Bed and Breakfast

81 reviews over Bed and Breakfast Hof van Renesse in het Nederlands

fantastisch een aanrader.

Hoentjen,
25-2-2019

We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Ze had onze kamer al helemaal klaar ondanks dat we redelijk vroeg waren. De kamers zien er erg mooi uit. Fijn dat er een eigen douche en toilet aanwezig is. De gezamenlijke woonkamer en keuken is super ruim en je hebt helemaal geen hinder van andere gasten in deze ruimte. Vanuit de woonkamer heb je prachtig uitzicht over de weilanden. Ochtend werd er door de gastvrouw een heerlijk ontbijt geserveerd. Luxe broodjes een heerlijk vers eitje. En ze gaf ons ook tips voor leuke restaurants , fietsroutes en leuke stadjes. We konden zelfs fietsen lenen op de accommodatie. Dit was ideaal omdat het strand en de leuke strandtenten op fiets afstand zitten. We hebben echt een heerlijk weekend gehad samen en zullen hier zeker vaker terug komen. Een top locatie om aan te bevelen aan andere gasten. zowel als stelletje als met een grote groep. Alles is hier mogelijk en niks is te veel.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch, dit is zeker een aanrader!

Sander,
19-2-2019

Super mooie en stijlvolle locatie. Rebecca en Jos zijn echte super gastvrij, zij weten het te presteren dat je je binnen één dag al helemaal thuis voelt op het terrein! Daarnaast helpen ze je graag met het navigeren door de mooie omgeving en kunnen ze je helpen met een reservering voor diner bij de mooiste strandtenten in de omgeving. Sanitair is netjes, fijne open woonkamer met mooie keuken, heerlijke bedden en super service! Wij komen hier zeker terug. Een aanrader voor zowel stelletjes als groepen.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een bijzonder weekend op een geweldige locatie.

Astrid Kuster,
18-2-2019

Het weekend van 18 januari, een bijzonder familieweekend doorgebracht in huis Lockerhof 4. Voor een ernstig zieke schoonzus, was dit een laatste samenzijn met de hele familie, 16 volwassenen en 3 kleine kinderen. De lekker ruime woonkamer/keuken met zitjes en de lange eettafel gaf ruimte voor individuele gesprekjes en ook gezamenlijke activiteiten. Fijne kamers, heerlijke bedden en elke kamer met eigen douche en toilet. Iedereen heeft genoten. Zelfs het weer speelde mee. Lekkere vrieskou met volop zon.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig

Irene,
18-2-2019

Genoten! Heerlijk genieten in vele opzichten Warm ontvangst mooie kamer en heerlijk ontbijt. Aanrader!

Gereisd met partner in februari 2019

Prachtig groepsverblijf in centraal Zeeland

Michael Jansen,
5-2-2019

Voor de derde keer hebben we een lang weekend doorgebracht in een groepsverblijf van het Hof van Renesse in Noordwelle. Het verblijf is ruim en volledig ingericht voor een aangenaam verblijf voor onze groep (21 personen). De centrale ligging in Zeeland is voor ons ideaal. De Grevelingen, Oosterschelde en Westerschelde zijn allemaal snel en eenvoudig te bereiken. En met de bossen, duinen en het strand vlakbij zijn er mogelijkheden te over. De ontvangst is uiterst plezierig en men is zeer behulpzaam indien er een extra wens is. Hoewel die er bijna niet zijn, want alles is gewoon goed voor elkaar. We hebben de huurfietsen veel gebruikt dus konden de auto's blijven staan.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Geweldig

Jan van Wel,
4-2-2019

Zeer gastvrij. Rustige omgeving en een toppie ontbijt. hebben erg genoten.

Fantastisch!

Sarah Willebrand,
4-2-2019

De groepsaccommodaties in het Hof van Renesse is een landelijk gelegen uitvalsbasis om de prachtige regio te ontdekken. Frisse kamers, een fijne keuken, groot beeldscherm in de living, wifi... alles wat je nodig hebt. We waren daar met een familiegroep van 37 volwassenen en konden er ons eigen potje koken. Ook gezellig dorpjes Renesse, Burgh Haamstede en Westenschouwen met gezellige restaurantjes. Ideaal voor groepen die daar willen sporten of wandelen maar ook graag achteraf willen relaxen. Toen we terug thuis kwamen besefte ik dat mijn gsm oplader nog in het stopcontact stak.. deze werd snel nagestuurd. Wij hebben groepshuizen Lockershof 4 en Lockershof 6 intussen aangeraden aan verschillende vrienden. Werkelijke een topverblijf !! Zeker voor een groep volwassenen.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Gevoel van thuiskomen

Dhr. L. van Halst,
3-2-2019

Ontzettend gastvrij ontvangen. Knusse B&B wat het gevoel van thuiskomen geeft. Prima bedden en zeer schone kamers en omgeving. Heerlijk ontbijt. Terugkomen zeker waard! Uitbaters zijn erg vriendelijk. Prima ligging en een uitgebreid aanbod van goede eetgelegenheden in de nabije omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Je blijft komen zo fantastisch is het

Sharon Moncheri,
3-2-2019

Hou je van lekker wandelen en genieten van mooi uitzicht en rust is deze plek zeker een aanrader👌 heerlijk uitgerust wakker worden en lekker genieten van een heerlijk ontbijt😋

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

We zullen hier zeker een x terug komen !

Sven v. Mastenbroek.,
1-2-2019

Enorm genoten van ons verblijf in een van de gastenkamers. Mijn vriendin en ik hadden samen met een ander stel geboekt in de B&B. Leuke moderne kamers met schoon sanitair en tv, ook konden we ons terug trekken in de woonkamer met groot beeldscherm. In de ochtend kregen we een heerlijk ontbijt uitgeserveerd in de woonkeuken. Alles was sfeervol ingericht. Wij voelden ons enorm welkom! Gastvrouw is vriendelijk en had leuke tips voor avondje uit en dagtrip naar Veere en Domburg. Aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hof van Renesse in Noordwelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hof van Renesse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.