Camping Agri Novasterstersterster

Tonen op kaart

67 reviews over Camping Agri Nova

• 9Familie09-08-2011

Heerlijk!

Dit weekend teruggekomen van een tweeweekse vakantie in Zeeland. Agri Nova is ons zeer goed bevallen! De plekken zijn erg groot, voor onze zoon van 1,5 perfect gras om heerlijk op te spelen. Twee sanitairgebouwen, wij vonden de grootste het prettigst. Alles is erg schoon, bijzonder voor een camping met 75 plaatsen. Niks geen kwaad woord over de eigenaren zoals hieronder eerder beschreven. Ze doen hun uiterste best om alles piekfijn in orde te hebben. We hebben het goed gehad!!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10van der Plaat17-07-2011

geweldig

volgend jaar hopen we weer te komen. ook al viel de regen met bakken uit de lucht, de camping kreeg geen modder plekken. de afstand naar het strand is aan te fietsen en even een boodschap doen kan ook per fiets.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10G.Post08-07-2011

Wonder in Noordwelle

Wij stonden 10 dagen op deze prachtige camping. De eigenaren doen er alles aan om iedereen het naar de zin te maken. Lof, Een grasveld om te watertanden en toiletgebouw lijkt wel een privé toilet. Hier kom je graag terug. Geweldig,

Gereisd met partner in juni 2011

• 8familie Blos13-06-2011

Mooie camping, maar niet gastvrij!

De plekken zijn zeer royaal, het gras is super, maar door alle hagen heb je werkelijk niet veel te zien en zit je soort van opgesloten op je eigen veld. Mooie speelgelenheid voor de kinderen en leuk vlieger en voetbalveld. Heb alleen 't oude toiletgebouw bezocht, dit is niet erg groot of luxe, maar wel schoon.

Groot minpunt vind ik de eigenaar en z'n vader. Ze zijn niet bepaald tactisch in de omgang met gasten en je krijgt zeker niet een 'welkom'gevoel! Regels en afspraken zijn er niet voor niets, daar mag je mensen op aanspreken, maar de manier waarop zij dat doen, daar krijgt bijna iedereen een rotgevoel van. Dat is erg jammer voor zo'n mooi camping, het zet de toon/sfeer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 10Marijke & Rob17-05-2011

Geweldige camping met echt heel grote plekken

Agri Nova is ons wederom uitstekend bevallen. Wat een heerlijke ruime plaatsen en echt schoon sanitair op elk moment van de dag. De grasmat lijkt wel een biljartlaken. Een echte aanrader. En toen ik 's avonds met gezondheidsklachten met de ambulance naar Zierikzee was afgevoerd ging de service van Jacco zelfs zover dat hij ons met eigen auto weer kwam ophalen om ons terug te brengen naar onze caravan. De eigenaar en zijn vrouw verdienen een dikke pluim. Hier voel je je echt thuis

Gereisd met partner in april 2011

• 9michel & nicol29-04-2011

het is als een tweede verblijf

wij gaan nooit 2 maal naar de zelfde camping maar agrinova geeft iets wat andere campings niet hebben een gevoel van ik wil hier niet meer weg , daarom ga ik ieder jaar terug

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Nel24-08-2010

riante plekken

Hele schone groene camping met keurig sanitair. Heel veel ruimte op de veldjes.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 10Erika Zazzi20-08-2010

Een campingplaats met klasse

Alle complimenten gaan uit naar het jonge beheerderechtpaar en vader Padmos. Als gast voel je je helemaal welkom. Aandachtig wordt uitgelegd welke mogelijkheden er voor de toerist zijn, welke regels op de camping in acht horen genomen te worden. Het geheel, zowel de plaats als de beheerders stralen een sfeer van rust uit.
    Vader en zoon Padmos zorgen met liefdevolle aandacht ervoor dat de kampeerder zich helemaal op zijn gemak voelt. Het ruime en uitzonderlijk schone sanitair, ruime plaatsen en het goed onderhouden terrein geven een exclusieve sfeer aan deze camping. Dankjewel Jaco en vrouw, dankjewel Adri, wij komen zeker weer terug. Erika en Theo

Gereisd met partner in juli 2010

• 9T. Kuiper14-08-2010

Heerlijke en heel schone camping

Camping Agri Nova is een heel kindvriendelijke, rustige camping. Schoon sanitair, ruime velden, apart voetbalveldje, prachtig vliegerveld. Goed onderhouden, vriendelijke en zeer behulpzamen mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10steensel26-05-2010

zeer goede camping

camping agri nova is een zeer goede camping waar je echt tot rust komt met vriendelijke eigenaar en goed sanitare

Gereisd met partner in mei 2010

3 tips over Camping Agri Nova

• schram94, 02-06-2014 Rapporteren

TIPS voor wat leuks te doen, Zierikzee, Neeltje Jans, Watersnoodmuseum, fietsen over de Brouwersdam, Brouwershaven bezichtigen, en het strand!

• Joan, 30-07-2012 Rapporteren

Sinds 2 jaar zijn er op de camping ook fietsen te huur. Deze worden geleverd door Fixabike!

• J. Groeneveld, 07-06-2009 Rapporteren

Een fiets kunt u huren bij:

Fixabike Zeeanemoonweg 4a
    4325 BZ Renesse

Zeer vriendelijke eigenaar en kwalitatief goede fietsen. Ook voor kinderen.

1 vraag over Camping Agri Nova

• Stephanie, 08-06-2015 Rapporteren

Bonnefooi

Is het mogelijk om hier in de zomervakantie op de bonnefooi aan te komen rijden en dan ook nog een plekje te hebben voor ongeveer 2 weken?

Camping Agri Nova info

• Aantal sterrensterstersterster