Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Ons Buiten in Oostkapelle is gericht op gezinnen met jonge kinderen. Overdag volop animatie en ’s avonds geen avondvermaak maar rust. Een speeltuin vormt het centrale punt van het park. Er is een zwembad en in het restaurant bedien je jezelf. Een snackbar ontbreekt maar die is aanwezig in het centrum van Oostkapelle (1,5 kilometer).

178 reviews over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

• 7Fransien22-08-2016

Echte jonge kindcamping

Prima camping met vriendelijke medewerkers. Sanitair echt mooi, maar 1 minpunt: in douches nog mengkranen. Toch wel lastig en gevaarlijk voor kinderen, want t mengen is moeilijk. Aan de ene kant vd camping leuke staplaatsen op miniveldjes, straatjes, weggetjes. Aan de andere kant hoge heggen met daarachter veldjes en doodlopende straatjes. Beetje ongezellig! Zwembad ziet er mooi uit, maar echt gericht op jonge kind. Dochter van 6 vond t al saai en zoon van 12 heeft hier weinig te zoeken. Veel animatie door enthousiast team. Restaurant en frituur geen aanraders. Frituur: lang wachten, koude hamburger ipv cheeseburger, ontbrekende dingen en niet alleen bij ons,wel voldoende personeel te zien dus? Restaurant niet bijzonder. Slagarnituur drijft in de mayo, bediening let niet op, vies glas... Kinderbuffet geen aanrader. Kijk eerst even of je t oke vindt voor je kind.

• 5Eetgelegenheden

• 10Anne van Nieuwenhuizen18-08-2016

Super fijne camping

Wij hebben heerlijk genoten op camping ons buiten in een mooi en comfortabele buiten suite. Alles tip top in orde en goed geregeld. Camping is kindvriendelijk en heeft veel te doen voor kinderen. Ook restaurant is heerlijk om eens aan te schuiven.

• 10Eetgelegenheden

• 9aartibb15-08-2016

Topvakantie

Chalets waren in goede orde, netjes en prettig! Ook staan de chalets in het rondje, wat contact tussen ouders en kinderen snel gemaakt werd, Wij als ouders vinden animatie niet zo nodig en wat de kids meemaakte, die waren helemaal enthousiast. Ook verbaasde mij de professionaliteit van het animatieteam, echt top! Een geweldig team op een geweldig park. Iets minder vonden wij het zwembad, vanwege het vele chloor wat er in zat. Kids hadden veel pijn aan de ogen. Maargoed, ze hebben genoten en zijn ook veel naar het strand geweest. Ik denk dat deze camping denk ik met name leuk is voor kinderen onder de 10 jaar. Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie op deze camping! Het sanitair op de camping is voor ons niet van toepassing geweest. Tip: huur een tandem/bakfiets en voorbij kasteel Westhove ligt een heerlijk rustig strand.

• 8Kleinhesseling07-08-2016

Top camping

Leuke camping voor kinderen tot 10 jaar. De camping is erg groot maar hier heb je absoluut geen last van. Er zijn activiteiten voor de kinderen maar dit wordt niet opgedrongen en heeft een vrijblijvend karakter. Omgeving erg leuk voor uitstapjes en alles binnen 30 minuten afstand. Schoon sanitair. Strand op fietsafstand. Prijs horeca zeer acceptabel.

• 10Familie Wiltinge01-08-2016

Camping Ons Buiten "een fantastische bestemming"

Entree: gezellig, knus en erg fraai. De receptie is vernieuwd en aan de buitenkant behoorlijk opgeknapt. Plaatsen: Wij hebben gebruik gemaakt (vierde keer) van een plaats met privé sanitair. Ruim, overzichtelijk en gezellig maar daarnaast ook voldoende privacy. Ook voor kleine kinderen een aanrader. Zwembad: prima, niet te groot niet te klein. Bij warm weer gaat het dak open. Restaurant: hier enkel gebruik gemaakt van de afhaal en heerlijk op het terras opgegeten. Porties ruim, kwaliteit goed. Netjes verzorgd. Animatie: Top! Enthousiast team van jonge mensen die er absoluut een feest van maken. Tobi, Dame Levina ga zo door! Jullie hebben echt talent. Camping: wat wij waarderen is dat het bijna 100% recreatieve plekken betreft, geen vaste seizoen plekken, huisdier vrij, auto luw, en een fijne sfeer heeft wat betreft opzet, bloeiende struiken, fraaie speeltuin, ruim bemeten plaatsen, geen sta caravans, en eigenaars die blijven vernieuwen. Ga zo door!

• 9Eetgelegenheden

• 7eefje3226-07-2016

Leuke camping

Wij zijn een week in een huur chalet (stacaravan) geweest. Chalet prima in orde, 's morgens lekkere broodjes op de camping, fietsafstand van het strand. Oostkapelle zelf heeft niet veel te bieden. Supermarkt waar het vreselijk.druk is. Je moet een halfuur of meer in de auto om iets te ondernemen. Zwembad op de camping klein, maar leuk voor kleine kinderen. Animatieteam soms leuk, maar vaak zou iets meer voorbereiding al een hoop schelen. Ik.vond de camping ook niet echt gezellig met die hoge heggen, vooral omdat de mensen op ons veldje nogal op zichzelf waren. Horeca was goed verzorgd.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Familie van Kuringen14-07-2016

Kindvriendelijkheid in een prachtig setting

Uitstekende camping voor kleine kinderen. Verbleven op dreumesveld, wat zeker een aarader is. Kinderen kunnen niet weg en zitten op een veld met allemaal leeftijdsgenootjes. Zorgt voor een gemoedelijke sfeer op het veld en veel sociaal contact onderling. Sanitair voldoet volledig aan de eisen, zeker met de grote troef van het kindersanitair. Animatieteam is zeer begaan met de kinderen en werken een uitgebreidanimatie programma uit. Zowel buiten in het theater als binnen in de lokalen. Een echte campingwinkel is er niet maar voldoende om een ontbijtje te halen. De emté in het dorp is er ook nog natuurlijk. Het restaurant en frituur zijn netjes en bieden een groot gamma aan maaltijden en buffetten. Qua speeltuigen geen klagen met een grote speeltuin en verschillende speeltuigen op de veldjes. Het waterkussen was een groot succes. Minpunten waren er niet voor ons, al zal een volleerde mierenneuker er altijd vinden. Proficiat aan de uitbaters met hun camping. Laat de goede rescenies de basis zijn om de behaalde kwaliteit te handhaven. .

• 10Eetgelegenheden

• 10Meia Bink25-06-2016

Schone moderne camping met alle voorzieningen!

Het toiletgebouw is super! Lekkere douches, goedvoorziene toiletten en een enige wasruimte voor kinderen van alle leeftijden. Mijn kleinzoon was weg van de "apendouche"! Er is ook een mooi zwembad met leuke, kleurige speeltoestellen. De plaatsen zijn royaal opgezet. Toen we onverwacht een dag eerder naar huis moesten kregen we een waardebon mee voor een overnachting voor de volgende keer. 1x per dag mag je gratis een afwasmachine gebruiken en je krijgt een tas met allerlei info over de camping en de buurt. De wifi is hier heel goed en gratis! Bij de receptie staat de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel. Het is een Acsi camping, dus voordelig in voor- en naseizoen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10bovdwe28-09-2015

Geweldig!

Ik ben met mijn kinderen (4 en 6) een weekend naar een chalet geweest. Kinderen hebben heerlijk in de speeltuintjes gespeeld. Ook gebruik gemaakt van het animatie team. In een woord geweldig. Mijn zoon was jarig, hij kreeg een mooie feestmuts en heeft er heel de dag mee rond gelopen! Van de zomer ga ik zeker terug!

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

• 9Reitsma04-07-2015

een aanrader

heel netjes, super grote standplaatsen, allemaal voorzien van water en eigen afvoer. Sanitair heel volledig en zeer schoon. Receptie aardige mensen, je kunt ook nog fietsen huren, prachtige speeltuinen voor de kinderen, overdekt zwembad (is meer voor kinderen), via de achteruitgang ben je zo in het dorp waar een grote supermarkt is en leuke restaurantjes

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

8 tips over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

• dubya, 10-01-2014

Neem fietsen mee om het mooie eiland te verkennen. Door de haagjes heb je nauwelijks last van wind en ook met kleine kinderen kun je heerlijk fietsen. Fietsen naar het strand is ook lekkerder dan met de auto, strand is rustiger omdat je er niet met de auto kunt komen. Voor een regenachtig dagje met kinderen tot 10 jaar is Mini Mundi een aanrader.

• Jaap & Annette Jansen Schoonhoven, 13-07-2012

De inventaris van de trekkershut plus is wat magertjes (bv. wijnglazen), overigens zijn de hutten wel heerlijk rustig gelegen. top

• nils_saskia, 31-08-2013

Lage Duintjes op ca. 10 min. fietsen aan het strand. Leuk bij goed en slecht weer. Zeer kindvriendelijke bediening.

7 vragen over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

• drum_cas, 26-10-2015

Leuk voor dochter van 9

Wij denken eraan om voor volgend jaar te boeken op deze camping, Is er voor onze dochter van 9 voldoende te doen? Op de foto's lijken het wat jongere kinderen. Met groet, Cas

Marijke, 10-07-2019

Ik ben er momenteel. Mijn dochter van 8 vermaakt zich wel, maar het is echt gericht op kleine kinderen. De knutselclub vindt ze leuk, maar theater eigenlijk al niet meer (terwijl ze dat op andere campings wel vindt)

• Misty_Flower, 21-06-2015

Camping ook leuk voor volwassenen?

Dit jaar willen we samen met zijn drietjes op vakantie. Mijn broertje en ik zijn 19 en 21 en we vroegen ons af of er op deze camping ook genoeg te doen is voor ons. Of weet iemand een andere tip of camping???

Reitsma, 04-07-2015

ik denk niet dat deze camping geschikt is voor jullie leeftijd, ik zou een camping bij Domburg zoeken omdat daar meer vertier is.

• steffi, 02-06-2014

comfort relax plaats

Heeft iemand op een camping relax plaats gestaan? Ik lees dat er een hangmat en een lounge set staat. wat moet in me voorstellen bij een lounge set? 4 stoelen en een tafel? zodat je hier ook kunt ontbijten en eten?

Karin, 13-08-2014

Je kan daar niet echt lekker aan eten. Dit zijn van die lage stoelen met een lage tafel. Deze plekken waren ook vrij klein wat ik ervan heb gezien.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig