Camping Bonte Hoeve

50 reviews over Camping Bonte Hoeve in het Nederlands

Een heerlijk ontspannen camping

fam vd Heuvel
19-8-2018

Wij zijn met onze 3 kinderen van 6-12-15 een weekje naar camping Bonte Hoeve op vakantie geweest.Wat hebben wij genoten☺Het weer was super!🌞Wij zijn heerlijk naar zee geweest wat 10 min rijden was.Ook zijn we gezellig naar Knokke geweest.

Wij sliepen in een chalet wat👌was.Mijn jongste dochter vermaakte zich prima met de animatie.Tranen met tuiten toen we weer naar huis gingen door mijn jongste😢Deze camping met zeer vriendelijke eigenaren is iedereen aan te bevelen😊

Heerlijke camping met dé faciliteiten voor gezin!

Samantha Piña
18-8-2018

Camping Bonte Hoeve is een zeer ruime goed onderhouden kindvriendelijke camping. Wij hebben met een dochter van 11 jaar en een zoon van 3 jaar de Tentvilla gehuurd voor 2 weken. Een echte glamping ervaring! De kinderen hebben een enorm leuke tijd gehad en daardoor ik ook! Een vakantie zonder je kinderen continu te hoeven vermaken geeft rust. Er is veel animatie voor jong en oud en wat erg fijn is, is dat er nog altijd rust heerst op de camping. Wil je de gezelligheid opzoeken dan is dit mogelijk. Wil je rust dan zul je ook geen last hebben van de drukte. Wat ook erg goed bevallen is... is de bar. Het restaurant ziet er erg modern en gezellig uit met genoeg ruimte en tafels. Er een borreltje doen en een hapje eten is een aanrader. Oh en waar ik ook erg over te spreken ben, is het feit dat als je “te laat” bent met brood bestellen bij de receptie, dit nog altijd bij de bar doorgegeven kan worden. Het is wel duidelijk dat wij terugkomen!

Een fantastische vakantie plek, voor jong en oud.

Mary van Riel
2-7-2018

Dit is een prachtige, ruime camping, met goed sanitair, en een fijn restaurant. Voor de kinderen is er met mooi en slecht weer van alles te doen. Ruime plaatsen, wij stonden er met een camper. Het was een prima verblijf. Een echte aanrader.

Fantastisch verblijf, een aanrader!

Toerist
28-6-2018

Voor ons als vriendengroep was het een heerlijk verblijf op camping Bonte Hoeve. Het personeel is behulpzaam en heeft ons verteld over de omgeving. Wij hebben uitstapjes gemaakt naar onder andere Brugge en Gent. Daarnaast hebben we prima kunnen eten bij de verschillende strandtenten hier in de buurt, maar bij de bar op de camping zelf is het ook lekker eten en erg gezellig! De rust op camping Bonte Hoeve is heerlijk. Wanneer je als vriendengroep wilt kamperen, uitstapjes wil maken naar een bekende stad zoals Gent, maar toch in een rustige en schone omgeving wil zijn. Kies dan zeker voor deze camping.

Fantastisch -gaan zoveel we kunnen !

Pede Andre - Decraene Rita
12-4-2018

Super camping -rust - vriendelijk en zeer behulpzaam team . Heel mooi en proper sanitair - wasplaats met wasmachine - droogkast en strijkijzer aanwezig en alles als nieuw ...Ganse camping ongelooflijk goed onderhouden .

Fijne vakantieplek, veel animatie.

Diederik en Anita.
19-8-2017

Vriendelijk personeel.

Leuke animatie. Hoofdzakelijk gericht op basisschoolkinderen.

Ruime plaatsen

Groot voetbal en volleybalveld.

Ook vermaak voor familie, zoals puzzelwandeltocht.

Verschrikkelijke drempels.

Temperatuur van douche is niet zelf in te stellen.

Was met enige regelmaat lauw.

Wasmachine erg duur.

Bakje warm water kost €0,20.

Erg veel mieren.

Bij heftige regenval liep water in tent.

Fantastische plek

Jolette Klinkenberg
18-8-2017

Wat hebben we weer genoten deze vakantie. Heerlijke plek waar de kinderen zich prima kunnen vermaken en waar een top animatieteam aanwezig is. Ons zien ze volgend jaar weer terug.

fijne camping en mooie afgescheiden plekjes

Herman
12-7-2017

goed:

- mooie ruimte velden met hegjes

- Hond vriendelijk

- vriendelijk personeel

- centrale ligging

- even buiten de camping mooie wandeling naar rivier.

niet goed

- doe iets aan de drempels , want de caravan kastjes gingen spontaan open toen we er overheen reden.

Fantastisch :)

Pede Andre - Decraene Rita
12-4-2017

Prachtige camping - zeer vriendelijk onthaal - alles netjes .Grote staanplaatsen zowel voor caravans - tenten als campers .Alle voorzieningen . Super vriendelijke uitbaters en personeel . Zeker een aanrader . Zijn al vele malen geweest en gaan telkens terug .

Een fantastisch verblijf van 12 dagen !

Jacky Mergaert Pasar Gistel
1-4-2017

Zeer propere camping ,verzorgd sanitair ,zeer vriendelijke uitbaters en personeel; gezellige bar-restaurant. we stonden er met een groep voor 12 dagen en vonden het zo goed dat we dit jaar in Augustus terugkeren!!voor een week .Vanuit de camping kan je mooie fietstochten maken en leuke uitstappen doen.We hadden ook 2 huisjes gehuurd voor mijn dochters en kleinkinderen en die waren piekfijn in orde!

Deze camping is echt een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bonte Hoeve in Oostburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bonte Hoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.