Camping De Pekelinge

• 8.5Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Genoeg te doen op Camping De Pekelinge en in de omgeving van Oostkapelle. De camping is 3 km van het strand gelegen en heeft een binnen-/buitenzwembad, een waterspeeltuin met stortbak en een indoor speeltuin. Op de camping kun je ook boogschieten, klimmen en lasergamen. Fiets binnen 2 minuten naar Oostkapelle en binnen 8 minuten naar Domburg.

247 reviews over Camping De Pekelinge

• 8R. Veldkamp26-10-2019

Erg leuk park!

Wij zijn een lang weekend naar dit vakantiepark geweest. De faciliteiten zijn top! en het personeel is gastvrij. Onze accommodatie een Delta Cabin was erg netjes en leuk ingericht. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Ed17-09-2019

Heerlijk park

Wij hadden op de Pekelinge een Delta Cabin gehuurd. Een keer wat anders. We hebben een fijn verblijf gehad. De Delta Cabin van keurig netjes en van allerlei gemakken voorzien. Het park was erg netjes en verzorgd. Het is de vijf sterren waard. Er is een mooi zwembad aanwezig en een ruimte supermarkt.

Het park ligt dicht bij Oostkapelle en de andere leuke plaatsen op Walcheren een prima uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Anne14-09-2019

Fantastische camping! Volgend jaar weer!

Heerlijke camping voor jong en oud. Veel voor de kinderen te doen en de omgeving is prachtig. Wij zaten in een safaritent met ons zessen en dat was prima te doen! Super vriendelijk personeel. Zeker ook complimenten voor het animatieteam en het sportteam. Zij maakten er voor de kids elke dag een feestje van. Onze kids huilende toen we weg gingen. We komen volgend jaar weer!

• 7Rob02-09-2019

Luidruchtige

Veel geluidsoverlast tot na 2uur 's nachts door meerdere groepen mensen. De gespreken zijn zo hard dat alles letterlijk te volgen is. De receptie geeft aan dat er wel controle is, deze hebben wij zelf niet gezien.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Rob26-08-2019

Geweldig!

Afgelopen week op de Pekelinge geweest: prachtige camping, goed onderhouden, vriendelijk personeel, heerlijk eten in het Grand Café. Veel activiteiten voor kinderen, van sport&avontuur tot aan spelletjes en knutselen. Een mooi zwembad met tunnelglijbaan, dat deels open is bij goed weer! Fietsen te huur om de mooie omgeving te ontdekken. Veel verschillende accommodatiemogelijkheden. Dus voor jong en oud een aanrader. Wij komen terug!

• 9Annemiek25-08-2019

Wij komen zéker terug!

Grote, goed verzorgde camping met veel faciliteiten en een uitgebreid aanbod aan activiteiten voor de kinderen. De medewerkers van het animatieteam zijn zeer toegewijd en begeleiden de kinderen op een prettige manier. Het zwembad is heerlijk met de glijbaan als top. Het restaurant heeft een goede keuken en vriendelijk personeel. De supermarkt heeft een uitgebreid assortiment.

• 10Heleen25-08-2019

Nu al heimwee terug

Weer genoten met onze kinderen van 7 en 8 jaar op deze topcamping! Elk jaar verbazen we ons weer over de puntjes op de i die op alle fronten worden blijven gezet. We willen nu al terug! Kortom; aarzel niet maar boek iets op de Pekelinge!

• 9Van Alphen22-08-2019

Gewoon een goede nette camping ,doen!

Keurige nette en schone camping. Voor kinderen genoeg te doen. Het overdekte zwembad is een must! Bij regenachtig weer hebben de kinderen hier veel profijt van.

De camping blijkt op alle gebieden uit, schoon,rustig,nette medewerkers etc

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Leonie04-08-2019

Fantastische camping

De Pekelinge is een top Camping! Onze zoons van 10 en 12 jaar hebben een geweldige vakantie gehad, het animatie team is super. Op de camping is zo veel te doen, de vele sportactiviteiten zijn een echte aanrader. We gaan nooit 2x naar dezelfde Camping maar hebben nu al geboekt voor volgend jaar.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Annemarie03-08-2019

Leuk voor kinderen van allerlei leeftijden

Voor de tweede keer op deze camping geweest en wederom genoten!

Even opletten met boeken, niet alle velden hebben een speeltuintje en op sommige veldjes sta je in een rijtje waarbij het erg dicht op elkaar is.

Leuke animatie, de hele dag zijn er dingen waar de kinderen aan mee kunnen doen.

Omgeving is erg leuk! Wel de fietsen meenemen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

12 tips over Camping De Pekelinge

• Esther Mesman, 05-05-2014

Neeltje Jans, Middelburg, Vlissingen, Veere....

• jolanda marring, 10-08-2013

Goede supermarkt ,vriendelijk personeel. Veel leuke dorpjes op fietsafstand, tochtje met fiets naar het strand goed te doen. Ook gewoon alles all in; geen muntjes voor de douche (goede douchestraal en onbeperkt water), geen extra kosten voor Wifi... heerlijk!~Leuk voor kinderen zowel jong als oud. Mag wat meer nog voor echt jonge kinderen georganiseerd worden.. Mijn kids waren 8 en 5 jr.

• Familie Raven, 29-07-2013

Lasergamen op de camping: spannende activiteit voor kinderen in het maisveld. Strand van Oostkapelle: alles wat je in Domburg ook hebt maar dan dichterbij. Boerderij beleving bij kaasboerderij Schellach: leerzaam, zelf dingen doen en ook niet onbelangrijk; gratis!

18 vragen over Camping De Pekelinge

• karin , 19-10-2018

skatepark

is er ook een skatepark op de camping?

• theo loogman, 11-06-2018

sanitair

ik kan nergens foto 's vinden van het sanitair (gebouw). zie graag met eigen ogen hoe de staat hiervan is

• hetty, 20-01-2018

dorpje

Ligt deze camping in de buurt van een stad of dorp en is daar wat te doen? Bijvoorbeeld wat winkeltjes en restaurantjes. Is het te doen om daar te voet naartoe te gaan?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig