7,7

11 reviews over Camping Minicamping De Welblok in het Nederlands

Gastvrij, nieuw sanitair, goede ligging

Janet en Nico,
18-8-2018

Camping met hele vriendelijke eigenaresse. We gingen een dagje zeilen vanuit Bruinisse en daar ligt het 10 minuten fietsen vandaan. We mochten de tent al eerder opzetten omdat we s avonds pas laat terug zouden komen, erg fijn! Eerdere negatieve reviews over sanitair kun je echt negeren. Het hele sanitairblok is vernieuwd. En zowel in ochtend op dag van aankomst als op dag van vertrek waren ze schoon aan het maken. We hebben een erg fijn verblijf gehad en de kinderen die we zagen waren lekker aan het rondrijden op skelters en aan t spelen. Als we nog een keer gaan zeilen, komen we hier graag terug!

Gereisd met partner in augustus 2018

Genoten van een hele fijne vakantie.

Fam Maassen,
8-8-2018

Wij hebben genoten van twee weken vakantie op de Welblok. Een mooie safaritent op een mooie, rustige camping. Gastvrij welkom en ook tijdens de vakantie was het beheerdersechtpaar / gezin erg vriendelijk en gastvrij. Tijdens onze vakantie mochten we het nieuwe sanitair in gebruik nemen. Wat is dat mooi geworden. Onze zoon heeft genoten van de fietsen, skelters die op de camping staan. De camping is op korte afstand van het Greveling meer waar je heerlijk kan zwemmen. Maar ook goed bereikbaar voor andere uitstapjes. Wij vonden het erg fijn en zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We hebben maar 2 dagen op de camping gekampeerd, maar een fantastische tijd gehad. Een heel gastvrij en vriendelijk gezin, we waren de campingstekker en het verlengsnoer vergeten en dat konden we gewoon lenen, net als een hamer om de haringen in de grond te slaan. De plekken zijn ruim en hebben stroom en water. Fijne en schone douches en toiletten, ook al is het sanitairgebouw oud (het nieuwe sanitairgebouw is in aanbouw). Achter de staanplaatsen was een grote speeltuin met trampoline en 2 weiden met een pony en tamme nieuwsgierige schapen. Toen wij er waren was de camping vol, maar toch was het om 22:00 uur stil. Heerlijk rustig dus, en wakker worden van het geluid van de vogels. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Rustige en gezellige camping!

Familie Otte,
7-5-2018

In de meivakantie heb ik hier met vier kinderen in de leeftijd van 8 tot 13 jaar gekampeerd. Er was een hartelijk ontvangst! De kinderen hebben genoten van de skelters en de trampoline. Verder was het rustig en gezellig. Het sanitair wordt in juni vernieuwd, maar was nu wel lekker verwarmd en de douches hadden een heerlijke douchestraal. We hebben op meerdere campings gekampeerd deze week, maar… de kinderen vonden deze camping het leukst en gezelligst!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Rust en genieten

Karin,
7-5-2018

Een gastvrij ontvangst gehad en niets was teveel. Nette en schone stacaravan met genoeg dekens voor koude nachten en kachels. De kids kunnen zich uren vermaken op alle skelters. Met 25 graden was het in de beschutting van de camping heerlijk warm. De eerste nacht had 1 vd kinderen een ongelukje en de eigenaresse heeft de was voor me gedraaid en zelfs gedroogd/opgevouwen! Hun dochter kwam een leuk knutselboek brengen als campingcadeautje en bij vertrek kregen de kids een zakje snoepjes. We hadden nog wel even willen blijven in de stilte met alleen het zingen van de vogels.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk ontspannen en genoten op deze camping

Fam. Wisse,
26-4-2018

We zijn eind april 2018 een aantal dagen op deze camping geweest, mooie ruime plekken met elektrisch en wateraansluiting. Ondanks dat wij veel wind hadden, zit je op de plekken lekker in de luwte door de bossages en heggen om de plekken heen. Met zonnetje erbij is het heerlijk toeven. Omgeving leent zich uitstekend om per fiets te ontdekken; via fietsnetwerk Zeeland is het mogelijk om gewenste routes uit te stippelen van knooppunt naar knooppunt. Eigenaren zijn erg behulpzaam en vriendelijk; in overleg geen probleem om benodigde stoelen en tafels te gebruiken omdat we met familie bij elkaar kwamen. Het sanitair is niet de nieuwste meer, maar absoluut goed en schoon te noemen. Hierin herkennen wij ons zeker niet in andere reviews die het sanitair ver beneden peil vinden. Er wordt momenteel gebouwd aan een nieuwe sanitairvoorziening. Wij komen hier voor het eerst, maar vinden het echt de moeite waard om een andere keer terug te komen.

Gereisd met partner in april 2018

Na 1 keer komen wij niet meer terug

Familie,
23-8-2017

Dit was eens en nooit meer. Er is voor de kinderen van alles te doen en de eigenaren zijn best aardig todat je zegt wat je vind. Marleen vloog in de verdediging en Marcus kreeg een heel vervelende houding. Het sanitair is gedateerd en heel erg vies, werd ook niet elke dag schoon gemaakt. Voor de mensen die niet zo nauw kijken en het niet vervelen vinden om schimmel en haren enzo tegen te komen in het sanitaire vinden het misschien schoon, maar wij zijn hier niet van gediend. Wij hebben dan ook maar 1 maal gebruik gemaakt van deze vuile sanitaire voorzieningen en dat alleen bij gebrek aan beter op dat moment. Wij hebben hierover uiteraard de eigenaren aangesproken en die waren niet blij met onze feedback sterker nog werd niet geaccepteerd. Wij vinden Zeeland heerlijk en hopen graag nog eens terug tekomen, maar zeker niet op deze camping. Eigenaar gaf wel toe dat het druk was dus dat om die reden het sanitaire in iedergeval die dag niet schoongemaakt was. Hier boeken wij nooit meer.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor herhaling vatbaar.

Van Oostenbrugge,
22-8-2017

Wij komen hier als gezin al voor de 13e keer en elke keer weer was het reuze gezellig. Voor de kinderen zijn er veel dingen te doen zoals : skelteren, zandbak,volleybal,trampoline. Ook voor het gezin worden activiteiten verzorgd en die zijn informatief en gezellig. Qua plekken is er ook niks mis mee, je hebt de ruimte en de nodige privacy. Netjes gemaait bij aankomst. Een minpuntje en dat zijn de lage wc's en de wat krappe douches. Maar daar is mee te leven.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Gezellige camping met super leuke eigenaren

Fam Paalman,
22-8-2017

Gezellige camping met eigenaren die zeer begaan zijn met de gasten. Het sanitair is deugdelijk en zeker goed schoon! Ook voor de kinderen is er genoeg te doen, skelters, trampoline, in het hoogseizoen knutselen en een leuke bingo. Ook belangrijk: grote royale plaatsen met hegafscheiding, volop privacy! Een echte aanrader! Wij komen graag terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Nooit meer

Anoniem,
16-8-2017

De tent was op zich goed. Sanitair is aftands (gedateerd) en heel erg vies, o.a. schimmel in de douches. Tent ziet op website luxe uit, maar in werkelijkheid is het gewoon een tent zonder stromend water, wat wel stond aangegeven. Wij wilden opbouwende kritiek geven voor de eigenaren, maar dat werd niet gewaardeerd, en er werd meteen kleinerend in de verdediging gesprongen. Uiteindelijk wist heel de camping ervan en we werden gezien en genoemd als twee omhooggevallen meiden en twee snotneuzen van 17 en 18 jaar. We werden niet meer vriendelijk te woord gestaan en kregen kortaf en op een kinderachtige manier antwoorden op onze normale vragen.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping De Welblok in Oosterland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping De Welblok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.