Géén boekingskosten

Camping Bonte Hoeve

NederlandZeelandOostburg

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bonte Hoeve voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 100 reviews

Meer camping info

103 Reviews over Bonte Hoeve

• 4Ivens20-06-2022

dicriminerend voor mindervaliden

deze camping discrimineert mensen in een rolstoel. zij kunnen zich niet douchen op de camping. er is geen sanitair voor minder validen. de eigenaar op aangesproken gisteren en deze reageerde nonchalant. vertelde mij dat meer campings dit niet hebben. zelf nog nooit meegemaakt en wij trekken als 13 jaar met de camper door heel europa rond. als je eerlijk bent zet je als campingeigenaar op je website dat er voor mindervaliden geen mogelijkheden zijn zich daar te douchen. enigste wat er wel is is een prive badkamer die dan te huur is ! eeen basisbehoefte zoals douchen moet gewoon ook voor mensen met beperking inbegrepen zijn. de prive badkamer is trouwens alleen iets ruimer, maar heeft nog steeds geen aanpassingen voor mindervaliden. campingeigenaar vind dat mindervaliden dan maar een andere camping moeten zoeken waar ze wel kunnen douchen. dergelijke campings zou iedereen moeten weigeren uit solidariteit met minderval

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Beckers. H18-06-2022

Aanrader, heerlijk rustig gelegen.

Voor midweek chalet gehuurd. Ruim, schoon, comfortabel. Mooie ligging, ruim park Zeer vriendelijke ontvangst. Omgeving ontdekken, super uitvalsbasis.

• 10Josien Kersten14-06-2022

Echt een aanrader

Mooie ruime afgebakende campingplaatsen. Super mooi sanitair, nog niet eerder zo tegengekomen. Wij hadden privé sanitair gehuurd. Prachtige ruime badkamer o.a. een inloopdouche, geeft helemaal een luxe gevoel. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Iedere dag vers gebakken brood. Mooie brasserie / bar met o.a. zithoeken met een open haard. We hebben daar lekker gegeten. Het ligt dicht bij de Zeeuwse kust. We hebben lekker gefietst in de omgeving. Brugge en Gent zijn dichtbij en met de auto goed te bereiden.

• 10Eetgelegenheden
  • 9A.Oost01-10-2021

Prima!

Fijne camping. Vriendelijke ontvangst, mooie ruime plek gekregen in de boomgaard. Schoon sanitair, gratis wifi. Ik maakte gebruik van ACSI-korting.

• 9P. Kersten30-09-2021

Super

Het sanitair gebouw is geweldig! Super de luxe en schoon. Wij hadden een eigen prive sanitair/douche ruimte mee afgehuurd. Het gaf je echt een soort wellnes gevoel als je daar binnen kwam, zelfs een muziekje stond aan op de achtergrond.

De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. De plaatsen zijn ruim opgezet en goed onderhouden.

Elke dag verse broodjes te bestellen bij de receptie.

Enigste min punt die wij vonden, was dat het restaurant i.v.m. seizoen alleen nog maar geopend was op zaterdag van 17:00 t/m 21:00 uur. Wij vinden dat de maand september eigenlijk nog in het seizoen valt, vooral ook omdat het toeristisch gedeelte nog goed vol bezet was.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Ehlebracht13-09-2021

mooie camping

mooie camping prachtig sanitair ruime plaatsen met water waren hier voor de tweede keer zeer vriendelijk erg rustig gelegen prachtige omgeving om te fietsen alles goed bereikbaar diverse winkels aldi lidl in de buurt

• 9Fam. van Bemmelen25-08-2021

Leuke camping

Ze hebben mooie ruime plaatsen en er wordt veel georganiseerd voor jong en oud. Zeker een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Teddy10-08-2021

Prima, rustige, camping.

Rustige aangename camping. Wel stuk van strand maar dat maakt t juist lekker rustig. Dichtbij Oostburg waar allerhande winkels zijn. Leuke animatie op de camping en groot springkussen voor de kinderen. Hangt een prettige sfeer. Alleen WiFi is echt slecht. Alleen in de nacht als niemand erop zit, is t goed. Je hebt met je 4G nauwelijks bereik op de camping dus daardoor afhankelijk van WiFi. Maar zelfs het laden van de weer pagina ging bijna niet.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Lotte10-08-2021

Fijne familie camping waar je terug wilt komen!

Fijne ruime kampeerplekken, schoon sanitair, en vriendelijk personeel!

• 7Eetgelegenheden
  • 9Dirk Kerkhoven09-08-2021

Leuke camping

Leuk ontvangen, mooie camping, geweldig sanitair.Heel behulpzame beheerders en zeker een aanrader.

Camping Bonte Hoeve info

Camping-informatie