Vakantiehuis Här måste du vara

Vakantiehuis
Vakantiehuis Här måste du vara
9,1

3 reviews over Vakantiehuis Här måste du vara in het Nederlands

Heerlijk genoten... goed verzorgt.

fam. Vuyk
6-5-2015

Meer heb je eigenlijk niet nodig, het huisje is compleet ingericht, logisch ingedeeld.

We werden vriendelijk ontvangen en alles werd duidelijk uitgelegd. We hebben heerlijk geslapen. Het weer was niet optimaal, maar als natuurliefhebber komen we niet echt voor het weer. Lekker gewandeld aan het strand, en duinen, wat heel dichtbij is. Een groep van 9 damherten stond ons aan te kijken, erg leuk.

Top... voor herhaling vatbaar...

Buitengewoon genoten!

Fam. de Rijke
13-9-2012

We werden zeer gastvrij ontvangen in deze geweldige (schone) 6 persoons vakantiewoning (met kinderstoeltje en kinderbed, zelfs een traphekje was aanwezig) wat wel erg handig is met 2 kleintjes en ééntje op komst! Verder alles aanwezig, ruime kamers, super bedden (rug patiëntje) heerlijke zonnige tuin en ruimte!

Strandweer was het nog niet, maar wandelen deden we des te meer.

Voor herhaling vatbaar? Reken maar Fam. Berk! Jullie hebben het goed voor elkaar!

Een heerlijke vakantiewoning in een schitterende omgeving. We zijn een lang weekend geweest in het voorjaar. Alles is aanwezig van een afwasmachine tot aan een buitenhaard. Lekker smorgens ontbeten in de zonnige tuin. De weg naar het strand is kort, ongeveer tien minuten. Het strand van Oostkapelle is breed en schoon. Na een lange strandwandeling in de piraat heerlijk geluncht. Alles is in de omgeving aanwezig. Midgetgolf, restaurants en hele mooie natuur. Echt een aanrader we gaan binnenkort weer lekker uitwaaien en gaan weer naar dit vakantiehuis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Här måste du vara in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Här måste du vara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Här måste du vara scoort een 9.1 uit 10 op basis van 5 reviews.