Heerlijke camping met dé faciliteiten voor gezin!

Camping Bonte Hoeve ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Samantha Piña

Heerlijke camping met dé faciliteiten voor gezin!

Samantha Piña
18-8-2018

Camping Bonte Hoeve is een zeer ruime goed onderhouden kindvriendelijke camping. Wij hebben met een dochter van 11 jaar en een zoon van 3 jaar de Tentvilla gehuurd voor 2 weken. Een echte glamping ervaring! De kinderen hebben een enorm leuke tijd gehad en daardoor ik ook! Een vakantie zonder je kinderen continu te hoeven vermaken geeft rust. Er is veel animatie voor jong en oud en wat erg fijn is, is dat er nog altijd rust heerst op de camping. Wil je de gezelligheid opzoeken dan is dit mogelijk. Wil je rust dan zul je ook geen last hebben van de drukte. Wat ook erg goed bevallen is... is de bar. Het restaurant ziet er erg modern en gezellig uit met genoeg ruimte en tafels. Er een borreltje doen en een hapje eten is een aanrader. Oh en waar ik ook erg over te spreken ben, is het feit dat als je “te laat” bent met brood bestellen bij de receptie, dit nog altijd bij de bar doorgegeven kan worden. Het is wel duidelijk dat wij terugkomen!