Camping De Pekelinge

8.3Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info

Genoeg te doen op Camping De Pekelinge en in de omgeving van Oostkapelle. De camping is 3 km van het strand gelegen en heeft een binnen-/buitenzwembad, een waterspeeltuin met stortbak en een indoor speeltuin. Op de camping kun je ook boogschieten, klimmen en lasergamen. Fiets binnen 2 minuten naar Oostkapelle en binnen 8 minuten naar Domburg.

257 reviews over Camping De Pekelinge

• 8El22-08-2020

Op camping

Hadden een safari tent, super leuk! Camping is echt top! Schoon sanitair etc. Kids konden er zich uitstekend vermaken! Veel te doen, leuke animatie!

Alleen de horeca...sinds dit jaar nieuwe eigenaar helaas, wat is dat achter uit gegaan...

• 6De groen12-08-2020

Leuke camping horeca waardeloos

Voor het 5e jaar op deze camping en de kinderen vinden het nog steeds fantastisch. Echter de horeca is sinds jaar erg verslechterd. Andere jaren aten we 3 x per week in de het restaurant en waren we ook regelmatig op het terras te vinden. Dit jaar was de horeca zee slecht geregeld. Bv €9,95 voor een tosti voor de kinderen, bitterballen €1,- per stuk en rauw gebakken hamburgers in het restaurant hoewel ze zien dat het voor een kind is. Wij snappen dat het in Corona tijd niet makkelijk is om iets te straten in de horeca maar dit gaat naar onze menig nergens over.

• 3Eetgelegenheden

• 9Vos12-08-2020

Prachtige camping!

Pluspunten: -schoon sanitair -schone camping -veel veldjes hebben een speeltuintje -binnenspeeltuin -buitenspeeltuin -sportvelden -animatieteam -zwembad -fietsafstand van zee en loopafstand van Oostkapelle -goede sfeer, grote camping maar door de indeling merk je dit niet -geen auto’s op de velden -voldoende parkeergelegenheid -vriendelijke medewerkers (receptie, technische dienst) -uitgebreide campingsupermarkt -mooie accomodaties en ruime keuze

Nadelen: -blijft soms lang onrustig ‘s avonds / ‘s nachts -de brasserie/restaurant; dit vind ik echt de zwakke schakel van de camping. Ongeorganiseerde bediening (duurt lang, fouten ) en kwaliteit van het eten is matig. Tip: ga naar Oostkapelle of Domburg om een lekker hapje te eten.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Jacques10-08-2020

Geen bestellingen meer bij brasserie/restaurant.

Mooie camping met goede faciliteiten. Een goede camping voor gezinnen met jonge kinderen. Genoeg te doen. RESTAURANT: Achteruitgang nadat er een nieuwe eigenaar in zit. Men heeft een bestelapp die wordt uitgezet wanneer men verwacht dat het druk wordt. Gerechten staan in deze app ook anders beschreven dan die men voorschotelt. Men geeft de schuld aan de vrouw die de ingrediënten in de app heeft ingevoerd. Pizza besteld, die was kneitterhard. Op reclameren wordt niet thuis gegeven. Ondanks dat het personeel je gelijk geeft, is er geen compensatie. Ze kunnen er niets aan doen is dan het antwoord. Er staat veel personeel in het bedrijf echter je vraagt je af waarom. Het is namelijk niet meer zo druk als voorheen ondanks dat men over drukte spreekt. Ik raad een ieder aan om naar het dorp te gaan om iets te eten of eten te halen. De Babbelaar is een perfecte snackbar die genoeg keuze heeft. Die ook niet alles afmeet.

• 8Lisette29-07-2020

Fijne camping, leuke sfeer, vlakbij zee

Leuke week gehad, gestaan op camperplaats. Sanitair was schoon, werd goed gecontroleerd ivm coronaregels. Lekker warm douchen zonder muntjes/pasjes. Leuk zwembad met goede glijbaan. Springkussens waren erg in trek bij onze kids. Tennisbaan veel gebruikt, is gratis. Wel zelf spullen mee en reserveren. Bij receptie waren ze erg vriendelijk, duurde soms wel lang. In de avond soms wat te veel lawaai. Er werd soms wat te hard gereden op de camping. Feedback werd goed ontvangen en genoteerd. In het dorp kun je lekker schepijs halen. Strand is op fietsafstand, 10 minuten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Linda29-07-2020

Erg leuke camping!

Erg leuke camping!! Wij verbleven in een 4p lodge. Deze was aan de kleine kant, maar alles zit erin en was mooi schoon. Onze kinderen (5 en 8) hebben genoten van het zwembad (door corona mochten wij zelf niet mee zwemmen maar alleen toezicht houden, hierdoor konden wel alle kinderen elke dag zwemmen) en de speeltuinen. Ze waren helemaal gek op de pump track. Bmx en stuntstep zijn te huur bij de receptie. De oudere jeugd hield heel goed rekening met de kleinere kinderen op de baan. Erg fijn!

• 6Renate17-07-2020

Camping en voorziening prima, prijzen terras flop

Camping en voorzieningen zijn prima. De prijzen op het terras en restaurant reizen echter de pan uit. Het centrum van Oostkapelle is op loopafstand, tip; ga daar ergens eten

• 7Staat v/h sanitair

• 8Diana14-07-2020

Fantastisch!

Net terug van een heerlijke week op camping de Pekelinge. Wij verbleven in een hotel lodge. Prachtig nieuw en schoon. Lekkere bedden er ontbrak ons niets. De camping was super leuk voor onze kinderen. Leuke animatie en leuk dat je na 3 spellen/sporten een zweetbandje krijgt. Het eten in de brasserie vonden wij iets minder. Ontbijt in de lodge wordt verzorgd door de supermarkt maar je kan ook gratis ontbijten in de brasserie. Alleen jammer dat de binnenspeeltuin pas om 10’uur open gaat. Kortom schone nette camping.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Charlotte14-06-2020

Heerlijk voor herhaling vatbaar.

Heerlijke luxe hotel lodge met infrarood sauna. Lekker ontbijt in de Brasserie door Karin verzorgd is een aanrader. Lekkerder en uitgebreider als in een kistje wat gebracht word.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 9Lian02-06-2020

Sliepen voor 3 nachten in de hotel lodge alles nieuw en in een woord geweldig. Komen binnenkort weer terug! Een hele aparte ervaring!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2020