Pension Papillon

Pension
Pension Papillon
8,9

13 reviews over Pension Papillon in het Nederlands

Een aanrader voor iedereen!

Jan Gielens
28-10-2017

Wij waren er voor de derde keer. Alleen maar pluspunten! Linda bedankt voor de mooie weekenden!

Super voor herhaling vatbaar

Conny van Limpt
9-9-2016

Heel schoon en mooie kamer met koffie en thee faciliteit. Magnetron koelkast met vriesvak. Echt geweldig ontbijt en zeer vriendelijke gastvrouw.

Wij waren er afgelopen weekend met een family van 12 personen en één baby. Pension Papillon is schoon en mooi opgezet. Er zijn er 6 naastgelegen 2-persoonskamer met uitzicht op een gezamenlijke en goed onderhouden tuin. Koelkastje, kitchenette, koffie- en theefaciliteiten, sterke wifi signaal. Buiten heb je je eigen zithoek. Er is ook een overdekt terras waar je met een klein groepje iets kan drinken of een spelletje kan doen. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Dit wordt geserveerd in het hoofdgebouw.

Het station is minder dan een minuut lopen van Pension Papillon. Tegenover zijn er 2 cafe's, en nog is het erg rustig in de tuin en kamers. Er is ook een Aldi en Jumbo vlakbij als je je koelkastje bij wilt vullen.

Linda, heel erg bedankt voor de goede zorgen! Het is te zien dat je je best doet om je gasten tevreden te houden. En wij waren zeer tevreden!

Als je in de buurt bent, zoek niet verder. Pension Papillon is van harte aanbevolen.

Kan niet wachten om weer te boeken !

Ria Janssen
25-7-2014

3 dagen Walcheren, 2 overnachtingen Pension Papillon !! 1 woord: fantastisch!

Zó netjes, zó gastvrij en sfeervol, tot in de puntjes verzorgd, geweldig ontbijt, mooie parkeerplaats (auto), prachtige fietsenstalling (met mogelijkheid om elektrische fietsen op te laden), ruime kamers van alle gemakken voorzien (zelfs met gratis koffie/thee/melk/suiker), handdoeken inbegrepen, eigen zeer schone douche en toilet, tuinstoelen met kussens. Er werd ons zelfs aangeboden (omdat we 2 nachten bleven) om de kamer tussendoor te poetsen !!! Het ene woord fantastisch ....zijn toch meer woorden geworden ;-) ........

Fantastische plek !

Arlette en Francis Vermeersch
11-9-2013

Pension Papillon is heel goed gesitueerd, in een rustige en aangename omgeving met zicht op tuin en molen; van hier is alles goed bereikbaar met de fiets ( zelfs met de trein - station is vlak bij ); alles kraak net ; een heel vriendelijke gastvrouw die voor een lekker en uitgebreid ontbijt zorgt.

Super blij dat wij dit Pension gevonden hebben. Een aanrader !!

zeer gastvrij, vriendelijk, en behulpzaam.

m. de jong
26-5-2013

we waren hier met 12 personen. we mochten gebruik maken van de ontbijtruimte voor onze lunch en borrel toen het te koud was voor het terras of de tuin. Alles was goed in orde en heel schoon. Uitgebreid en lekker ontbijt. Aan te raden! Mooie fietspaden in de omgeving, in 3 minuten met de trein in Middelburg of Vlissingen. Winkels op loopafstand.

Aanrader!

tomaatoos
31-7-2012

B&B ligt in een rustig straatje in een klein dorp. Wel met alle benodigde winkels en (afhaal)restaurants in de nabijheid. Ideaal gelegen tussen Middelburg en Vlissingen. Vlakbij station (1 minuut lopen) maar geen geluidsoverlast van de treinen gehad.

Zeer schone kamers met buiten een gezellig zitje met uitzicht op de tuin en de molen van Oost-Souburg. Kamer is gericht op twee personen en heeft een badkamer, kleine keuken met magnetron en koelkast, klein zitje met televisie, goede bedden, internetverbinding. Kortom, alles wat je nodig hebt als je op vakantie bent.

Eigenaresse Linda is zeer (klant)vriendelijk en verzorgt iedere morgen een uitstekend ontbijt. Wij hebben 70 euro per nacht voor twee personen betaald en dit was het meer dan waard.

Dit is een plek wat je het liefste voor jezelf wilt houden.

Persoonlijk,rustig en goed bereikbaar met OV

Monique de Bock
30-4-2012

Schoon,goed verzorgd, veel aandacht voor details.Lekker rustige kamers,met terrasje en heerlijke tuin.En dat terwijl je dicht bij het station zit.(Wij hebben helemaal niets van de treinen gehoord)De eigenaresse weet alles in goede banen te leiden.Persoonlijk,maar niet opdringerig.Wel altijd bereikbaar,mocht het nodig zijn.

Schappelijke kamerprijzen.

Ik zou er zo weer naar toe willen gaan!

fantastische plek

Vivianne en Sjoerd
25-7-2011

We zijn met z'n 2en naar pension papillon gegaan het was echt heerlijk om daar te zijn. het lag dicht bij middelburg en vlissingen en andere mooie dorpjes. het is echt super schoon allemaal, ook het sanitair is super schoon en mooi. het ontbijt was ook heerlijk. kortom het was echt top.

Gezellig, gastvrij en knus

mr bean
23-5-2011

Pension Pappillon is gelegen in het plaatsje Oost Souburg. De kamers zijn gelegen achter het grote woonhuis. Gastvrije ontvangst, met uitleg. Ontbijt goed verzorgd in een leuke ontbijtruimte. Kamers zijn eenvoudig maar netjes. voorzien van kleine eenvoudige douche maar alles netjes en schoon. Zitje op het terras met uitzicht in de tuin. In de gang vh huis vind je informatie over de omgeving met folders. Op 1 minuut afstand ligt het station. Hiermee snel in Vlissingen en Middelburg. Leuke uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Papillon in Oost-Souburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.