Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duinoord

VakantiehuisWeer vandaag20°14°
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duinoord
9,2

15 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duinoord in het Nederlands

Duinoord: vóórpret, pret en napret.

Fam. Boogaard, 14-5-2018

We zijn er met onze kinderen en kleinkinderen een week geweest , van 27 april tot 4 mei. De (tien) kleinkinderen in de leeftijd van 1 tot 19 jaar. We hebben er een fantastische week gehad. Alles netjes en schoon! vijf kamers met badkamers, toiletten. De keuken. Alles was perfect. We zouden eigenlijk niets op kunnen noemen waarvan geldt: laat de beheerder daar eens naar kijken of op letten.

Meer dan goed!

Mark, 3-3-2018

Ligging is fantastisch, en het huis is lekker ruim en schoon!

Ruime en propere woning

+ alle voorzieningen aanwezig

+ locatie op wandelafstand van het strand

Zeer ruime en goede Bungalow.

fam. L.C. van D, 21-11-2017

In de Winter maar ook in het voor en najaar goede verwarmde bungalow.,met ook dan nog mogelijkheid om in de zon op het terras te zitten.

Een prachtige,schone bungalow met grote tuin.

Frank L., 11-7-2017

Rond het huis een grote tuin. Aan de voorkant een verhoogde veranda,waar je heerlijk kunt zitten.

Alleen jammer dat de buurman klussen als hobby heeft.

Super groepsaccommodatie

Kruijsen, 2-5-2017

De accommodatie is schoon, ruimtelijk, gezellig, goed geoutilleerd en heeft prima bedden. Het verblijf heeft een ruime tuin waar kinderen lekker kunnen spelen. Het strand ligt op loopafstand. En we werden heel gastvrij ontvangen.

Kortom wij hebben genoten.

Topvilla aan zee!

Barbara, 12-1-2017

Heerlijk ruim huis, nieuw en schoon, van alle gemakken voorzien en heerlijk warm door de vloerverwarming door het hele huis! Echt n aanrader, ook voor groepen!

geweldige groepsaccomodatie

Hilda, 13-10-2016

Wij hebben genoten van de gastvrijheid van de Fam. Wondergem.

Het is een prima plek om te vertoeven, vlak bij zee, mooie schone kamers en een geweldig mooie ruimte om 's avonds lekker bij elkaar te zitten.

geweldige accomodatie

sjannie, 12-10-2016

echt een super locatie met gastvrije eigenaars!

lekker vlak aan zee en mooie ruime , schone kamers met alle voorzieningen.

we hebben al een paar keer genoten en gaan zeker nog eens terug.

Een geweldige accommodatie .

Christian, 11-10-2016

Wat een prachtig fijn groot huis. Super schoon en alles is aanwezig.Eigenaars zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Een aanrader, wij komen zeker weer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duinoord in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duinoord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Duinoord scoort een 9.2 uit 10 op basis van 19 reviews.