Camping De Pekelinge

Camping De Pekelinge
8,3

220 reviews over Camping De Pekelinge in het Nederlands

Goede camping voor kinderen 8-12 jaar.

op vakantie
14-8-2018

Goed: de safaritent, de douches (schoon en warm), de afwasplekken (schoon en heet water), de activiteiten voor kinderen 8-12 jaar, de omgeving (vlak bij mooie stranden).

Niet goed: de prijs, de activiteiten voor kinderen jonger dan 8 jaar (was van niveau kinderoppas), veel wespen, het voetbalveldje met kunstgras en veel zand (glad daardoor veel bebloede knieën)

Volgend jaar weer!

Elke
9-8-2018

Wederom genoten van deze topcamping. Alles erop en eraan zonder massaal en te groot te worden. Tip: fietsen mee. Er is zoveel te zien en te doen in de omgeving. De veldjes zijn ruim en er is voldoende gelegenheid om te spelen.

Top camping voor gezinnen met kinderen tm ca 14 jaar. Er is veel te doen, goed georganiseerd, enthousiaste medewerkers, hoge service, goed restaurant, leuke acitviteiten. Kids spelen en vermaken zich prima, ouders genieten. En elk jaar weer nieuwe dingen en alles zeer goed onderhouden.

Prima

Ilona
1-8-2018

Prima camping waar je ook met slecht weer kunt vermaken. Jammer dat je voor veel activiteiten moet betalen. Savond miste ik voor de 8+ Kids wat activiteiten. Zoals een speurtocht etc.

Chalets zijn verouderd. Zwembad wat klein.

Goede camping

Sofie
1-8-2018

Wij zijn 4 dagen op camping De Pekelinge verbleven. Positieve punten: heel proper sanitair, mooi park met vele speelpleintjes, mooie kinderboerderij, vriendelijk personeel, eten in het restaurant was goed, lekkere frietjes en kroket van de frituur. Een 5 tal minuten fietsen naar Oostkapelle waar er restaurants zijn en er een supermarkt is.

Negatieve punten: onze campeerplaats (mobilhome) was dichtbij de paarden. Dit zorgde voor geurhinder. Mooi zwembad maar wat klein voor de vele gasten.

Niets aparts deze camping. ..

Deurne
22-7-2018

Kleine camping met erg kleine standplaatsen. Gelukkig stonden wij op een veldje met vier caravans dus wij hadden plek genoeg. Voor onze kinderen was er weinig animatie. Veel gericht op kleine kinderen en voor de avtiviteiten voor grote kinderen moet je bijbetalen. Wat wij heel vreemd vonden. Telkens 3,50 per kind! Zwembad is klein en geen badmeesters aanwezig. Strand is 20 min fietsen. Voor ons volgend jaar een andere camping.

Omgeving super, camping goed

fam. van den Broek
15-5-2018

Deze camping heeft op papier alles. Maar mist de charme en gezelligheid. De grasvelden zijn klein en staan propvol met caravans. Gelukkig maakten we gebruik van een huuraccomodatie. Met een tent val je toch een beetje buiten de boot tussen al die caravans met vaste gasten... Toezicht bij het zwembad zou, zeker in de vakantie, erg fijn zijn. Diegene kan dan ook de vloeren, wc's en kleedruimtes schoon spuiten... Verblijf: De Deltacabine is een houten blokhut, van alle gemakken voorzien en was bij aankomst schoon. In de slaapkamers kun je je kont niet keren. Het veld bij de cabines is groot! En met leuke speeltoestellen in het midden. We hadden wat problemen met de douche en Wifi. Melding van gemaakt en dat werd binnen een paar uur prima opgelost. Omgeving: Oostkapelle op 2 min fietsen, Domburg 8 min. Leuke fietsroute van Domburg langs de kust naar Zoutelande. Mooi stranden. Veel activiteiten in omgeving. Leuke, gezellige streek!

Leuke camping met wat strubbelingen

Ingrid
5-5-2018

Mooie camping, ziet er netjes uit. De lodge die we huurden was prima; mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Organisatorisch hebben ze het niet helemaal voor elkaar daar, gedoe met de wifi, slagboom die niet opengaat en gehuurde fietsen ophalen ging ook nogal omslachtig.

Leuke camping met veel activiteiten.

Netjes en schoon

Fantastische camping met veel vertier

Cor Gouwenaar
14-9-2017

Super camping. Goede service en veel behulpzaamheid van de medewerkers.

Goede voorziening sanitaitgebouwen en zwembad.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Pekelinge in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Pekelinge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Pekelinge scoort een 8.26 uit 10 op basis van 220 reviews.