Bed and Breakfast Recreatiebedrijf Boot (+app.)

Bed and Breakfast Recreatiebedrijf Boot (+app.)

9Fenomenaal

Nederland, Zeeland, Noordwelle

Op vakantie geweest naar Recreatiebedrijf Boot (+app.)?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

13 reviews over Bed and Breakfast Recreatiebedrijf Boot (+app.)

• 2019
      8Anoniem15-08-2019

Zeker wel voor herhaling vatbaar

Het is een fijne receptioniste die je helpt en de camping is vrij compact de toiletten en douches zijn op +_ 100 meter van iedere staanplaats

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Erwin van Boxel02-08-2019

Zeer nette en goed beheerde camping

Een boerderijcamping zoals het hoort. Vriendelijke en correcte eigenaars en dat verlangen ze ook van de gasten. Iedereen vriendelijk, alles rustig: heerlijk. Toch ook melden dat het sanitair enorm netjes gehouden wordt. We komen zeker nog eens terug hier, maar dan in een rustigere periode. Aan de kust zelf was het me wat te druk, gelukkig ligt deze camping een beetje van de kust weg.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Marieke22-04-2019

Gezellig, super schoon, kindvriendelijk!

Hee fijn paasweken gehad in een gezellig ‘kneuterig’ appartement. Je hebt alles wat je nodig hebt en keurig schoon. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk! De kids waren ui verrast met de paaseitjes op 1e paasdagen die onder de buitentafel hingen. Voor de kids hoefden we niet eens maar het strand want ze reden rond op een can de skelters of speelden in de grote speeltuinen. Er naast was een prachtige zonneweide tussen de appelbomen. Ook daar alles keurig onderhouden. Dus zoek je net even wat anders, kleinschalig en heel kindvriendelijk dan ben je hier aan het juiste adres.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
      9Els van de Beek29-07-2018

Super!

2 nachtjes geslapen in de b&b. Vriendelijke mensen, lekker ontbijt . Schone en nette kamer. Hele leuke mini camping erbij met genoeg speeltoestellen voor de kinderen. Voor mijn dochter van 9 was dit een nieuwe ervaring en ze wil heel graag nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Anna11-05-2018

Heerlijk, echt vakantiegevoel!

Erg mooie mini-camping. Vriendelijk ontvangst. Wij verbleven 1 nachtje op het grote veld, 2. Zeer ruime plekken. Sanitair was erg schoon en zeer ruime douche, heel fijn. Mogelijkheid tot broodjes bestellen in de ochtend. Genoeg te doen voor kinderen! Leuke speeltuin / basketbal / voetbal / picknickplaats etc etc Ooit eerder op veld 1 verbleven. Dit veld is wat knusser. Wat meer reuring aan deze kant van de camping. Camping was ver vol gedurende ons verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• Oude reviews

9Tanja07-05-2017

Mooie rustige camping

1 nachtje op de camping gestaan op veld 2 in mei 2017, fantastisch ruime plek. Nr 4. Sanitair is heel schoon en netjes. Eigenaren super vriendelijk. Ik heb 2 tips. Ik zou in het sanitair toiletpapier verschaffen. Ik vind het storend dat dit er niet is. Wanneer het over kosten gaat, zou ik de prijs pn omhoog doen. 2e tip op de website staat dat de faciliteiten van toiletgebouw 2 op veld 2 hetzelfde zijn als op veld 1. Dit is niet zo. In het toiletgebouw op veld 2 is geen wasplek, geen groentewasplek en geen mogelijkheid om duikspullen te spoelen. Daar ik duik en op veld 2 stond had ik graag mijn spullen gespoeld. Veld 1 is dan te ver lopen met de grote hoeveelheid/zware duikspullen. Dus mijn tip: pas deze informatie correct aan op de website.

Gereisd met partner in mei 2017

• 8David12-08-2016

Camping van recreatiebedrijf Boot

Vier nachten geslapen op het kleinere campingveld van recreatiebedrijf Boot. De plaatsen zijn ruim en mooi vlak. De auto mag hier niet bij de tent. Op het grotere veld wel. Het was in het hoogseizoen wel zoeken naar een goede parkeerplaats. Wat uiteindelijk wel altijd lukte. In het midden is een prachtige overkapping van riet waar je kan zitten als het regent. Er zijn veel speeltoestellen en skelters voor kinderen om mee te spelen. Het sanitair is altijd goed schoon. Op zondag wat minder want dan werkt de fam. Boot niet. Hier verder geen last van gehad. Het is een echt boeren/familie bedrijf. Er wordt wel op je gelet. Er stonden veel Duitsers op de camping toen wij er waren. Je kan in de omgeving heel goed zwemmen en surfen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10roos_ophoven02-10-2012

Leuke plek voor de fietser!

Deze B&B ligt 200 m van het fietsroutenetwerk. Je kan heerlijke fietstochten uitstippelen vanaf je logement. Je fiets mag 's avonds in een afgesloten stalling. Wij kregen een ruime kamer met balkon. Het toilet en de badkamer waren gemeenschappelijk. Alles was zeer proper. Wij kregen 's morgens een zeer uitgebreid ontbijt. Jammer dat we maar één nachtje konden blijven. Maar we komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in september 2012

Bed and Breakfast Recreatiebedrijf Boot (+app.) info