Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

Met jonge kinderen

Volgend jaar weer!

Anouk
8-10-2018

Fantastische camping! De animatie was super, veel voor de (jonge) kinderen en geen luidruchtige, drukke avonden/activiteiten voor volwassenen en oudere kinderen. Precies zoals wij het graag hebben op een camping die zich vooral richt op gezinnen met jonge kinderen. De kinderen konden gewoon op tijd naar bed, heerlijk! Ook voldoende variatie in het programma en er zat regelmaat en structuur in, elke ochtend om 10 uur dit en elke middag om 13.30 dat, etc. Gemoedelijk sfeer, vooral het stuk vlakbij de centrale speeltuin is erg fijn om te staan. Achterop de camping sta je wat geisoleerder, maar net wat je wenst.

Zwembad vloer is erg glad, maar met een paar zwembad sokken ging het goed. Prachtige beplanting! Geen snackbar, maar dat vonden wij geen gemis. Boerenijsjes en biologische drankjes, heel fijn! Voor sommige mensen heeft ons buiten allicht een te hoog "geiten wollensokken" gehalte, maar dat is nu juist wat wij er zo fijn vinden!

3 uur gratis sauna gebruik niet voor Acsi card

A van Meeuwen
7-9-2018

Mooie camping. Schoon sanitair. Via Acsi card op camping. Op Acsi site staat vermeld dat er wellness en sauna aanwezig is. Als je doorgaat naar de site van camping ons buiten wordt er vermeld dat bij verblijf op de camping er 3 uur gratis sauna gebruik per dag wordt aangeboden. Er staat nergens vermeld dat het niet geldig is met Acsi card kamperen, ook niet op de site van Acsi card. Twee maal telefonisch contact gehad met de camping voor aankomst en vermeld dat we met Acsi card komen, ook toen niets vermeld hierover. Bij aankomst op de camping werd het pas vermeld nadat we ons verblijf betaald hadden dat de 3 uur gratis sauna niet bij gebruik van Acsi card geldig was. Dit vond ik een tegenvaller.

Leuk maar een gemis aan het e.e.a.

Hannah
24-8-2018

Wat een mooie camping en heel kind vriendelijk.

Maar wat iedereen erg mist is een snackbar met heerlijk softijs zoals er in voorgaande jaren wel was.

Je kunt toch niet bedenken om van een houten plank een zakje fiet mee naar je tent te moeten nemen.

Ook zou het erg leuk zijn om in het hoogseizoen minstens een avond leuke muziek of iets dergelijks mee te kunnen maken.

Keurig onderhouden camping...een aanrader!Maar

Zandstra
23-8-2018

Prachtig mooi ingedeelde camping met goede voorzieningen. Unieke speeltuin en het restaurant past mooi bij de omgeving qua inrichting. Heerlijke ovengebakken broodjes met lekker beleg kregen we als ontbijtbuffet. Een snackbar op de camping hebben we niet gemist daar in het dorp een vrij uitgebreide en veredelde snackbar "De Babbelaar" is waarbij je ruimschoots aan "je trekken" komt. We hebben ons hier prima vermaakt maar helaas is het animatieteam wat teveel gericht op de kleine kinderen waardoor er niets voor tieners en de ouders worden georganiseerd. Dat vinden we dan ook het enige minpuntje. Ook goed geregeld vonden we dat bij vertrek van een caravan niet veel later een zitmaaier de lege plaats maaide voor alvast de volgende kampeerder.

Geen woorden.....geen friettent!!

Fr.
16-8-2018

Een groot gemis op de camping: een friettent! Wat is nou een camping zonder friettent??? Kinderen willen iedere dag wel een portie friet mét en voor ouders is het óók vakantie dus op naar de friettent. Heerlijk makkelijk en blije kinderen 😀 Maar..... dan is er dus geen friettent 😡😡😡 Vreselijk balen!! En als toetje een ijsje: vergeet het maar !! 😡😡😡

Fantastisch en zeker een aanrader.

Familie met jonge kinderen
4-8-2018

Goed:

Prettige camping waar je je snel thuis voelt. Alles is overzichtelijk en voornamelijk gericht op de gezinnen met jonge kinderen. Ondiep zwembad en veel speelmogelijkheden voor de kleinsten onder ons. Helemaal fantastisch.

Onze accommodatie was keurig, ruim (chalet 4 pers) en van alle gemakken voorzien. Prijs kwaliteit is goed.

Ligging ten opzichte van het dorp Oost-Kapelle is goed. Strand op fietsafstand.

Minder goed:

Horeca is mwa mwa. Lunch bestaat uit soep en (te) prijzige broodjes. Een tosti, uitsmijter en daarbij een glas ranja etc. is er niet bij. In de avond kun je niet langs bij een snackbar. Van horen zeggen was dat vroeger anders en beter. De altijd goedlachse (kale) kok biedt geen oplossing voor bovenstaande wensen.

Sfeervol en kleinschalig

Fam Janssen
16-7-2018

Fijne, mooie en gezellige camping. Voor de 2e maal een chalet gehuurd in een gezellige circel met andere chalets. Snel contact dus met andere kids. Leuke veranda's echt super plek.

Deze camping is erg geschikt voor kleine kids tot jaar of 9. Leuk treintje en animatieteam. Dak van zwembad kan open bij mooi weer, erg handig. Op fietsafstand van de zee.

Minpuntjes:

Horeca, ziet er erg mooi uit allemaal alleen door afhaal / zelfbedieningconcept oogt het toch wat ongezellig.

Weinig keus qua verse broodjes in de ochtend, ook vrij prijzig.

Geen supermarkt op het park, wel dichtbij

Ijsjes vielen niet in de smaak

Aanrader

Fam Huygens
10-7-2018

Zeer mooie camping en leuk voor jonge kinderen.

Zeer mooie speeltuin en super sanitaire voorzieningen.

Geweldig ontvangst ter plekke

Vriendelijk personeel

Zwembad is wat klein maar daardoor wel geschikter voor kinderen.

Restaurant op de camping is wat te duur.

Maar op loopafstand vd camping is daar genoeg andere keuze in.

Nooit meer

Alie en Jan Wendels
7-5-2018

Wij hebben op een comfort plaats gestaan. Maar van comfort hebben we niets gemerkt. Het was een grote modderpoel. De plek was totaal ongeschikt voor een caravan met voortent. We vragen ons echt af hoe de campingeigenaar ons hier neer heeft durven zetten. En zo slecht hoeft een plek niet te zijn als je de afwatering maar op orde hebt. Eigenlijk zouden we geld terug moeten krijgen voor zo'n wanprestatie, maar ja dat gebeurt dus niet.

Eetgelegenheid viel ook erg tegen en was lang niet altijd open.

Wij komen niet meer terug.

Dit jaar weer.

H Hendriksen
8-3-2018

Fantastisch mooie camping gratis gebruikmaken van welles.

Dicht bij het dorp.

Zo op het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.