Camping Boerderijcamping de Paardewei

Meer camping info

50 reviews over Camping Boerderijcamping de Paardewei

• 2019
    9Familie Wijnen02-05-2019

Voor paardenliefhebbers een paradijsje.

De kinderen (10 en 7) hebben de leukste vakantie gehad aller tijden. Wat een heerlijke rustige plek, echt tot rust komen. Ja en de meiden......die hebben we alleen gezien tijdens het eten en tijdens een uitstapje. Hoe leuk hoe de kinderen worden betrokken bij het verzorgen van de paarden en de spelletjes. Geweldige animatie en de medewerker/medewerksters zijn hartstikke leuk en geduldig en lief. Mooie ruime plek en schoon sanitair. Zeker weten tot volgend jaar 😀

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Wendy Mastenbroek17-01-2019

Bijtanken op de Paardenwei

Samen met mijn dochter heerlijk de herfstvakantie doorgebracht in een prachtig luxe chalet. Wij kamperen vaker op deze camping, genieten heel erg van de rustige mooie omgeving, de lieve paarden en de gastvrijheid van de fam. Nortier. Ook in oktober is de omgeving mooi, heel anders dan in de zomer of het voorjaar en heerlijk even weg uit de drukke Randstad maar kamperen is ons dan te koud en vochtig. In het chalet waren we van alle gemakken voorzien en de sfeer op de camping was ook bijzonder omdat het natuurlijk echt heel rustig was, heerlijk !!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 2018
    9Gaby Meeussen07-08-2018

Heerlijk verblijf op gastvrije camping!

Heerlijke kleinschalige camping in landelijke omgeving. Binnen 10 minuutjes ben je op het strand van Cadzand - of nog mooier - Retranchement! Dagelijks broodjesservice en op 2,5 km van Oostburg waar je boodschappen kunt doen. Vriendelijke eigenaren en ook hele vriendelijke medewerkers! Dagelijks worden er leuke activiteiten georganiseerd voor kinderen in de basisschoolleeftijd. Daarnaast is het mogelijk voor eenieder om een buitenrit te maken met pony of trekpaard onder begeleiding. Onze jongste dochter durfde na 5 maanden niet gereden te hebben hier weer voor het eerst op de pony! Verblijf mogelijk met eigen caravan, camper, tent of huur accommodatie! Ruime plekken, veel vrijheid! De Zwinregio is een heerlijke omgeving met volop mogelijkheden voor uitstapjes zoals Cadzand, Sluis, Breskens, Gent en Brugge.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

9Fam van Kraaij31-08-2017

Leuke camping

Mooie camping met ruime plaatsen. Waar wij lagen kon de auto tegenover de caravan staan. Vriendelijk personeel. Voor de pony's was mijn dochter (13) toch echt al te groot. De cavia's waren erg schuw en konijnen waren er niet en dat vond mijn jongste dochter erg jammer. Gevraagd om een strandrit met de trekpaarden maar dat was helaas niet mogelijk... Wel vreemd dat dit een paar reviews eerder wel kon blijkbaar. Sanitair mooi en schoon maar soms wel alle wc's bezet. Soms erg koud 's morgens douchen geen verwarming. Lekkere broodjes 's morgens die je de avond ervoor kan bestellen. En wat ook handig was was de gezamenlijke ijskast en diepvriezer. Niet ver van de zee met de auto. Alles bij alles een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Wondergem27-08-2017

gezellig, goed ontbijt en zelfs paardgereden.

Alles klopte. Goede bedden, heerlijk ontbijtje, en omdat wij vroeg weg moesten hebben ze zelfs de pony's voor de kinderen eerder klaargemaakt. Heerlijke afsluiting van de vakantie.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Familie Jager27-08-2017

Geweldige camping!

Geweldige camping, zelf je plekje uitzoeken. Onze dochter van 12 jaar heeft twee weken lang genoten. Na een slechte ervaring op de manege in de buurt van de camping, hebben de eigenaren zelf een strandrit met de paarden georganiseerd!! Ze heeft elke dag gereden, de meisjes die begeleiden zijn erg aardig en kundig. Hier komen we zeker nog een keer!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Olivers10-08-2017

Wij hebben een heerlijke week gehad!

Het personeel is zeer vriendelijk en werken echt hard om het iedereen naar de zin te maken. Ook voor de kinderen zijn ze helemaal geweldig. Ze hebben veel geduld. Het sanitair is schoon. Staplaatsen zijn lekker ruim. Onze dochter wilde niet naar huis. Reden genoeg om volgend jaar weer te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Hollander07-08-2017

Heerlijk en gastvrij

De douches en het ijs zijn top! Ruime plekken, kinderen hebben zich prima vermaakt met de pony's en cavia's. Kinderen hadden het zo naar hun zin op de camping dat ze met tegenzin meegingen voor een dagje weg

• 9N. Murray06-08-2017

Het was een heerlijke vakantie!

We verbleven in een safari tent. De camping is kleinschalig dus ideaal voor kleine kinderen, die zich eindeloos vermaken met de paarden, cavia's, skelters, fietsen en trampolines die beschikbaar zijn. De camping is lekker rustig, de eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. En de omgeving is ook erg mooi. Niet voor niets dat wij terug kwamen na vorig jaar ook op deze camping gestaan te hebben. Echt een aanrader!

• 10familie mertens21-07-2017

super fantastisch

super kindvriendelijke camping , ook voor volwassen . De kinderen kunnen zich uitleven bij de pony's en in de binnentuin . Gelegen in een rustig landschap . Oostburg is vlakbij met de fiets . s'Morgens lekkere broodjes aan de receptie . Ben je er geweest dan ga je zeker terug , wij toch . Dank je wel aan het super team van de camping . 👍👍👍

Camping Boerderijcamping de Paardewei info

• SchaduwplaatsenAanwezig