Camping Hof van Renesse - Lockershof

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Wij komen niet meer terug..

Rogier
29-8-2017

De camping ziet er in eerste instantie goed uit. Heeft mooie plaatsen en plaatsen met een mooi uitzicht.

Maar de hoge prijs voor een tent met 2 personen €32,25 maken zij op geen enkele wijze waar. Er is een sanitairblok die er netjes uitziet, maar de capaciteit van 2 douches en 2 wc's voor de hele camping is ontoereikend, dat betekent wachten. Er is nog een sanitairblok, maar deze is te ranzig voor woorden. Ik snap niet dat ze deze niet verwijderen. Verder is er geen wasgelegenheid. Er is slechts een trampoline en een glijbaantje voor de kinderen wat ook ontoereikend is. Er zou een zwembad zijn, maar die is er niet. De eigenaren zijn amper bereikbaar, wij hebben ze na de incheck niet meer gezien.

Deze eigenaren parasiteren op de uitzicht, maar hun service is ècht onder de maat. Hun prijs is belachelijk hoog!

Roelandt-Raes Danny en Nadine
26-7-2017

In juli hebben we 3 overnachtingen geboekt op de camping (comfortplaats). Vooraf hadden we naast de vele lovende kritieken ook enkele negatieve ontdekt. Na ons verblijf begrepen we echt niet wat er op de camping aan te merken zou zijn.

De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het is een zeer mooie camping met ruime plaatsen voorzien van water en elektriciteit. Er is veel ruimte in het midden met enkel een goed onderhouden sanitairblok. Wij houden van rust en groen en hebben dat hier zeker gevonden. Wakker worden met het gefluit van vogeltjes is leuker dan met lawaai. Een ideale plaats dus om te onthaasten.

Er is een apart voetbal- en speelterrein voor de kinderen.

En ja, luidruchtige animatie hebben we echt niet gemist.

Wij komen zeker terug.

fantastisch

r. de vries
5-6-2017

Op aanraden van iemand afgelopen vrijdag naar Hof van Renesse vertrokken. Het ontvangst was zeer hartelijk door de eigenaren. We kregen voor onze mini camper een prachtige plek, met mooi uitzicht. Wij stonden in de buitenring nummer 20. Alle plekken zijn echt heel ruim. Het is een natuurcamping, dus verwacht geen entertainment o.i.d. Als je rust aan je hoofd wilt, de vogels wilt horen zingen temidden van het groen, dan ben je daar echt op de juiste plek. Ik snap de lage beoordelingen op Zoover echt niet. Het is er heerlijk. Op fietsafstand van Renesse, als je dan wat leven in de brouwerij wilt,... :-) Dus als je uit de drukke Randstad wilt ontsnappen, ga dan lekker naar deze camping waar je even 'uit' komt te staan.

Oude reviews (archief)

Nooit meer

Hogenboom
26-10-2016

Hof van Renesse geeft op hun website aan ook de mogelijkheid overdekte voor winterstalling van een caravan aan, de afgelopen twee jaar hebben wij hier gebruik van gemaakt, naar volle tevredenheid.

Echter gister de caravan weer weggebracht naar de stalling, er bleek niemand aanwezig, de caravan op het erf geplaatst, en een bericht gestuurd dat de caravan. Er weer was voor de stalling.

Tot onze verbazing kregen wij vanmorgen een berichtje terug, dat stalling alleen nog mogelijk was voor camping gasten.

Informatie hierover had toch wel mogen plaats vinden

Heerlijk!

Nella & Dick
27-9-2016

Wij kampeerden twee nachten op een van de prachtige kampeerplaatsten van Hof van Renesse. Graag hadden wij wat langer gebleven. Wat een mooie, ruime plek met veel privacy dankzij de hoge haag.

In het midden van de kampeerplaatsen vindt je de nette toiletten en douches en ook gelegenheid tot afwassen.

Van de mogelijkheid om ’s ochtends heerlijk warm brood op te halen maakten we dankbaar gebruik. Het is daarnaast ook mogelijk een ontbijt te laten serveren tegelijk met de B&B gasten.

De eigenaresse, Rebecca, is zeer vriendelijk en behulpzaam en vond het geen probleem dat we pas eind van de middag vertrokken zodat we een droge tent in konden pakken en zo lang mogelijk genieten van de mooie omgeving.

Renesse en Burgh Haamstede zijn makkelijk aan te fietsen en mocht je niet in zee willen zwemmen dan is er ook nog het zwembad van Het Hofje, in het prachtige dorpje Noordwelle, waar je gebruik van mag maken.

We kijken met heel veel plezier terug op onze heerlijk dagen in Zeeland en hopen snel nog eens terug te keren bij Hof van Renesse.

Nooit meer!!

John B
29-8-2016

70 euro voor een plaats. Vooraf betalen en daarna te horen krijgen dat we geen gebruik konden maken van het zwembad omdat het door een groep was gereserveerd.

Verder saaie camping met minimale voorzieningen.

Geweldig fantastisch

Eric Das
24-8-2016

Zeer mooie en leuke camping.

De eigenaren van de camping zijn leuke aardige en spontane mensen die altijd de tijd voor je nemen, en er alles aan doen om het de gasten het zo goed als mogelijk naar hun zin te maken.

Mooie ruime campingplaatsen met lekker veel privacy.

De toiletten en douches worden regelmatig netjes gepoetst.

Tevens het wat oudere toiletgebouw wordt netjes bijgehouden.

Leuke speeltoestellen voor de kids.

Kinderen mogen er zelfs paardrijden en de paarden mee helpen verzorgen.

Dit alles onder de deskundige leiding van de dochter.

Wij stonden er versteld van van al haar kennis over de paarden en de verzorging ervan.

Ook is er de mogelijkheid om er s'morgens vers afgebakken broodjes of een heerlijk vers gebakken molenaarsbrood af te halen.

En je kunt er ook s'morgens lekker ontbijten bij het ontbijtbuffet met vele verse ingrediënten en een heerlijk gekookt vers eitje en een lekkere bak koffie of thee.

Mocht je lekker bij je caravan blijven en zin in een versnapering krijgen en zou ik zeker een bezoek aan de theetuin aanraden.

Lekkere koffie of thee met een stuk overheerlijk huisgemaakt gebak.

En er is zelf een mogelijkheid om te gaan zwemmen bij de bed and breakfast van de eigenaren.

Kortom wij zijn zeer tevreden over deze camping en de vriendelijke eigenaren en zullen er zeer zeker terugkomen.

Dit nooit meer!

Ron Swelsen
21-8-2016

Camping viel erg tegen. Deze camping nooit meer. Op de website wordt alles beter en mooier beschreven als dat het in werkelijkheid is.

Eigenaren zijn echt gericht op de accomodaties en bed en breakfast formule. Camping is echt bijzaak voor hun, dit merk je ook. Je ziet en hoort hun niet. Bij klachten refereren ze meteen naar de website hoe mooi alles is. Ga je dieper in op de details krijg je commentaar en geven ze aan later er op terug te komen. Dat is niet gebeurd.

Speeltoestellen zijn oud en defect.

Voor kinderen niet veilig. Toestellen waren kapot bij aankomst en ook bij vertrek.

We hadden twee plaatsen naast elkaar gereserveerd, ook toegezegd bij resevering, echter bij aankomst toch niet gekregen.

Ook slechts 2 douches en wc's voor 30 campingplaatsen. Veel te weinig.

De extra wc's waren oud en niet verlicht.

Ook het hele terrein zeer slecht verlicht.

Dit is een camping waar wij niet meer zullen komen.

We hadden zelfs een appelboompje op onze kampeerplaats waar we lekker in de schaduw konden zitten. Voor het ontbijt kun je heerlijk versgebakken brood bestellen, worden soms door Rebecca zelf rondgebracht met de bolderkar. Verse eitjes te koop van eigen scharrelkippen. Kortom genieten op Het Hof van Renesse !!

Prettig

Esther
11-8-2016

Camping met ruime kampeerplekken in een rustige omgeving. 's Ochtends een frisse duik kunnen maken in het zwembad. Met de auto enkele minuten van het centrum van Renesse en het strand. Vriendelijke gastvrouw bovendien!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hof van Renesse - Lockershof in Noordwelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hof van Renesse - Lockershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hof van Renesse - Lockershof scoort een 6.77 uit 10 op basis van 32 reviews.