Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten

147 reviews over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten in het Nederlands

Nooit meer

Alie en Jan Wendels
7-5-2018

Wij hebben op een comfort plaats gestaan. Maar van comfort hebben we niets gemerkt. Het was een grote modderpoel. De plek was totaal ongeschikt voor een caravan met voortent. We vragen ons echt af hoe de campingeigenaar ons hier neer heeft durven zetten. En zo slecht hoeft een plek niet te zijn als je de afwatering maar op orde hebt. Eigenlijk zouden we geld terug moeten krijgen voor zo'n wanprestatie, maar ja dat gebeurt dus niet.

Eetgelegenheid viel ook erg tegen en was lang niet altijd open.

Wij komen niet meer terug.

Dit jaar weer.

H Hendriksen
8-3-2018

Fantastisch mooie camping gratis gebruikmaken van welles.

Dicht bij het dorp.

Zo op het strand.

In het naseizoen enorme vieze modderplekken deze camping onwaardig hier is voldoende aan te doen zie camperplekken elders op de zelfde camping.

Toilet gebouw iederemorgen deur open dit is niet duurzaam.

Prachtig gelegen vlakbij dorpje Oostkapelle.

Mooie omgeving

Restaurant matig en doordeweeks gesloten.

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

inge
26-8-2017

Hele nette camping. Keurig sanitair. Veel faciliteiten voor kinderen gezien zoals springkussens, speeltuin enz. Echter veel seizoensplekken (diverse arrangementen) waardoor de camping door de week verlaten was, en in het weekend vol, vaak met extra visite. Daardoor niet onze camping. Plekken zijn ruim en vrij open. Weinig schaduw. Zwembad erg klein en ondiep. Je kon niet echt een baantje zwemmen. Ideaal dat je dicht bij centrum zit voor boodschappen of restaurants. Gebruik gemaakt van ACSI, dus weet niet normale prijs.

Hele mooie fijne camping

Rianne
13-7-2017

Mooie camping. Best groot, maar lijkt toch door de kleinere veldjes niet groot. Leuke afwisselende animatie en leuke omgeving! Wij zijn hier nu 5 x geweest en gaan er met onze kids van 0,4,6 en 9 jaar met veel

Plezier heen! Topcamping!

Super leuke camping! Rust en gezelligheid.

Gerritsen
4-7-2017

Wat een leuke camping! Met onze dochter van 2,5 jaar oud hebben we 2 weken in een 4-persoons chaletje gezeten (eind juni). Een hele fijne plek als je zoekt naar een rustige en schone camping, maar wel met genoeg te doen voor kinderen. Er zijn 2 hele mooie en grote speelterreinen voor kinderen. 1 voor de wat oudere kinderen met voetbalveld, volleybalveld, enorme wigwam, kabelbaan en natuurspeeltuin. Het andere veld heeft een erg mooi aangelegde natuurlijke speeltuin, met schommels, klimrekken, springkussen, tunnels en een leuk buiten theater. Het zwembad is ook erg leuk, vooral ook voor de wat jongere kinderen, met veel glijbaantjes, watersproeiers etc. In de weekenden was er ook een animatieprogramma met spelletjes, kampvuur en theater. Het chaletje was prima, ruim genoeg en met een mooie veranda met afdak. Personeel erg vriendelijk. Het dorpje bereik je in 5 minuten lopen en in een kwartier fietsen ben je op het strand! Prima plek wat ons betreft voor een gezingsvakantie!

Heel erg goed geholpen alle lof voor de camping

Hans en corrie kleijn
2-7-2017

Alles was gewoon erg heel schoon gewoon geweldig zo als hoort op een camping

super gezellig

carola
21-5-2017

fijne afgebakende plaatsen. wij hadden een plek met privé sanitair wat erg handig was. we gaan dit jaar weer maar nu naar een gewone plek.

het winkeltje stelt niet veel voor maar niet getreurd binnen 5 min. ben je in het centrum en daar ligt een supermarkt.

ook is het een ideale plaats om vanuit hier tochtjes te doen ligt lekker centraal.

Super vakantie gehad

L
16-3-2017

Mijn kids van 5 en 7 hebben echt super genoten van 2 weken op ons buiten. Zwemmen, spelen, eten alles was top. Zelfs HipHop de logeerhaas knuffel vd camping is een nachtje langsgeweest. We hebben ook genoten. We zaten in een chalet op rond veld en daardoor was er snel contact en leuke sfeer. Dichtbij zee en leuke restaurantjes. Uitstapjes voor kinderen vonden wij wat minder aantrekkelijk in de omgeving, maar omdat het weer zo goed was hadden wij aan zwembad en zee genoeg vermaak. Zwembad op eerste oog klein maar bleek juist erg overzichtelijk en Mn kids vonden het top. We komen zeker nog een keer terug, helemaal er nu ook veranda's aan de chalets gemaakt worden.

Oude reviews (archief)

we wilden niet meer naar huis.....

familie vennix
5-10-2016

Afgelopen weekend mogen verblijven met onze caravan op deze geweldige, gastvrije, nette camping. De plaatsen waren ruim en keurig onderhouden.

Aangezien het na-seizoen was, kregen wij de keus om gratis gebruik te maken van de wellness. Heerlijk relaxen..... Op 2,5 km van het strand en pal tegen het dorp.

Voor ons geen negatieve opmerkingen. Wij komen zeker terug.....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten in Oostkapelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campingpark & Wellness Ons Buiten scoort een 8.52 uit 10 op basis van 161 reviews.