Bed and Breakfast Hof van Renesse

Tonen op kaart

91 reviews over Bed and Breakfast Hof van Renesse

• 2019
    10Bart11-09-2019

Erg gastvrije mensen en erg beleefd. Accommodatie zit op een toplocatie en ziet er top uit en erg schoon! Je ziet dat deze mensen het met veel liefde en plezier doen en dat zie je overal in terug! Top locatie en zeker een aanrader voor iedereen!!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Lisa11-09-2019

Jos en Rebecca zijn enorm gastvrije mensen! Bij de accommodatie voel je je meteen thuis. De kamer was sfeervol ingericht en erg schoon. Tijdens het ontbijt werd mij gelijk een kopje koffie of thee aangeboden. Daarnaast is de ligging van Hof van Renesse perfect! Dichtbij het strand en leuke eettentjes. Tevens kun je ook fietsen lenen bij Jos en Rebecca om op pad te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Alma06-09-2019

Voor die prijs zoek ik ruimere kamer .

Duur voor het kamertje.Juist ruimte om rond het bed te gaan.Beneden wel ruime living met open keuken en mooie tuin.Handdoeken werden wel vervangen ,was wel nodig: 2 handdoeken voor 2 personen.Maar de bedden werden niet opgemaakt en er werd ook niet gepoetst.Zo vlakbij de zee is dit echt wel wenselijk met al het zand dat je mee binnen brengt. Kortom verhouding prijs- kwaliteit klopte echt niet.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Mathelart Pierre23-07-2019

Goed verblijf

Jos en Rebecca zijn heel vriendelijk. Het environement is fantastich en de locatie is perfect. Het ontbijt is leker maar de keuze is te beperkt. De kamer is zeer kleine maar wel gedecorrerd. De occultatie van de kamer is zeker niet ideale. Vooral in de zomer is het een sterke nadeel. Vinciane & Pierre

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Els en wim26-06-2019

Perfect

Toevallig voorbijgereden tijdens onze zoektocht naar een leuk plaatsje om met onze camper een weekend te verblijven. Ons volgend verblijf zal niet toevallig zijn, heerlijk rustig, goed gelegen, mooie propere camping en zeer leuk onthaal!! Wij hebben een top weekend gehad. Thanks

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Bonno Mijnlieff29-05-2019

Fantastisch!

Doordat ik al jaren voor onze vriendengroep dit soort huizen regel, kan ik goed vergelijken. Ditmaal was het echt bijna perfect, op elk gebied. De eigenaren, Rebecca en Jos Hanse waren van meet af aan bijzonder gastvrij, vriendelijk en soepel. De locatie is werkelijk schitterend gelegen, ruimtelijk, open, uitstekende faciliteiten, een echte topper en dus aan te raden !! Onze gehele groep was het er na afloop over eens, dit huis moeten wij volgend jaar weer gaan boeken, onze groep bestaat uit hockeyvrienden, die elkaar dit jaar 40 jaar kennen. Het was dus een soort jubileum, en geen betere plek om dit te vieren. Ook de afstand tot Renesse, de kust, de stranden, waar wij allemaal zijn geweest, is een fluitje van een cent. Wij danken Rebecca en Jos Hanse dan ook hierbij voor een onvergetelijk lang weekend ! Wij wensen jullie een prachtige zomer toe, tot volgend jaar. De Pinoke All Stars, Amstelveen. (afkomstig van hockeyclub Pinoke)

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Hoentjen25-02-2019

fantastisch een aanrader.

We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Ze had onze kamer al helemaal klaar ondanks dat we redelijk vroeg waren. De kamers zien er erg mooi uit. Fijn dat er een eigen douche en toilet aanwezig is. De gezamenlijke woonkamer en keuken is super ruim en je hebt helemaal geen hinder van andere gasten in deze ruimte. Vanuit de woonkamer heb je prachtig uitzicht over de weilanden. Ochtend werd er door de gastvrouw een heerlijk ontbijt geserveerd. Luxe broodjes een heerlijk vers eitje. En ze gaf ons ook tips voor leuke restaurants , fietsroutes en leuke stadjes. We konden zelfs fietsen lenen op de accommodatie. Dit was ideaal omdat het strand en de leuke strandtenten op fiets afstand zitten. We hebben echt een heerlijk weekend gehad samen en zullen hier zeker vaker terug komen. Een top locatie om aan te bevelen aan andere gasten. zowel als stelletje als met een grote groep. Alles is hier mogelijk en niks is te veel.

• 10Sander19-02-2019

Fantastisch, dit is zeker een aanrader!

Super mooie en stijlvolle locatie. Rebecca en Jos zijn echte super gastvrij, zij weten het te presteren dat je je binnen één dag al helemaal thuis voelt op het terrein! Daarnaast helpen ze je graag met het navigeren door de mooie omgeving en kunnen ze je helpen met een reservering voor diner bij de mooiste strandtenten in de omgeving. Sanitair is netjes, fijne open woonkamer met mooie keuken, heerlijke bedden en super service! Wij komen hier zeker terug. Een aanrader voor zowel stelletjes als groepen.

• 10Astrid Kuster18-02-2019

Een bijzonder weekend op een geweldige locatie.

Het weekend van 18 januari, een bijzonder familieweekend doorgebracht in huis Lockerhof 4. Voor een ernstig zieke schoonzus, was dit een laatste samenzijn met de hele familie, 16 volwassenen en 3 kleine kinderen. De lekker ruime woonkamer/keuken met zitjes en de lange eettafel gaf ruimte voor individuele gesprekjes en ook gezamenlijke activiteiten. Fijne kamers, heerlijke bedden en elke kamer met eigen douche en toilet. Iedereen heeft genoten. Zelfs het weer speelde mee. Lekkere vrieskou met volop zon.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 8Irene18-02-2019

Prachtig

Genoten! Heerlijk genieten in vele opzichten Warm ontvangst mooie kamer en heerlijk ontbijt. Aanrader!

6 tips over Bed and Breakfast Hof van Renesse

• klaas van de groep, 17-07-2013

Huur een fiets bij de eigenaren en je kunt alle kanten op (prijs 7 euro pd, maar dan heb je ook wel een goede fiets) Je zit echt na een paar kilometer in Renesse of aan het Noordzeestrand

• Rien Petersen, 03-06-2013

straalt rust uit in een rustige omgeving. Wil je de drukte zoeken dan ligt Renesse op een steenworp. Daar is het druk en gezellig. Daar is op de locatie niets van te merken.

• Elize, 08-07-2013

Leen een fiets bij het pension: Renesse en het strand liggen op fietsafstand.

1 vraag over Bed and Breakfast Hof van Renesse

• Laurijssen, 18-10-2018

Een verblijf

Moeten wij zelf lakens en handdoeken mee brengen. Wij komen namelijk 19 okt t.m21okt. En we kregen geen telefonisch contact.

Bed and Breakfast Hof van Renesse info

• Huishoudelijke apparatuurTV