Bed and Breakfast

81 reviews over Bed and Breakfast Hof van Renesse in het Nederlands

fantastisch

r. de vries
5-6-2017

Op aanraden van iemand afgelopen vrijdag naar Hof van Renesse vertrokken. Het ontvangst was zeer hartelijk door de eigenaren. We kregen voor onze mini camper een prachtige plek, met mooi uitzicht. Wij stonden in de buitenring nummer 20. Alle plekken zijn echt heel ruim. Het is een natuurcamping, dus verwacht geen entertainment o.i.d. Als je rust aan je hoofd wilt, de vogels wilt horen zingen temidden van het groen, dan ben je daar echt op de juiste plek. Ik snap de lage beoordelingen op Zoover echt niet. Het is er heerlijk. Op fietsafstand van Renesse, als je dan wat leven in de brouwerij wilt,... :-) Dus als je uit de drukke Randstad wilt ontsnappen, ga dan lekker naar deze camping waar je even 'uit' komt te staan.

Gereisd Met partner in juni 2017

Het was fantastisch absoluut een aanrader .

Adam prins
28-1-2017

Alles prima verzorgt wij waren daar met 10 volwassen En 6 kleine kinderen een wordt geweldige voorziening

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

Heerlijke paar dagen in Lockershof gehad!

Ad en Henny
15-9-2016

Wij hebben 3 heerlijke dagen, met schitterend weer, gehad in Lockershof. Vriendelijke ontvangst. De hoeve ziet er prachtig en goed onderhouden uit.Vrij kleine maar prima kamer en badkamer. Eenvoudig maar lekker ontbijt, geserveerd op het mooie terras. Fijne locatie, heerlijk rustig, mooi uitzicht, prima omgeving om met de fiets te verkennen!

Gereisd Met partner in september 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Renesse voor je op een rij gezet:

Zeer mooie camping met ruime plaatsen

Bartels C.
25-7-2016

Zeer verzorgd sanitair en vriendelijke eigenares

Super genoten!

Haesen-De Carlo J&T
24-7-2016

Wij hebben een leuke tijd gehad in het hof van renesse! Mooie landelijke kamers, proper! Alsook binnen en buiten in het hof mooi aangekleed, streelt het oog. Ontbijt is door de week simpel maar lekker vers! En in het weekend word het ge-upgrate naar juist dat beetje meer.. Super lekker! Rustige groene omgevingen, veel dorpjes en badplaatsen in de buurt met leuke activiteiten!

Speciaal Concert @Sea arrangement niet compleet

Sander
3-7-2016

De gastvrouw van het Hof van Renesse is erg aardig. Ook is de camping schoon en zijn de plaatsen erg ruim. Tevens wordt het sanitair tijdig schoongemaakt.

Wij waren ten tijde van het Concert @Sea festival op de camping aanwezig. Hier hadden wij al tijdig gereserveerd (half jaar van te voren) omdat het erg druk kan worden in de regio met een evenement als dit.

Helaas werden wij onaangenaam verrast bij aankomst daar er geen fietsen waren om ons te verplaatsen naar het festivalterrein. Ondanks het feit dat de gastvrouw hier zelf ook erg van baalde, bleven wij als gasten met lege handen achter. Na een goede twee uur wachten (festival was al begonnen) hebben wij nogmaals nagevraagd wat de oplossing was. Uiteindelijk hebben we met z'n tweeën toch nog één fiets gekregen. Dit is een redelijke tussenoplossing ware het niet dat de gastvrouw ons op het einde van ons verblijf verbaasd vroeg waar de twee fiets was. Op dat moment hadden wij veel verwacht (tegemoetkoming? excuses?) maar niet deze vraag...

Gereisd Met partner in juli 2016

mooie ruime plek maar daar is alles mee gezegd

kim
2-12-2015

Afgelopen zomer hier een seizoensplaats gehad op de camping. De plek was niks mis mee lekker ruim en privé maar daar was ook alles mee gezegd. Er stonden zo veel mensen op de camping ( wat niet eens mag) op de caming en dat met 1 douche en 1 wc voor de vrouwen en heren echt belachelijk je staat alleen maar te wachten. Regelmatig ook alles verstopt. Met concert at sea propte ze ook nog maar wat mensen erbij want zelf wilt ze wel geld verdienen maar hie de mensen op de camping moeten douchen enzo intresse er de eigenaar niks als ze maar verdienen eraan. Gebruik van t zwembad mocht je maken maar dat was bijna altijd gesloten ivm met dat t hof afgehuurd was en daar lag t zwembad nou juist. Maar bij t begin wel zeggen dat je altijd gebruik mag maken ervan. Schiet niet op dus. Nee voor ons nooit meer. Duur maar je krijgt er niks voor. Alleen maar in de rij staan nou bedankt er zijn veel betere campings. Hoop echt dat ze hier wat aan doen want dit kan echt niet

Gereisd Met partner in april 2015

Mooi!

Ruud Boot
12-10-2015

Lockershof 4 en 6 geboekt voor groep van 30 personen incl. heerlijk en uitgebreid ontbijt. Mooie onderkomens met een heerlijk bed en sfeervolle gezamelijke ruimte om met groep te zitten. Beide onderkomens voorzien van de benodigde keukenapparatuur. Kamers en toilet en douche gelegenheden waren mooi schoon. Daarnaast zijn de gastvrouw en man zeer gastvrij, behulpzaam en meedenkend. Ik kijk met veel plezier terug op ons verblijf.

Gereisd Zakelijk in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne vakantie !

Fam. van Nielen
4-9-2015

Fijne vakantie gehad, vriendelijk ontvangen , mooie ruime plaatsen, vanalles te doen in de buurt en dan terug komen in de rust van deze camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

never ever, nooit meer

Megan
26-8-2015

45 eur pp per nacht inclusief ontbijt is echt veel te duur voor wat je krijgt. We verbleven met 4 personen een nacht voor een bedrag van 180 eur. . We werden met een gemaakte vriendelijkheid ontvangen door de gastvrouw. Met een zucht werd er antwoord gegeven op onze vragen. Dermate dat je liever het VVV kantoor opzocht dan haar nog een vraag te stellen.

De kamer was zijn geld bij lange na niet waard. Krap, haast geen aankleding. Wij vonden het erg basic ingericht.

Ontbijt was gemiddeld in buffetvorm. Geen verse jus, een soort afgebakken broodjes en een soort brood om zelf af te snijden.Wat voorverpakt voedsel erbij, melk, koffie en thee. Karige keuze voor de totaalprijs die je voldoet per persoon. Wij hadden andere keuzes verwacht

Bij het uitchecken werd de kritiek met de gemaakte glimlach weggewuifd en daar mochten we het mee doen. We werden nog net niet weggekeken.

Voor ons was dit eenmalig. De volgende keer zoeken we weer een onderkomen in Renesse zelf of Burgh Haamstede

Gereisd Anders in juni 2015

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hof van Renesse in Noordwelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hof van Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.