Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

165 reviews over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten in het Nederlands

Geen woorden.....geen friettent!!

Fr.
16-8-2018

Een groot gemis op de camping: een friettent! Wat is nou een camping zonder friettent??? Kinderen willen iedere dag wel een portie friet mét en voor ouders is het óók vakantie dus op naar de friettent. Heerlijk makkelijk en blije kinderen 😀 Maar..... dan is er dus geen friettent 😡😡😡 Vreselijk balen!! En als toetje een ijsje: vergeet het maar !! 😡😡😡

Fantastisch en zeker een aanrader.

Familie met jonge kinderen
4-8-2018

Goed:

Prettige camping waar je je snel thuis voelt. Alles is overzichtelijk en voornamelijk gericht op de gezinnen met jonge kinderen. Ondiep zwembad en veel speelmogelijkheden voor de kleinsten onder ons. Helemaal fantastisch.

Onze accommodatie was keurig, ruim (chalet 4 pers) en van alle gemakken voorzien. Prijs kwaliteit is goed.

Ligging ten opzichte van het dorp Oost-Kapelle is goed. Strand op fietsafstand.

Minder goed:

Horeca is mwa mwa. Lunch bestaat uit soep en (te) prijzige broodjes. Een tosti, uitsmijter en daarbij een glas ranja etc. is er niet bij. In de avond kun je niet langs bij een snackbar. Van horen zeggen was dat vroeger anders en beter. De altijd goedlachse (kale) kok biedt geen oplossing voor bovenstaande wensen.

Sfeervol en kleinschalig

Fam Janssen
16-7-2018

Fijne, mooie en gezellige camping. Voor de 2e maal een chalet gehuurd in een gezellige circel met andere chalets. Snel contact dus met andere kids. Leuke veranda's echt super plek.

Deze camping is erg geschikt voor kleine kids tot jaar of 9. Leuk treintje en animatieteam. Dak van zwembad kan open bij mooi weer, erg handig. Op fietsafstand van de zee.

Minpuntjes:

Horeca, ziet er erg mooi uit allemaal alleen door afhaal / zelfbedieningconcept oogt het toch wat ongezellig.

Weinig keus qua verse broodjes in de ochtend, ook vrij prijzig.

Geen supermarkt op het park, wel dichtbij

Ijsjes vielen niet in de smaak

Aanrader

Fam Huygens
10-7-2018

Zeer mooie camping en leuk voor jonge kinderen.

Zeer mooie speeltuin en super sanitaire voorzieningen.

Geweldig ontvangst ter plekke

Vriendelijk personeel

Zwembad is wat klein maar daardoor wel geschikter voor kinderen.

Restaurant op de camping is wat te duur.

Maar op loopafstand vd camping is daar genoeg andere keuze in.

Nooit meer

Alie en Jan Wendels
7-5-2018

Wij hebben op een comfort plaats gestaan. Maar van comfort hebben we niets gemerkt. Het was een grote modderpoel. De plek was totaal ongeschikt voor een caravan met voortent. We vragen ons echt af hoe de campingeigenaar ons hier neer heeft durven zetten. En zo slecht hoeft een plek niet te zijn als je de afwatering maar op orde hebt. Eigenlijk zouden we geld terug moeten krijgen voor zo'n wanprestatie, maar ja dat gebeurt dus niet.

Eetgelegenheid viel ook erg tegen en was lang niet altijd open.

Wij komen niet meer terug.

Dit jaar weer.

H Hendriksen
8-3-2018

Fantastisch mooie camping gratis gebruikmaken van welles.

Dicht bij het dorp.

Zo op het strand.

Schöner Nordseecampingplatz

Der Dortmunder
28-10-2017

Der ruhig gelegene Platz befindet sich ca. 2 km vom Strand und ca. 3 km von Domburg entfernt. Es gibt große Stellplätze zwischen verschiedenen Obstbäumen und ein seperates Abstellen von PKW’s ist auf den meisten Plätzen obligatorisch. Der kleine Ort Oostkapelle mit seinem Supermarkt und Restaurants ist zu Fuß in wenigen Minuten gut zu erreichen. Das moderne Waschhaus wurde in unserer Woche leider überwiegend nur ein mal pro Tag gereinigt und hätte etwas besser beheizt sein können.

In het naseizoen enorme vieze modderplekken deze camping onwaardig hier is voldoende aan te doen zie camperplekken elders op de zelfde camping.

Toilet gebouw iederemorgen deur open dit is niet duurzaam.

Prachtig gelegen vlakbij dorpje Oostkapelle.

Mooie omgeving

Restaurant matig en doordeweeks gesloten.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

inge
26-8-2017

Hele nette camping. Keurig sanitair. Veel faciliteiten voor kinderen gezien zoals springkussens, speeltuin enz. Echter veel seizoensplekken (diverse arrangementen) waardoor de camping door de week verlaten was, en in het weekend vol, vaak met extra visite. Daardoor niet onze camping. Plekken zijn ruim en vrij open. Weinig schaduw. Zwembad erg klein en ondiep. Je kon niet echt een baantje zwemmen. Ideaal dat je dicht bij centrum zit voor boodschappen of restaurants. Gebruik gemaakt van ACSI, dus weet niet normale prijs.

Hele mooie fijne camping

Rianne
13-7-2017

Mooie camping. Best groot, maar lijkt toch door de kleinere veldjes niet groot. Leuke afwisselende animatie en leuke omgeving! Wij zijn hier nu 5 x geweest en gaan er met onze kids van 0,4,6 en 9 jaar met veel

Plezier heen! Topcamping!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten scoort een 8.45 uit 10 op basis van 165 reviews.