Camping Bonte Hoeve

81 reviews over Camping Bonte Hoeve

• 2019
    9Bertram Douwe09-11-2019

Erg goed !

Begin september hebben wij hier 4 dagen gestaan. Daarna door naar Frankrijk, op de terug weg begin oktober wij weer een week op de Bonte Hoeve vertoeft omdat wij dit een uitstekende camping vinden, ruime plekken met eigen water en vuilwaterafvoer wij komen hier ook absoluut terug ! Behulpzaam en vriendelijke eigenaar en personeel.

• 7Frouwke en Theo Stegeman27-10-2019

Nette camping met een fantastisch sanitair!

Goede start van de vakantie naar buitenland en/of bij terugkeer nog een mooi laatste rustpunt. Voor een langere periode natuurlijk ook uitstekend!

• 7Eetgelegenheden

• 8Nyrk Nameleid26-09-2019

aan te bevelen

Wij (beiden gepensioneerd) waren aanwezig half september en hadden deze camping uitgekozen vanwege de rustige ligging en perfecte aansluiting op fietsroutes die overigens prima aangegeven waren. Wij werden in onze keuze geenszins teleurgesteld. Gezien het tijdstip van onze vakantie was het restaurant en het leuke buitenterras helaas alleen op zaterdag namiddag een paar uur geopend. De plaatsen waren ruim en goed beschut door de afgrenzende begroeiing.

• 6Eetgelegenheden

• 9Van Schaik24-09-2019

Geweldig

Vriendelijke ontvangst. Camping ziet er netjes uit. Sanitair is echt prachtig. En schoon.

• 8Eetgelegenheden

• 8Petra23-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Zeer gemoedelijke en gezellige camping. Bij aankomst een hartelijk ontvangst waarnaar je na niet al te veel papierwerk fijn naar je plaats kan. Camping heeft sinds begin 2019 nieuw sanitair wat er zeer modern en verzorgd uitziet. Kortom zeer zeker een aanrader!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 8Ron06-08-2019

Mooie rustige camping; apart van de vaste plaatsen

Enorm hoge en lastige drempels op de camping.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Han28-07-2019

Schoon modern sanitair, gezellig terras tot laat

Goed onderhouden camping. Erg mooi en altijd schoon sanitair. Leuk speeltuintje en een ruim voetbalveld. Veel vaste gasten. Als je van gezelligheid tot na middernacht houdt zit je in de kantine helemaal goed. Ons plekje zat naast het washok en kantine, waardoor we 2 van de 4 avonden tot half 2 ‘s nachts niet konden slapen door muziek en gezelligheid van het terras. Zit je verderop op de camping dan heb je daar geen last van denk ik. De mevrouw bij de receptie reageerde heel fijn en had alle begrip dat we wat eerder wilden vertrekken. Kortom, leuke, gezellige camping, vriendelijk personeel, schoon, goed onderhouden en er worden gezellige dingen georganiseerd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Fam Wagenaar17-07-2019

Aandachtspunten.

Mooi sanitair, maar niet toegankelijk voor rolstoelers, gemiste kans. Verschrikkelijke drempels. Verder rustige mooie schone camping.

• 1Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Aad Timmermans07-07-2019

Prima

Mooie ruime camping grote plaatsen, nieuw net geopend sanitair

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Ruud Groenendal01-07-2019

Super.

Deze camping was mij, tot het raadplegen van Google Earth, geheel onbekend (lijkt erg groot maar het betreft 2 delen, een vast deel = afgescheiden en een echt campinggedeelte welk gedeelte mooi is ingericht en zeer goed wordt onderhouden. Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen door de vrouw aan de receptie. Goede uitleg door haar. Bij iedere plaats is een water- elektriciteit- en CAI aansluiting (de CAI mág iets beter versterkt worden). Mijn mond viel open van verbazing bij het betreden van het sanitaire deel! Zelfs van der Valk kan hier nog een puntje aan zuigen! (en daar zijn dergelijke voorzieningen toch ook niet mis) En niet onbelangrijk, de camping is centraal gelegen, Oostburg (leuk) Brugge, Gent, Knokke, Breskens, Vlissingen allemaal leuke plaatsen om te bezoeken. Verder is met steeds bezig aan het verfraaien van de camping en het sanitair.

Gereisd met partner in mei 2019

8 tips over Camping Bonte Hoeve

• Linda Keasberry, 18-09-2013

In de omgeving is van alles te doen, De dorpjes zoals Groede, Sluis, Oostburg vlakbij, allemaal charmant. Er is heerlijk te fietsen en het strand is 20 minuten.Veel antiek en rommelmarkten in de zomer, havendagen in Breskens etc. Heerlijk. Steden als Gent en Brugge binnen een uur. En de kusttram in Belgie naar bv de Panne, Oosteinde en Blankenberge is ook een aanrader!

• Wienus, 18-09-2013

Brugge, Sluis, de chinees in Oostburg en een dagtochtje Antwerpen.

• Fam. Walraad, 19-08-2012

Er is een zwembad in Oostburg en het winkelaanbod mag gerust royaal genoemd worden.

0 vragen over Camping Bonte Hoeve

• Aantal campingplaatsen50 tot 200