Camping De Pekelinge

Camping De Pekelinge
8,3

12 tips over Camping De Pekelinge

Petra, 28-7-2014
Domburg, Middelburg, Vlissingen. Mooie stranden in de omgeving. In Oostkapelle paar leuke winkeltjes, verder niet veel te doen. Je moet het echt van de camping hebben of het buiten het dorp zoeken.
Esther Mesman, 5-5-2014
Neeltje Jans, Middelburg, Vlissingen, Veere....
jolanda marring, 10-8-2013
Goede supermarkt ,vriendelijk personeel. Veel leuke dorpjes op fietsafstand, tochtje met fiets naar het strand goed te doen. Ook gewoon alles all in; geen muntjes voor de douche (goede douchestraal en onbeperkt water), geen extra kosten voor Wifi... heerlijk!~Leuk voor kinderen zowel jong als oud. Mag wat meer nog voor echt jonge kinderen georganiseerd worden.. Mijn kids waren 8 en 5 jr.

We hebben een aantal aanbieders voor De Pekelinge voor je op een rij gezet:

Familie Raven, 29-7-2013

Lasergamen op de camping: spannende activiteit voor kinderen in het maisveld.

Strand van Oostkapelle: alles wat je in Domburg ook hebt maar dan dichterbij.

Boerderij beleving bij kaasboerderij Schellach: leerzaam, zelf dingen doen en ook niet onbelangrijk; gratis!

elise, 6-9-2012
Kaasboerderij Schellach is echt een leuk en leerzaam uitstapje met kinderen
Ingrid, 17-8-2012

Neeltje Jans vonden wij te duur( 22 euro) voor wat je kreeg, met kortingsbonnen vonden wij het te doen. Eten en drinken is daar ook erg duur dus neem lekker zelf dingen mee. En neem bad kleding mee voor de kinderen zodat ze lekker met het water kunnen spelen ;)

Arsenaal in Vlissingen was wel leuk!

Irma, 28-7-2012

Door de landerijen is het iets verder fietsen naar het strand maar zeker de moeite waard qua route.

Voor kinderen is er veel te doen in de omgeving waaronder een aanrader snorkelen in de Oosterschelde tussen de zeehonden (die daar vaak liggen).

Ilse, 16-7-2012
Vraag bij aankomst naar pallets, die komen ze brengen en ophalen. Je weet het namelijk nooit in Nederland met het weer.
Joris & Jolanda, 15-7-2012
Domburg is een erg leuke badplaats. Verder heeft Walcheren mooie schone en brede stranden.
JM, 4-5-2012

Ga met je kinderen eens een kijkje nemen s'morgens bij de kinderboerderij.

Bezoek het Arsenaal in Vlissingen.Strandpaviljoen in Domburg is erg goed.

We hebben een aantal aanbieders voor De Pekelinge voor je op een rij gezet: