Pension Papillon

Pension
Pension Papillon
8,9

15 reviews over Pension Papillon in het Nederlands

Een aanrader voor iedereen!

Jan Gielens
28-10-2017

Wij waren er voor de derde keer. Alleen maar pluspunten! Linda bedankt voor de mooie weekenden!

Super voor herhaling vatbaar

Conny van Limpt
9-9-2016

Heel schoon en mooie kamer met koffie en thee faciliteit. Magnetron koelkast met vriesvak. Echt geweldig ontbijt en zeer vriendelijke gastvrouw.

Wij waren er afgelopen weekend met een family van 12 personen en één baby. Pension Papillon is schoon en mooi opgezet. Er zijn er 6 naastgelegen 2-persoonskamer met uitzicht op een gezamenlijke en goed onderhouden tuin. Koelkastje, kitchenette, koffie- en theefaciliteiten, sterke wifi signaal. Buiten heb je je eigen zithoek. Er is ook een overdekt terras waar je met een klein groepje iets kan drinken of een spelletje kan doen. Ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. Dit wordt geserveerd in het hoofdgebouw.

Het station is minder dan een minuut lopen van Pension Papillon. Tegenover zijn er 2 cafe's, en nog is het erg rustig in de tuin en kamers. Er is ook een Aldi en Jumbo vlakbij als je je koelkastje bij wilt vullen.

Linda, heel erg bedankt voor de goede zorgen! Het is te zien dat je je best doet om je gasten tevreden te houden. En wij waren zeer tevreden!

Als je in de buurt bent, zoek niet verder. Pension Papillon is van harte aanbevolen.

Ein Knaller

Thea Dammann
24-9-2014

Wir wurden herzlichst mit einer Tasse Kaffee empfangen. Auf dem Sitzplatz vor dem Zimmer schaut man in einen schönen, gepflegten Garten und auf eine echte holländische Windmühle. Das Frühstück ist grosszügig und der Frühstücksraum ist gemütlich und mit Liebe zum Detail eingerichtet. Die Inhaber tun alles, damit man sich wohl fühlt und einen angenehmen Aufenthalt geniessen kann. Die Zimmer sind sauber und verfügen über eine Küchennische. Die Lage ist sehr zentral und der Bahnhof ist ca. 2 min. zu Fuss entfernt. Das B&B liegt zwischen Middelburg und Vlissingen und der Strand ist auch nicht weit entfernt. Ein Privatparkplatz und ein Fahrradunterstand sind vorhanden.

Wir haben unseren Aufenthalt sehr genossen und werden zweifelsohne wieder kommen. Juerg und Thea aus der Schweiz.

Kan niet wachten om weer te boeken !

Ria Janssen
25-7-2014

3 dagen Walcheren, 2 overnachtingen Pension Papillon !! 1 woord: fantastisch!

Zó netjes, zó gastvrij en sfeervol, tot in de puntjes verzorgd, geweldig ontbijt, mooie parkeerplaats (auto), prachtige fietsenstalling (met mogelijkheid om elektrische fietsen op te laden), ruime kamers van alle gemakken voorzien (zelfs met gratis koffie/thee/melk/suiker), handdoeken inbegrepen, eigen zeer schone douche en toilet, tuinstoelen met kussens. Er werd ons zelfs aangeboden (omdat we 2 nachten bleven) om de kamer tussendoor te poetsen !!! Het ene woord fantastisch ....zijn toch meer woorden geworden ;-) ........

Kurztrip am Wochenende

Familie Preißler
21-7-2014

Durch Zufall sind wir an diese Pension geraten und es war wunderbar. Sehr freundliche und flexible Leitung. Wir sind was früher angekommen und fragten, wo man Frühstücken könnte. Da wurde sofort der Tisch gedeckt und wir konnten unseren Urlaub sofort relaxt starten. Eine sehr saubere Pension in sehr guter Lage. Die Mitarbeiter haben immer ein freundliches Lächeln im Gesicht und auch bei Fragen wurde einem sofort geholfen. Wir überlegen das nächste mal, wieder dorthin zu reisen. Top.

Fantastische plek !

Arlette en Francis Vermeersch
11-9-2013

Pension Papillon is heel goed gesitueerd, in een rustige en aangename omgeving met zicht op tuin en molen; van hier is alles goed bereikbaar met de fiets ( zelfs met de trein - station is vlak bij ); alles kraak net ; een heel vriendelijke gastvrouw die voor een lekker en uitgebreid ontbijt zorgt.

Super blij dat wij dit Pension gevonden hebben. Een aanrader !!

zeer gastvrij, vriendelijk, en behulpzaam.

m. de jong
26-5-2013

we waren hier met 12 personen. we mochten gebruik maken van de ontbijtruimte voor onze lunch en borrel toen het te koud was voor het terras of de tuin. Alles was goed in orde en heel schoon. Uitgebreid en lekker ontbijt. Aan te raden! Mooie fietspaden in de omgeving, in 3 minuten met de trein in Middelburg of Vlissingen. Winkels op loopafstand.

Aanrader!

tomaatoos
31-7-2012

B&B ligt in een rustig straatje in een klein dorp. Wel met alle benodigde winkels en (afhaal)restaurants in de nabijheid. Ideaal gelegen tussen Middelburg en Vlissingen. Vlakbij station (1 minuut lopen) maar geen geluidsoverlast van de treinen gehad.

Zeer schone kamers met buiten een gezellig zitje met uitzicht op de tuin en de molen van Oost-Souburg. Kamer is gericht op twee personen en heeft een badkamer, kleine keuken met magnetron en koelkast, klein zitje met televisie, goede bedden, internetverbinding. Kortom, alles wat je nodig hebt als je op vakantie bent.

Eigenaresse Linda is zeer (klant)vriendelijk en verzorgt iedere morgen een uitstekend ontbijt. Wij hebben 70 euro per nacht voor twee personen betaald en dit was het meer dan waard.

Dit is een plek wat je het liefste voor jezelf wilt houden.

Persoonlijk,rustig en goed bereikbaar met OV

Monique de Bock
30-4-2012

Schoon,goed verzorgd, veel aandacht voor details.Lekker rustige kamers,met terrasje en heerlijke tuin.En dat terwijl je dicht bij het station zit.(Wij hebben helemaal niets van de treinen gehoord)De eigenaresse weet alles in goede banen te leiden.Persoonlijk,maar niet opdringerig.Wel altijd bereikbaar,mocht het nodig zijn.

Schappelijke kamerprijzen.

Ik zou er zo weer naar toe willen gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Papillon in Oost-Souburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Papillon scoort een 8.94 uit 10 op basis van 15 reviews.