Camping Agri Novasterstersterster

Tonen op kaart

67 reviews over Camping Agri Nova

• 10ger lassauw12-04-2016

in een woord geweldig

eigenaar heel vriendelijk en behulpzaam ,sanitair was zeer schoon en de plaatsen heel groot dus een aanrader voor vakantie in Zeeland.

Gereisd met partner in april 2016

• 9Jan21-12-2015

Mooie ruim opgezette camping

Vriendelijke mensen die zorgen dat het voor iedereen fijn is.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Fred Ensink10-12-2015

Bijzondere camping

Zeer ruime plekken ( nog niet eerder meegemaakt in 35 jaar kamperen), zeer goed onderhouden velden ( met rondom heggen i.v.m. eventuele wind) en sanitair. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Geen winkel o.i.d., wel ( in hoogseizoen) brood op bestelling en 2x per week komt de ijsboer langs. Over het algemeen oudere kampeerders en onderlinge contacten zijn er nauwelijks. Voor rust en privacy DE camping ! Renesse en Haamstede binnen 10/15 minuten te fietsen. Perfecte fietsomgeving en vele bezienswaardigheden vlakbij

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Jack en Joke27-09-2015

uitstekend

Camping is rustig, zeer schoon en er wordt regelmatig goed schoongemaakt. Eigenaar en familie zeer vriendelijk en behulpzaam. Plaatsen zeer groot. Velden zijn autovrij. Geen eetgelegenheid op de camping.Renesse ligt op 1,5 km en daar zijn genoeg winkels en goede eetgelegenheden.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10familie Devloo13-08-2015

prachtig

wij verbleven reeds verschillende malen op deze camping, en telkens weer die gezelligheid,zeer vriendelijke ontvangst door de uitbaters de uitrusting van het sanitair gedeelte is perfect en zeer goed onderhouden kortwegZEER PROPER en NET. zeer rustige plaats voor onze camper wij zullen, zolang het ons toelaat, terugkomen naar deze mooie camping

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Angel VALLINA GRIERA12-08-2015

Geweldig!

Als grootouders verbleven we in een bijzettentje naast de caravan van onze zoon en familie. Heel leuke ervaring in een camping die haar naam en sterren waard is; waar er geen auto's op de velden staan, je geen geschreeuw hoort. Zeer ruime percelen in perfecte staat! Uitstekende ligging, je kan met de fiets gemakkelijk alle omliggende dorpen bezoeken. Sanitair is zeer goed uitgerust, Een extra blok sanitair is wel een aanbeveling. W.C.'s zijn voorzien van toiletpapier. Gratis warme douches; ook gratis warm water bij lavabo's en spoelbakken. De lavabo's zijn voorzien van zeeppompje en handdoekje. Alle spoelbakken zijn voorzien van een vaatdoek. Altijd netjes! Er is een groot speelveld waar ook onze kleinsten zonder gevaar kunnen verblijven. iedere dag kan je er verse broodjes bestellen maar verder is er geen winkeltje. Er heerst rust, respect voor de natuur en voor alle bewoners. Eén van de mooiste campings die we bezochten in 42 jaar ervaring. Proficiat en dank aan de eigenaren!

Gereisd in augustus 2015

• 10johan devloo04-08-2015

uitmuntend

reeds voor de vierdemaal begeven wij ons vanuit belgie naar deze zo aangename camping,waar wij zeer vriendelijk ontvangen worden en telkens ons favoriete plaatsje toegewezen krijgen.het sanitair gedeelte is uitsteekend onderhouden en zelfs een zeepje voorhanden.het fietsen is er voorbeeldig uitgewerkt en met veel variatie,kortom zolang het ons toelaat komen wij jaarlijks bij deze sympatieke uitbaters terug

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Jan van Sluis21-09-2014

Heerlijke camping, ruim, rustig en comfortabel

Prachtige camping met hele ruime beschutte plekken, diverse veldjes gescheiden door hagen. Je staat maar met een paar caravans op een veldje; heel rustig dus Centraal gelegen voor de stranden op Schouwen Duiveland en toch rustig in het buitengebied gelegen. Sanitair is keurig schoon en ruim Eigenaren vriendelijk en behulpzaam Prijs/kwaliteit is uitstekend, zeker in vergelijking met campings in de buurt We komen zeker terug

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2014

• 10maarten30-08-2014

Heerlijke camping

Agri nova is een prachtige camping. Lekker rustig en mooie grote plekken. Het sanitair is perfect en netjes schoon. Elke morgen lekkere verse broodjes die je kunt bestellen. De beheerders zijn ook zeer klantvriendelijk. Verder ligt de camping overal lekker dichtbij. Wij komen graag weer.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Marian De Kleermaeker19-07-2014

Mooie ruime en autovrije camping

Wij waren hier met de camper, en werden zeer gastvrij ontvangen. Stonden op een zeer ruime plek met redelijk goede windbeschutting (handig in Zeeland) en met uitzicht op een mooi speeltuintje waar onze kinderen (7 en 8) zich nog net heel prima vermaakten.

De camping is autovrij en dat is heel fijn met kinderen. Het sanitair is gewoon helemaal super: luxe en superschoon. Het echtpaar dat de camping runt is zeer vriendelijk. Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

3 tips over Camping Agri Nova

• schram94, 02-06-2014 Rapporteren

TIPS voor wat leuks te doen, Zierikzee, Neeltje Jans, Watersnoodmuseum, fietsen over de Brouwersdam, Brouwershaven bezichtigen, en het strand!

• Joan, 30-07-2012 Rapporteren

Sinds 2 jaar zijn er op de camping ook fietsen te huur. Deze worden geleverd door Fixabike!

• J. Groeneveld, 07-06-2009 Rapporteren

Een fiets kunt u huren bij:

Fixabike Zeeanemoonweg 4a
    4325 BZ Renesse

Zeer vriendelijke eigenaar en kwalitatief goede fietsen. Ook voor kinderen.

1 vraag over Camping Agri Nova

• Stephanie, 08-06-2015 Rapporteren

Bonnefooi

Is het mogelijk om hier in de zomervakantie op de bonnefooi aan te komen rijden en dan ook nog een plekje te hebben voor ongeveer 2 weken?

Camping Agri Nova info

• Aantal sterrensterstersterster