Géén boekingskosten
NederlandZeelandNoordwelleBed & Breakfasts NoordwelleBed & Breakfast Recreatiebedrijf Boot (+app.)

Bed & Breakfast Recreatiebedrijf Boot (+app.)

NederlandZeelandNoordwelle

7.9GoedScore uit 18 reviews

Bed & Breakfast info

18 Reviews over Recreatiebedrijf Boot (+app.)

• 8Marianne en Gerard van Rooijen02-05-2022

Heel goed.

Waren een weekend in de B en B. Hadden een kamer met eigen sanitair. Alles was schoon en netjes. Werden goed ontvangen door Mevr.Boot. Ontbijt was goed en niet zo overdreven zoals je op de televisie ziet. Gingen op zondag naar huis en hoefden ons niet te haasten. Fam.Boot ging gewoon naar de kerk. Is toch wel dat ze mensen vertrouwen want je bent wel in hun huis. Een aanrader voor iedereen ook qua prijs. Strand en Renesse en Burghaamstede op loop en fietsafstand. Komen zeker nog eens terug.

• 10Peter en Riek10-08-2021

Geweldig verblijf gehad in de safaritent

Voor ons de eerste keer in een safaritent. Echt een aanrader. Wat een mooie tent met alles er op en aan. Aan alles is gedacht om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Wij vonden het bijna jammer om op pad te gaan:) Natuurlijk toch gedaan want de omgeving is ook de moeite waard. De eigenaren zijn zeer vriendelijk, eerlijk en down to earth! De camping heeft zijn eigen stijl met veel persoonlijke ruimte maar ook de mogelijkheid om elders op het terrein gebruik te maken van een zitje naar keuze, met zon of schaduw. Wij voelen ons na een midweek in deze luxe weer helemaal opgeladen .

• 6Mary20-09-2020

Hygiëne slecht in douchegebouw

2 nachtjes geweest Nu deze corona tijd had ik meer van hygiëne verwacht in heel het douche gebouw geen zeep of desinfecterende middelen. Of doekjes etc..

• 9Maartje Clercx-Tsougkaris14-09-2020

Super charmant, rustige locatie

Wij hadden hier een appartement voor 1 week, de "Kreeft". Het appartementje is gedateerd (zegt eigenaresse zelf ook) en niet het meest praktisch ingericht, maar: het is schoon, alles zit erin, de zitjes buiten zijn super leuk, en de douche is super fijn. Bij de camping zit ook een enorme zonneweide voorzien van leuke zithoekjes en ligstoelen in het groen. Op het terrein is ook een speeltuin met echt van alles. Het bedrijf zit aan een rustig wegje midden tussen de velden waar je 's avonds fijn een ommetje kunt maken. Het dorpje Noordwelle is piepklein, maar Renesse (winkeltjes, eetgelegenheden en supermarkt) en het strand zijn 5 minuutjes met de auto, maar zelf zit je ver van de toeristen. De locatie is een prima uitvalsbasis voor alles op het middelste schiereiland, en de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. Wij zouden hier weer boeken!

• 4Dymph wijnen14-08-2020

Vreselijk

Geen oog dicht gedaan Omdat ze om 00.00 uur aardappelen gaan rooien met bulderende landbouwmachines. De eigenaresse gebeld" dit heb je nu eenmaal.op het platteland". Dus geen aanrader.

• 8Anoniem15-08-2019

Zeker wel voor herhaling vatbaar

Het is een fijne receptioniste die je helpt en de camping is vrij compact de toiletten en douches zijn op +_ 100 meter van iedere staanplaats

• 9Erwin van Boxel02-08-2019

Zeer nette en goed beheerde camping

Een boerderijcamping zoals het hoort. Vriendelijke en correcte eigenaars en dat verlangen ze ook van de gasten. Iedereen vriendelijk, alles rustig: heerlijk. Toch ook melden dat het sanitair enorm netjes gehouden wordt. We komen zeker nog eens terug hier, maar dan in een rustigere periode. Aan de kust zelf was het me wat te druk, gelukkig ligt deze camping een beetje van de kust weg.

• 9Marieke22-04-2019

Gezellig, super schoon, kindvriendelijk!

Hee fijn paasweken gehad in een gezellig ‘kneuterig’ appartement. Je hebt alles wat je nodig hebt en keurig schoon. De eigenaren zijn uiterst vriendelijk! De kids waren ui verrast met de paaseitjes op 1e paasdagen die onder de buitentafel hingen. Voor de kids hoefden we niet eens maar het strand want ze reden rond op een can de skelters of speelden in de grote speeltuinen. Er naast was een prachtige zonneweide tussen de appelbomen. Ook daar alles keurig onderhouden. Dus zoek je net even wat anders, kleinschalig en heel kindvriendelijk dan ben je hier aan het juiste adres.

• 9Daniela25-09-2018

Immer wieder gern!

Alles sehr sauber und gepflegt, sehr nette und auch deutsch sprechende Gastgeber, üppiges und liebevoll zusammengestelltes Frühstück, sehr ruhige Umgebung

• 10Simone16-08-2018

😊 Toll. Immer wieder gerne

Es hat uns super gut gefallen. Schöne Lage in der Nähe von Renesse. Zimmer sehr schön, sauber und hell. Ein tolles Frühstück und sehr netter Empfang 😀

Bed & Breakfast Recreatiebedrijf Boot (+app.) info