Camping De Dankbare

4 reviews over Camping De Dankbare in het Nederlands

Je moet geluk hebben

Tim Elise
12-7-2019

Leuke camping op mooie plek tussen het rustige oostkapelle en bruisende Domburg.

Wij hadden de pech dat er vaste gasten uit Oss zaten die dachten dat ze de baas waren. Maar daar moet je geluk mee hebben. Het heeft ons verblijf wel verpest.

De camping is gemoedelijk en heeft een manege!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

Lore
2-7-2018

Zeer gastvrij en relaxed. Campingeigenaar doet alles om het je naar de zin te maken. Vanuit de camping met de fiets alles goed bereikbaar. Prachtige omgeving.

Onvergetelijke vakantie

Selma
4-11-2017

Echt een onvergetelijke vakantie gehad! Geweldig zo dicht aan zee en bij de paarden. We hebben een geweldige rit gemaakt! De camping was schoon en netjes en er hing een ontzettend gezellige sfeer. Tot volgend jaar!

Gereisd Met partner in juli 2017

fijne plek in een mooie omgeving

sabine aarnoutse-champion
7-6-2017

deze camping is een hele fijne relaxte plek om te vertoeven. de eigenaar is heel vriendelijk, gastvrij en relaxed. hier kan heel veel binnen een respectvol en gastvrij kader. we zijn hier nu al 2 keer geweest en het bevalt prima. ligging is in een mooi fietsgebied, vlakbij leuke plaatsen zoals de badplaats Domburg en Oostkappele. maar ook de historische steden Middelburg en Vlissingen liggen op een afstand die goed aan te rijden is. de eigenaar heeft ook een paardenstal, maar hiervan ruik je niets op de camping. heel proper en netjes en gezellig. een aanrader, zowel voor gezinnen als mensen zonder kinderen.

Gereisd Met partner in juni 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Dankbare in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Dankbare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.