Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Ons Buiten in Oostkapelle is gericht op gezinnen met jonge kinderen. Overdag volop animatie en ’s avonds geen avondvermaak maar rust. Een speeltuin vormt het centrale punt van het park. Er is een zwembad en in het restaurant bedien je jezelf. Een snackbar ontbreekt maar die is aanwezig in het centrum van Oostkapelle (1,5 kilometer).

178 reviews over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

• 5Fam. Van. Norel22-08-2019

Niet meer.

Deze camping is voor kleine kinderen prima. En ook voor ouderen boven de 50. Erg weinig te doen. Heeeel klein zwembad koud en met heel veel chloor! Animatie ook alleen gericht op kleine kinderen. Geen kampwinkeltje, geen snackbar. De jumbo is wel dichtbij. Tip: neem fietsen mee anders is het niet te doen. Ijsje halen kan, maar alleen waterijsje of een magnum. Wel geteld 1 restaurantje waar je heel weinig kunt bestellen. En als je wat besteld moet je het zelf ophalen ook weer zelf opruimen. 5 jaar geleden hier ook geweest en het valt ons erg tegen. Er wordt steeds meer weggehaald. Er is wel een mooi buitenspeeltuin. Watertrampoline, gewone trampoline, een klein voetbalveldje,tafeltennis, blokken bouwen, en een klein binnenspeeltuintje, maar dat is het dan ook. Wel grote plekken om te camperen. Jammer wij vonden het erg basic. Dure camping! Helaas maar hier komen wij nooit meer!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Yvonne17-08-2019

Zwemmen met kleintjes amper mogelijk; koud!

Mooie aangelegde camping. Schoon sanitair. Ideaal zo vlak bij het dorp met een goede supermarkt. Kinderen van 5, 3 en 0 mee. Er staat hier veel dat het zwembad ideaal is voor kleintjes. Helaas is het water dermate koud dat een baby hier echt niet in kan en ook onze 3-jarige stond regelmatig met blauwe lippen aan de kant en wilde niet meer zwemmen. Dit terwijl er twee echte peuterbaden zijn en je hoopt met het hele gezin te kunnen zwemmen! Het waterkussen is fantastisch. Voor de hele kleintjes mist er in de speeltuin wel een glijbaantje o.i.d.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Nancy09-08-2019

Fijne vakantie, maar voor ons geen 2e keer.

Leuke mooie camping. Ruime plaatsten, net sanitair. Camping is erg gericht op kleine kinderen, tot ongeveer een jaar of 8. Voor grotere kinderen is er niets te doen. Zwembad is toe aan een vernieuwing,maar daar word aangewerkt. Ik vond het een rumoerige camping ivm de jonge kinderen, die al vroeg aan het buitenspelen zijn.

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Fam B08-08-2019

Leuke camping met name voor kleine kinderen

Mooie camping met ruime plekken. Schoon sanitair. Strand is op fiets afstand en dus zeker een aanrader om fietsen mee te nemen. Zwembad is wat verouderd en vooral geschikt voor de jongere kinderen ( t/m 8 jr). Zwembad viel voor ons wat tegen. Eetgelegenheid viel ook erg tegen. Zelfbediening, weinig keuze en erg prijzig voor wat er aan keus was. De eerste avond hebben we hier gegeten. Viel tegen en was veel te duur qua prijs/kwaliteit verhouding. Jammer want het ziet er leuk uit maar het was voor ons niet uitnodigend om een keer te gaan zitten om iets te drinken of eten.
    Animatie voor de kinderen was prima.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Rik en Kirsten07-08-2019

Heerlijke vakantie

We hebben ruim twee weken op Ons Buiten gekampeerd (met privé-sanitair) en een fijne vakantie gehad. Het veldje was mooi ruim, met een centraal zandbakje. De centrale speeltuin is prachtig en uitdagend. Park wordt zeer goed onderhouden. Ligging is geweldig: 10 minuten fietsen van het strand en vlakbij het centrum van Oostkapelle. De medewerkers vonden we klantvriendelijk en behulpzaam. Het recreatieteam was erg kindvriendelijk; leuk dat je kon kiezen uit verschillende activiteiten (creatief / actief / spel). Wij vonden de horeca ook prima: regelmatig hebben we een lekker bakkie koffie gehaald, terwijl de kinderen lekker in de speeltuin speelden. Wij hebben niets gegeten, maar de menu's zagen er erg smakelijk / aanlokkelijk uit ;-) De camping is wel prijzig, maar dat weet je in Zeeland. Volgend jaar krijgt de camping een nieuw zwembad, dat lijkt ons een goede verbetering!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Fam. Ter Beek02-08-2019

Onder de maat op diverse punten

Slechte horeca, allemaal zelfbediening en dan ook nog steeds per keer afrekenen (drankjes e.d.), Dus even lekker op het terras zitten was er niet bij. Geen lekkere snacks voor kinderen. Erg jammer want de ruimte leent zich prima voor goede horeca. Nu was het restaurant en het terras meestal leeg en dat in het hoogseizoen. Bovendien was het eten ook nog eens slecht en duur. Ook miste ik een campingwinkel, ik had wel gelezen dat er niet een echte winkel was, maar wel dat je terecht kon voor de eerste dingetjes e.d. , nou heb ik niks van gezien. Gelukkig zat de jumbo op loop/fiets afstand. Bij aankomst ook verder geen informatie pakket o.i.d gehad, er werd wel gewezen op een molen waar je dat kon pakken, ze zijn nogal vd zefbediening! Animatie viel ook wat tegen, normaal hoor ik onze zoon (7jr.) Daar wel over, nu helemaal niet Wel mooie ruime plek en rustige camping. Zwembad prima voor o.a. jonge kinderen erg leuk.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Arnoud18-12-2018

Wij zijn hier nu al 4 X geweest met veel plezier.

Echt mooie camping. Best groot, maar lijkt toch door de kleinere veldjes niet groot. Leuke afwisselende animatie en leuke omgeving! Wij zijn hier nu 4 x al geweest

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Anouk08-10-2018

Volgend jaar weer!

Fantastische camping! De animatie was super, veel voor de (jonge) kinderen en geen luidruchtige, drukke avonden/activiteiten voor volwassenen en oudere kinderen. Precies zoals wij het graag hebben op een camping die zich vooral richt op gezinnen met jonge kinderen. De kinderen konden gewoon op tijd naar bed, heerlijk! Ook voldoende variatie in het programma en er zat regelmaat en structuur in, elke ochtend om 10 uur dit en elke middag om 13.30 dat, etc. Gemoedelijk sfeer, vooral het stuk vlakbij de centrale speeltuin is erg fijn om te staan. Achterop de camping sta je wat geisoleerder, maar net wat je wenst. Zwembad vloer is erg glad, maar met een paar zwembad sokken ging het goed. Prachtige beplanting! Geen snackbar, maar dat vonden wij geen gemis. Boerenijsjes en biologische drankjes, heel fijn! Voor sommige mensen heeft ons buiten allicht een te hoog "geiten wollensokken" gehalte, maar dat is nu juist wat wij er zo fijn vinden!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7A van Meeuwen07-09-2018

3 uur gratis sauna gebruik niet voor Acsi card

Mooie camping. Schoon sanitair. Via Acsi card op camping. Op Acsi site staat vermeld dat er wellness en sauna aanwezig is. Als je doorgaat naar de site van camping ons buiten wordt er vermeld dat bij verblijf op de camping er 3 uur gratis sauna gebruik per dag wordt aangeboden. Er staat nergens vermeld dat het niet geldig is met Acsi card kamperen, ook niet op de site van Acsi card. Twee maal telefonisch contact gehad met de camping voor aankomst en vermeld dat we met Acsi card komen, ook toen niets vermeld hierover. Bij aankomst op de camping werd het pas vermeld nadat we ons verblijf betaald hadden dat de 3 uur gratis sauna niet bij gebruik van Acsi card geldig was. Dit vond ik een tegenvaller.

Gereisd met partner in september 2018

• 5Hannah24-08-2018

Leuk maar een gemis aan het e.e.a.

Wat een mooie camping en heel kind vriendelijk. Maar wat iedereen erg mist is een snackbar met heerlijk softijs zoals er in voorgaande jaren wel was. Je kunt toch niet bedenken om van een houten plank een zakje fiet mee naar je tent te moeten nemen. Ook zou het erg leuk zijn om in het hoogseizoen minstens een avond leuke muziek of iets dergelijks mee te kunnen maken.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2018

8 tips over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

• dubya, 10-01-2014

Neem fietsen mee om het mooie eiland te verkennen. Door de haagjes heb je nauwelijks last van wind en ook met kleine kinderen kun je heerlijk fietsen. Fietsen naar het strand is ook lekkerder dan met de auto, strand is rustiger omdat je er niet met de auto kunt komen. Voor een regenachtig dagje met kinderen tot 10 jaar is Mini Mundi een aanrader.

• Jaap & Annette Jansen Schoonhoven, 13-07-2012

De inventaris van de trekkershut plus is wat magertjes (bv. wijnglazen), overigens zijn de hutten wel heerlijk rustig gelegen. top

• nils_saskia, 31-08-2013

Lage Duintjes op ca. 10 min. fietsen aan het strand. Leuk bij goed en slecht weer. Zeer kindvriendelijke bediening.

7 vragen over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

• drum_cas, 26-10-2015

Leuk voor dochter van 9

Wij denken eraan om voor volgend jaar te boeken op deze camping, Is er voor onze dochter van 9 voldoende te doen? Op de foto's lijken het wat jongere kinderen. Met groet, Cas

Marijke, 10-07-2019

Ik ben er momenteel. Mijn dochter van 8 vermaakt zich wel, maar het is echt gericht op kleine kinderen. De knutselclub vindt ze leuk, maar theater eigenlijk al niet meer (terwijl ze dat op andere campings wel vindt)

• Misty_Flower, 21-06-2015

Camping ook leuk voor volwassenen?

Dit jaar willen we samen met zijn drietjes op vakantie. Mijn broertje en ik zijn 19 en 21 en we vroegen ons af of er op deze camping ook genoeg te doen is voor ons. Of weet iemand een andere tip of camping???

Reitsma, 04-07-2015

ik denk niet dat deze camping geschikt is voor jullie leeftijd, ik zou een camping bij Domburg zoeken omdat daar meer vertier is.

• steffi, 02-06-2014

comfort relax plaats

Heeft iemand op een camping relax plaats gestaan? Ik lees dat er een hangmat en een lounge set staat. wat moet in me voorstellen bij een lounge set? 4 stoelen en een tafel? zodat je hier ook kunt ontbijten en eten?

Karin, 13-08-2014

Je kan daar niet echt lekker aan eten. Dit zijn van die lage stoelen met een lage tafel. Deze plekken waren ook vrij klein wat ik ervan heb gezien.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig