6 tips over Bed and Breakfast Hof van Renesse

• klaas van de groep, 17-07-2013

Huur een fiets bij de eigenaren en je kunt alle kanten op (prijs 7 euro pd, maar dan heb je ook wel een goede fiets) Je zit echt na een paar kilometer in Renesse of aan het Noordzeestrand

• Rien Petersen, 03-06-2013

straalt rust uit in een rustige omgeving. Wil je de drukte zoeken dan ligt Renesse op een steenworp. Daar is het druk en gezellig. Daar is op de locatie niets van te merken.

• Elize, 08-07-2013

Leen een fiets bij het pension: Renesse en het strand liggen op fietsafstand.

• Ida Engelkes, 17-07-2014

Renesse, Zierikzee, Goes, Middelburg en Vlissingen zijn zeker de moeite waard om naar toe te gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Hof van Renesse voor je op een rij gezet:

• MvS, 03-08-2018

Hof van Renesse ligt op 10 minuten autorijden van de Brouwersdam. Een leuke plaats om te watersporten of op het strand te liggen. Hier zijn tevens een aantal strandpaviljoens gelegen waar je in een ontspannen setting kunt eten en drinken.

• Noël V., 11-05-2015

Leuke terrasjes in de buurt: het Oliegeultje in Burghsluis, De Heerenkeet in Kerkwerve, beiden met zicht op het water. Gezellige stadjes dichtbij: Renesse en Zierikzee.