Hotel De Eenhoorn

69 reviews over Hotel De Eenhoorn in het Nederlands

Klasse !

Rudi Van der Putten
18-3-2018

Hallo lieve mensen, dit is een Hotel Resto om U tegen te zeggen, om te beginnen het hartelijke ontvangst , de ruime kamers, het fantastisch uitgebreid en super vers ontbijt !!! En wat een gezelligheid s'avonds met het dinner !!! vis en vlees ten wereld top ! dit verdient een dikke en vette 10 op de schaal van Richter der beste Hotels en restaurants ! zeker doen ! :)

Kan haast niet beter

Marie-Ann
14-1-2018

Fantastische ontvangst, zeer persoonlijk contact met enthousiaste zaakvoerders, je voelt hun liefde en passie voor het vak, alles tot in de puntjes verzorgd en hygiënisch, uitgebreid en lekker ontbijt met voor ieder wat wils, leuke doucheartikelen op de kamer en een zeer aangename douche. Wij gaan zeker nog een keer terug!

perfect op alle vlak !

yves martien
10-1-2018

Zeer goede ontvangst bij aankomst !

Zeer vriendelijke gastvrouw en heer !

Komen zeker terug wanneer wij in de streek zijn !

Top en nogmaals top op allerlei vlak.

Eén woord : super en je moet zeker niet verder zoeken voor iets beter te vinden !!

Monique en Yves

Sprakeloos

Ed en lied
8-10-2017

Rustige ligging , ideale uitvalbasis voor te fietsen, gratis parkeermogelijkheid op 100m maar vooral overheerlijk

Niet voor verbetering vatbaar!

Dirk

Toplocatie!!

Culinair top, heel vriendelijke joviale bediening.

Rustig gelegen aan vernieuwd dorpsplein.

Het was een topweekend.

Benny
8-10-2017

Uitbaters en personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Eten was echt lekker, ontbijt was subliem. Kamers zeer net. Gelegen in rustig dorpje op vernieuwd marktplein met gratis parking op amper 100 meter. Toplocatie.

Fantastisch, aangenaam verblijf

Elly Matthys
8-10-2017

Vriendelijke, creatieve, behulpzame uitbaters en personeel.

Subliem ontbijt! Top

Dineren á la carte of een menu is een aanrader voor elke gastronoom.

Mooie en rustige kamers.

Hotel is goed gelegen, nieuw aangelegde markt.

Gratis parkeren op 100m van het hotel

Top weekend.

Fantastisch !

De Golden Girls
30-9-2017

alles is Top - ligging / onthaal / kamers / eten / gezelligheid en niet te vergeten de absolute vriendelijkheid van iedereen !

Absolute aanrader!

J.Bakker
19-9-2017

Een bijzonder warm welkom zelfs laat op de avond. Heerlijk geslapen en een fantastisch ontbijt. Zelden een hotel gezien waar het zo schoon is.

Heerlijk gegeten en geslapen!

Helene
22-5-2017

Fijne mensen attent, alles heerlijk schoon. Diner was heel goed met mooie (huis) wijn.

De kamer was ruim en sanitair modern.

Heel fijn weekend gehad zeer zeker door leuke bediening en goede kok!

We hebben een aantal aanbieders voor De Eenhoorn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Eenhoorn in Oostburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Eenhoorn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Eenhoorn scoort een 9.75 uit 10 op basis van 70 reviews.