon. Na een lange strandwandeling in de piraat heerlijk geluncht. Alles is in de omgeving aanwezig. Midgetgolf, restaurants en hele mooie natuur. Echt een aanrader we gaan binnenkort weer lekker uitwaaien en gaan weer naar dit vakantiehuis

Vakantiehuis Här måste du vara info

• CafeNiet beschikbaar
  • WinkelsNiet beschikbaar