Camping Boerderijcamping de Paardewei

Tonen op kaart

61 reviews over Camping Boerderijcamping de Paardewei

• 2019
    10Mieke Stragier04-08-2019

Bijtanken voor groot & klein ...

Voor een 2de keer logeerden we op deze camping. Na een eerdere fijne B&B ervaring, waagden we ons aan het 'echte' kamperen. Hoe zalig was dat!!! * Zeer ruime en rustige plekken waar 's avonds oog is voor een goede nachtrust. * Sanitair heel proper en zeker voldoende. * Animatie en paarden/pony's verzorgen top! Hele lieve en ervaren begeleiding! * Mogelijkheid om privé les te volgen aan zeer democratische prijzen. Aanrader! * Fietsafstand van Cadzand/Sluis/... Daar heel wat gezellig e eetgelegenheden. * Luxe ontbijt werd voor €9 op ad tent gebracht. Het ontbrak aan niets!!! Koffie, thee, fruitsap, broodjes, eitjes, ham/kaas/yoghurt/ ... We konden 's middags zelfs nog de restjes opeten 👍 Kortom ... Deze plek is een absolute aanrader! Mijn kleine meid, die soms wat energie op overschot heeft, kon hier volledig tot rust komen. Fantastisch om haar zo te zien genieten . Wij komen zeker terug!!! 11/10 😘

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam. Jager, Zuidlaren28-07-2019

Volgend jaar uiteraard weer!

Nu voor de derde keer geweest naar "De Paardewei" en uiteraard volgend jaar weer. Onze dochter Eline (14) heeft heerlijk kunnen paardrijden en tijdens de open dagen kunnen meehelpen met ponyrijden. Rustige camping, mooi gelegen en van vele gemakken voorzien. Sanitairgebouw is altijd superschoon! Vakkundige begeleiding bij het paardrijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Familie Wijnen02-05-2019

Voor paardenliefhebbers een paradijsje.

De kinderen (10 en 7) hebben de leukste vakantie gehad aller tijden. Wat een heerlijke rustige plek, echt tot rust komen. Ja en de meiden......die hebben we alleen gezien tijdens het eten en tijdens een uitstapje. Hoe leuk hoe de kinderen worden betrokken bij het verzorgen van de paarden en de spelletjes. Geweldige animatie en de medewerker/medewerksters zijn hartstikke leuk en geduldig en lief. Mooie ruime plek en schoon sanitair. Zeker weten tot volgend jaar 😀

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Wendy Mastenbroek17-01-2019

Bijtanken op de Paardenwei

Samen met mijn dochter heerlijk de herfstvakantie doorgebracht in een prachtig luxe chalet. Wij kamperen vaker op deze camping, genieten heel erg van de rustige mooie omgeving, de lieve paarden en de gastvrijheid van de fam. Nortier. Ook in oktober is de omgeving mooi, heel anders dan in de zomer of het voorjaar en heerlijk even weg uit de drukke Randstad maar kamperen is ons dan te koud en vochtig. In het chalet waren we van alle gemakken voorzien en de sfeer op de camping was ook bijzonder omdat het natuurlijk echt heel rustig was, heerlijk !!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 2018
    9Gaby Meeussen07-08-2018

Heerlijk verblijf op gastvrije camping!

Heerlijke kleinschalige camping in landelijke omgeving. Binnen 10 minuutjes ben je op het strand van Cadzand - of nog mooier - Retranchement! Dagelijks broodjesservice en op 2,5 km van Oostburg waar je boodschappen kunt doen. Vriendelijke eigenaren en ook hele vriendelijke medewerkers! Dagelijks worden er leuke activiteiten georganiseerd voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Daarnaast is het mogelijk voor eenieder om een buitenrit te maken met pony of trekpaard onder begeleiding. Onze jongste dochter durfde na 5 maanden niet gereden te hebben hier weer voor het eerst op de pony! Verblijf mogelijk met eigen caravan, camper, tent of huur accommodatie! Ruime plekken, veel vrijheid! De Zwinregio is een heerlijke omgeving met volop mogelijkheden voor uitstapjes zoals Cadzand, Sluis, Breskens, Gent en Brugge.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Anke02-08-2018

Super

Super camping, heel schoon sanitair, paradijs voor kinderen, auto’s staan aan het einde van het pad dus ook veilig voor de kinderen. 10 minuten rijden van het strand. Vriendelijk personeel!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Julia Sluijer05-06-2018

Geweldige camping!

Een superleuke camping met leuke buitenritten en leuke activiteiten!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2017

• Oude reviews

9Carolien22-10-2017

Een aanradertje

Wij hebben voor een weekend een glamping house gehuurd met 6 volwassenen. Deze zien erg keurig uit en van alle gemakken voorzien . Omdat wij het LAW het kust pad wandelen is dit een ideale uitvalsbasis. Fijn was ook dat s morgens het ontbijt bij het glamping house werd gebracht. Zo konden wij weer vroeg oppad.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Fam van Kraaij31-08-2017

Leuke camping

Mooie camping met ruime plaatsen. Waar wij lagen kon de auto tegenover de caravan staan. Vriendelijk personeel. Voor de pony's was mijn dochter (13) toch echt al te groot. De cavia's waren erg schuw en konijnen waren er niet en dat vond mijn jongste dochter erg jammer. Gevraagd om een strandrit met de trekpaarden maar dat was helaas niet mogelijk... Wel vreemd dat dit een paar reviews eerder wel kon blijkbaar. Sanitair mooi en schoon maar soms wel alle wc's bezet. Soms erg koud 's morgens douchen geen verwarming. Lekkere broodjes 's morgens die je de avond ervoor kan bestellen. En wat ook handig was was de gezamenlijke ijskast en diepvriezer. Niet ver van de zee met de auto. Alles bij alles een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Wondergem27-08-2017

gezellig, goed ontbijt en zelfs paardgereden.

Alles klopte. Goede bedden, heerlijk ontbijtje, en omdat wij vroeg weg moesten hebben ze zelfs de pony's voor de kinderen eerder klaargemaakt. Heerlijke afsluiting van de vakantie.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

4 tips over Camping Boerderijcamping de Paardewei

• Astrid, 03-09-2013

Omgeving leent zich uitstekend voor uitstapjes. Binnen 30 min. ben je aan zee. Breskens, Cadzand, maar ook bijv. Brugge zijn naast de deur.

• elandenburg, 10-06-2014

natuurgebied 't Zwin nabij Knokke

• ria switzar, 15-05-2013

Ga eens een buitenrit maken, echt super mooie ervaring! Vele toeristische dorpjes en markten en de zomer.

0 vragen over Camping Boerderijcamping de Paardewei

• SchaduwplaatsenAanwezig