Camping Agri Novasterstersterster

Meer camping info
Tonen op kaart

67 reviews over Camping Agri Nova

• 9kimvandenbroek10-06-2014

Fijne, zeer groene en kindvriendelijke camping!

Prettige, rustige camping met hele grote plaatsen. Nog niet eerder zo'n groene camping gezien met zulk mooi gras.

Wij hadden een mooie plaats vlakbij het speeltuintje, waardoor de kinderen er zelf naartoe konden lopen. De camping is autovrij: hier wordt ook goed op gelet. Dat is fijn i.v.m. jonge kinderen.

Met de fiets ben je in ongeveer 10 minuten op het strand van Renesse! Renesse is erg druk, het is fijn om daarna weer de rust van de camping op te zoeken ;-)

Sanitair schoon en goed bijgehouden. In het grotere sanitairgebouw kun je 6 minuten achter elkaar douchen. In het kleinere sanitairgebouw vooraan moet je op een knopje drukken. Vaak drukken, maar wel zolang douchen als je wilt (al ben ik er snel klaar mee met zo vaak dat knopje indrukken).

Het echtpaar dat de camping runt is erg aardig, ook hun beide dochters helpen mee en zijn erg aardig en beleefd.

Kortom: echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8schram9402-06-2014

groene camping

Wij hebben genoten! Agri Nova is mooi gelegen op het Zeeuwse platteland,je hebt niet de indruk als je aankomt dat het dicht bij het drukke toeristische Renesse ligt. Vriendelijke eigenaren,behulpzaam > extra kabel voor electra te leen,info zeeland bij aankomst. Broodjesservice in de ochtend. Mooie omgeving, groen, landelijk. Camping heeft genoeg uitvalmogelijkheden om uitstapjes te maken. Fietsknooppunt dichtbij. De gratis zeelandpas is handig voor het OV. Camping heeft ruime plaatsen met een prachtige grasmat. Sanitair wordt goed schoongemaakt ook de afwasplek, men denkt aan het milieu> gescheiden inzameling afval. Fietsen staan droog in de stalling met voldoende oplaadpunten.Zeeppompje bij toilet,handdoekje+ toiletpapier+ vaatdoekje maakt het tot 'n luxe in het sanitairgebouw. Douche heerlijk warm,klein minpuntje (in het 1e sanitairgebouw bij standaardplaats) drukknop v/d douche erg vaak ingedrukt worden. Wifi aanwezig, helaas niet gratis.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10G Jolink16-02-2014

Heel mooie Camping.

Heerlijk rustig en schoon ,Vriendelijke mensen . Gaan er dit jaar weer naar toe 5 weken.

Gereisd met partner in januari 2014

• 10Henk en Toos Moree10-08-2013

pracht camping

Wij hebben van 20 juli tot 2 augustus op deze camping gestaan,het was voor ons top.hele vriendelijke mensen beheerder en zijn vrouw en vader die daar ook zoveel doet. Wij komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Jari11-06-2013

Heerlijk

Heerlijk weekend gehad, rustige camping, lekker brood op fietsafstand, sanitair prima, zelfs de toiletemmertjes zijn "ingebouwd". We hadden een standaardplaats, maar daar is ook niks mis mee, alle ruimte. Er werd zelfs bij de keuze van de plaats meegedacht over de zon en windrichting.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Wilbert Kappert07-05-2013

Schitterende camping

Zelden zo'n prachtige camping gezien, terwijl we al jaren kamperen. We stonden op een comfort-plaats met een opp. van 200 m2. Het sanitair was prima, evenals de staat van het kampeerterrein. De eigenaar wilde het de gast echt naar de zin maken. Erg rustig op de camping. Geschikt voor gezinnen met kleine kinderen ( tot 5/6 jaar) en senioren.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 8line198324-08-2012

Mooie camping

Wij zijn een midweekje op deze camping geweest. Vriendelijk ontvangst. Goede ruime plek (comfort plaats) Op de camping zelf is niets te doen of te koop, dat is wel jammer, het hoeft niet veel te zijn, maar iets is wel leuk (stokbrood etc.) Het sanitair is schoon! Enig minpuntje is dat er niet veel douches zijn dus dat je af en toe moest wachten.

Al met al een goede camping!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9a.j.molenberg13-08-2012

Rust, ruimte en vriendelijkheid

Dit jaar zowel op heen- als terugweg naar Normandie een aantal dagen op deze camping verbleven. Als rust en ruimtezoekers vanwege familiebezoek toch maar naar het 'beruchte'Renesse. Maar van hektiek is op deze camping geen sprake, wel van vriendelijke ontvangst, prima plaats, schoon sanitair...kindervermaak: mijn (klein)kinderen zouden zich op deze camping uitstekend ZELF vermaakt hebben.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9De11-07-2012

Zeer mooie camping

Deze camping is echt de moeite waard! Een grasmat om te zoenen, zeer ruime plaatsen, een superschoon sanitair. Het mooie voetbalveld viel in de smaak bij onze jongens en is lekker aan het einde van de camping zodat ze niemand in de weg lopen. Ga zo door!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 10Ambitie06-10-2011

Een goede verzorgde en ruime camping

De toiletgebouwen zijn zeer schoon de plaatsen zijn ruim en de eigenaar is zeer betrokken bij zijn bedrijf omdat hij zich iedere dag wel laat zien op de camping

Gereisd met partner in mei 2011

3 tips over Camping Agri Nova

• schram94, 02-06-2014 Rapporteren

TIPS voor wat leuks te doen, Zierikzee, Neeltje Jans, Watersnoodmuseum, fietsen over de Brouwersdam, Brouwershaven bezichtigen, en het strand!

• Joan, 30-07-2012 Rapporteren

Sinds 2 jaar zijn er op de camping ook fietsen te huur. Deze worden geleverd door Fixabike!

• J. Groeneveld, 07-06-2009 Rapporteren

Een fiets kunt u huren bij:

Fixabike Zeeanemoonweg 4a
    4325 BZ Renesse

Zeer vriendelijke eigenaar en kwalitatief goede fietsen. Ook voor kinderen.

1 vraag over Camping Agri Nova

• Stephanie, 08-06-2015 Rapporteren

Bonnefooi

Is het mogelijk om hier in de zomervakantie op de bonnefooi aan te komen rijden en dan ook nog een plekje te hebben voor ongeveer 2 weken?

Camping Agri Nova info

• Aantal sterrensterstersterster