Camping Boerderijcamping de Paardewei

Camping Boerderijcamping de Paardewei

56 reviews over Camping Boerderijcamping de Paardewei in het Nederlands

Heerlijk verblijf op gastvrije camping!

Gaby Meeussen,
7-8-2018

Heerlijke kleinschalige camping in landelijke omgeving. Binnen 10 minuutjes ben je op het strand van Cadzand - of nog mooier - Retranchement!

Dagelijks broodjesservice en op 2,5 km van Oostburg waar je boodschappen kunt doen.

Vriendelijke eigenaren en ook hele vriendelijke medewerkers! Dagelijks worden er leuke activiteiten georganiseerd voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Daarnaast is het mogelijk voor eenieder om een buitenrit te maken met pony of trekpaard onder begeleiding. Onze jongste dochter durfde na 5 maanden niet gereden te hebben hier weer voor het eerst op de pony! Verblijf mogelijk met eigen caravan, camper, tent of huur accommodatie! Ruime plekken, veel vrijheid!

De Zwinregio is een heerlijke omgeving met volop mogelijkheden voor uitstapjes zoals Cadzand, Sluis, Breskens, Gent en Brugge.

Super

Anke,
2-8-2018

Super camping, heel schoon sanitair, paradijs voor kinderen, auto’s staan aan het einde van het pad dus ook veilig voor de kinderen. 10 minuten rijden van het strand. Vriendelijk personeel!

Geweldige camping!

Julia Sluijer,
5-6-2018

Een superleuke camping met leuke buitenritten en leuke activiteiten!

Een aanradertje

Carolien,
22-10-2017

Wij hebben voor een weekend een glamping house gehuurd met 6 volwassenen. Deze zien erg keurig uit en van alle gemakken voorzien . Omdat wij het LAW het kust pad wandelen is dit een ideale uitvalsbasis. Fijn was ook dat s morgens het ontbijt bij het glamping house werd gebracht. Zo konden wij weer vroeg oppad.

Leuke camping

Fam van Kraaij,
31-8-2017

Mooie camping met ruime plaatsen. Waar wij lagen kon de auto tegenover de caravan staan. Vriendelijk personeel. Voor de pony's was mijn dochter (13) toch echt al te groot. De cavia's waren erg schuw en konijnen waren er niet en dat vond mijn jongste dochter erg jammer. Gevraagd om een strandrit met de trekpaarden maar dat was helaas niet mogelijk... Wel vreemd dat dit een paar reviews eerder wel kon blijkbaar. Sanitair mooi en schoon maar soms wel alle wc's bezet. Soms erg koud 's morgens douchen geen verwarming. Lekkere broodjes 's morgens die je de avond ervoor kan bestellen. En wat ook handig was was de gezamenlijke ijskast en diepvriezer. Niet ver van de zee met de auto. Alles bij alles een heerlijke vakantie gehad.

gezellig, goed ontbijt en zelfs paardgereden.

Wondergem,
27-8-2017

Alles klopte. Goede bedden, heerlijk ontbijtje, en omdat wij vroeg weg moesten hebben ze zelfs de pony's voor de kinderen eerder klaargemaakt. Heerlijke afsluiting van de vakantie.

Geweldige camping!

Familie Jager,
27-8-2017

Geweldige camping, zelf je plekje uitzoeken. Onze dochter van 12 jaar heeft twee weken lang genoten.

Na een slechte ervaring op de manege in de buurt van de camping, hebben de eigenaren zelf een strandrit met de paarden georganiseerd!! Ze heeft elke dag gereden, de meisjes die begeleiden zijn erg aardig en kundig.

Hier komen we zeker nog een keer!

Wij hebben een heerlijke week gehad!

Olivers,
10-8-2017

Het personeel is zeer vriendelijk en werken echt hard om het iedereen naar de zin te maken. Ook voor de kinderen zijn ze helemaal geweldig. Ze hebben veel geduld.

Het sanitair is schoon. Staplaatsen zijn lekker ruim. Onze dochter wilde niet naar huis. Reden genoeg om volgend jaar weer te gaan.

Fijne camping!

Maaike&Maya,
8-8-2017

Ruime plekken, goede douches en altijd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan bij vragen. Naar het strand toch maar met de auto gegaan, omdat 9 kilometer fietsen met veel wind iets teveel voor mijn dochter was. Heel leuk dat de kinderen mogen helpen met pony's verzorgen. Mijn dochter heeft ook genoten van haar eerste echte pony-rijles.

Helemaal goed

Diny van Vooren,
7-8-2017

De rust,goed verzorgde accomodatie en voor de (klein)kinderen meer dan voldoende uitdaging.

Het verzorgen van de pony's de prima begeleiding bij het paard/pony rijden is voor ons aanleiding om volgend jaar weer te komen.

Verbeterpunt zou kunnen zijn het wat meer/duidelijker onder de aandacht brengen van de aktiviteiten/mogelijkheden.

Overigens bij het (na)vragen wordt je altijd vriendelijk en gastvrij te woord gestaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Boerderijcamping de Paardewei in Oostburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Boerderijcamping de Paardewei zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.